Fitness Seller

Lab analyses whey Body&Fit en XXL

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
De topicstarter (UnknownDBB) is van de aardbodem verdwenen. Jordi heeft het toen opgepakt.
De uitslagen daarvan kijk je nu naar! :)

Moge UnknownDBB (remi) rusten in vrede. God hebbe zijn ziel
 
+1 blaas het stof van die massaspectrometer af in uw badkamer, trek uw witte labjas aan, knal dat eiwit kapot en laat de ionen spreken!
Nog nooit was er zo'n behoefte aan TRUE NATURAL WHEY!

Geef ons heden ons dagelijks zuivere whey en vergeef ons onze schulden, zoals ook wij vergeven aan onze schuldenaren en breng ons niet in beproeving maar verlos ons van het kwade.

In nomine patris et fillii et spiritus sancti tru natti.
Amen.

Mede dankzij u is de merk naam TRUE NATURAL alleszins in het collectieve geheugen gebrand van alle Nederlandstalige krachtsporters voor de komende decennia.

Dit is dus inderdaad misschien wel het juiste moment om de TRUE NATURAL supplementen lijn te lanceren.

Hopelijk heb je nog wat tijd vrij om je rol als marketing director verder op je te nemen.
 
Laatst bewerkt:
Mede dankzij u is de merk naam TRUE NATURAL alleszins in het collectieve geheugen gebrand van alle krachtsporters voor de komende decennia. Dit is dus misschien inderdaad misschien wel het juiste moment om de TRUE NATURAL supplementen lijn te lanceren. Hopelijk heb je nog wat tijd vrij om de rol als marketing director verder op je te nemen.

Can i, please, be a beta tester? :p
 
Moge UnknownDBB (remi) rusten in vrede. God hebbe zijn ziel

In nomine patris et fillii et spiritus sancti tru natti.

---------- Toegevoegd om 21:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:49 ----------

Mede dankzij u is de merk naam TRUE NATURAL alleszins in het collectieve geheugen gebrand van alle krachtsporters voor de komende decennia.

Dit is dus misschien inderdaad misschien wel het juiste moment om de TRUE NATURAL supplementen lijn te lanceren.

Hopelijk heb je nog wat tijd vrij om de rol als marketing director verder op je te nemen.

wat een topper hè die Galen
 
mede dankzij u is de merk naam true natural alleszins in het collectieve geheugen gebrand van alle krachtsporters voor de komende decennia.

Dit is dus misschien inderdaad misschien wel het juiste moment om de true natural supplementen lijn te lanceren.

Hopelijk heb je nog wat tijd vrij om de rol als marketing director verder op je te nemen.

true natural - spiking the gains, not the amino's (tm)
 
Als ik true natural cafeïne gebruik, ben ik dan nog een 1? Of ben ik dan een 2?
 
Als ik true natural cafeïne gebruik, ben ik dan nog een 1? Of ben ik dan een 2?

Mooi voorbeeld deze post van hoe geniaal de merknaam TRUE NATURAL wel niet is.
Het is als een marketing perpetuum mobile: eens gestart verspreidt het zich als een lopend vuurtje. :)
 
Worden er nooit testen (degelijke) gedaan bij dit soort bedrijven? Dit is toch ook voeding?

Is er geen instantie waar je eventueel om kwaliteitscontrole kan vragen?
 
Mooi voorbeeld deze post van hoe geniaal de merknaam TRUE NATURAL wel niet is.
Het is als een marketing perpetuum mobile: eens gestart verspreidt het zich als een lopend vuurtje. :)

:roflol:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven