AndroidHealthClinic

Lab test hulp

Bezoekers in dit topic

Nee dit ligt eraan wanneer je je testosteron injectie hebt gezet en het moment van de bloedafname. Het is niet zo dat test waardes oneindig blijven stijgen na iedere injectie. Zijn gear kan dus gewoon prima zijn.
Nee, niet in zijn geval. Wanneer je om de week zet, zou je op dag 6 na je injectie na meer dan drie weken gebruik met een veel hogere waarde moeten zitten met 300 mg test enanthaat. Je waardes blijven niet oneindig stijgen maar na drie, vier weken zit je toch met een hogere waarde die op een week tijd maar tot een bepaalde waarde zakt omdat je om de week bijzet en je testosteronwaarde op een week tijd nog niet teveel kan zakken wegens de lange esters.
 
Laatst bewerkt:
Nee, niet in zijn geval. Wanneer je om de week zet, zou je op dag 6 na je injectie na meer dan drie weken gebruik met een veel hogere waarde moeten zitten met test enanthaat. Je waardes blijven niet oneindig stijgen maar na drie, vier weken zit je toch met een hogere waarde die op een week tijd maar tot een bepaalde waarde zakt omdat je om de week bijzet en je testosteronwaarde op een week tijd nog niet teveel kan zakken wegens de lange esters.
Klopt maar ik geef erna ook aan dat het ook te maken heeft met de frequentie die hij zet. Als hij zijn hcg ook al verwaarloosd vraag ik me af in hoeverre die de test-e injecties wel fatsoenlijk en regelmatig zet.
 
Klopt maar ik geef erna ook aan dat het ook te maken heeft met de frequentie die hij zet. Als hij zijn hcg ook al verwaarloosd vraag ik me af in hoeverre die de test-e injecties wel fatsoenlijk en regelmatig zet.

Als zijn hcg wel gewoon legit was en hij 1000 iu per week gebruikte zal dat opzich zelf al 125 mg test e zijn en waarsch ook al hoger uitkomen dan nu
 
Als zijn hcg wel gewoon legit was en hij 1000 iu per week gebruikte zal dat opzich zelf al 125 mg test e zijn en waarsch ook al hoger uitkomen dan nu
Als hij 1500mg test had gezet was zijn waarde nog hoger. Maar dat is niet het geval, net zoals dat hij geen hcg heeft gebruikt in de laatste maanden.
 
Als zijn hcg wel gewoon legit was en hij 1000 iu per week gebruikte zal dat opzich zelf al 125 mg test e zijn en waarsch ook al hoger uitkomen dan nu
Als het zo eenvoudig was, zou TRT met testosterontoediening niet meer bestaan en zouden mannen HCG krijgen om hun testosteronniveau op te krikken. Bij sommige mannen zal HCG weinig of zelfs niets doen en bij anderen zal het dan weer zeer goed werken.
 
Probeer mucuna pruriens eens voor prolactine
 
Back
Naar boven