XXL Nutrition

Lab test

Bezoekers in dit topic

Cruisecontrol88

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
9 feb 2016
Berichten
2.071
Waardering
1.138
natuurlijk heb ik eerst 24/7 het forum en andere forums afgelezen maar ik zie nergens antwoord op deze vraag. Ik wil mijn gear naar een lab sturen om te laten testen maar ik heb geen idee waar ik moet zijn :mad: wil er best een leuke cent voor neerleggen maar het mag allemaal wel wat duidelijker haha
Weet iemand waar ik moet zijn??!
 
inb4 Filemon
 
natuurlijk heb ik eerst 24/7 het forum en andere forums afgelezen maar ik zie nergens antwoord op deze vraag. Ik wil mijn gear naar een lab sturen om te laten testen maar ik heb geen idee waar ik moet zijn :mad: wil er best een leuke cent voor neerleggen maar het mag allemaal wel wat duidelijker haha
Weet iemand waar ik moet zijn??!

Stuur je gear maar op, ik zal het gratis testen :p

Neen serieus; Trenboloni heeft ook gear verstuurd om te laten testen maar dat was dacht ik naar een lab buiten België/Nederland.
 
Hoop dat hij dit ook echt heeft gedaan en dat ik mijn spulletjes ook daarheen kan sturen
 
Volgens kan t in zwitserland en in frankrijk....
 
Ik vraag me ook af hoe het met trenboloni zit
Zijn topic is gesloten maar is hij ook geband?
 
Ik vraag me ook af hoe het met trenboloni zit
Zijn topic is gesloten maar is hij ook geband?

Hij is niet gebanned had hem nog PB gestuurd.
We zitten ook nog allemaal te wachten
 
Ik heb er nog steeds niks aan gehad heren! Weet iemand waar ik moet zijn?
 
Dan geef me een link om te testen gvd xD als de prijs meevalt , ik ga uit van een erg hoge prijs namelijk, zal ik meerdere labs testen :cool:
 
omdat het teveel offtopic ging. Moderator zei wel dat trenboloni nieuw topic Kon openen als de labresultaten er zijn.
ah ok, duidelijk duidelijk. Heb de 'offtopic' discussie niet meegekregen helaas.
Vond het wel een interessant topic, jammer.

Gaat toch anders kijken naar alle beschikbare middelen.
 
Hoop dat hij het nig openbaar zou tog wel een stap in de goede richting zijn als we gaan teste wat we in ons lichaam spuite

Uit eindelijke blijve er alleen maar goede eerlijke merke over
 
Dan geef me een link om te testen gvd xD als de prijs meevalt , ik ga uit van een erg hoge prijs namelijk, zal ik meerdere labs testen :cool:

Het is een zeer dure project. De HPLC-UV en GC-MS / MS kwantitatieve dosering testen kost ongeveer $ 200-300 USD. Microbiologische testen en heavy metal testen kan nog eens $ 100-200 USD toe te voegen aan de totale kosten van laboratoriumtests.

Dit zijn test centers http://simec.ch/en/

http://www.labochemtox.com/en/home
 
Ik had het duurder verwacht, wil het wel een poging wagen :) even de sites doorlezen dankjewel! Karma!
 
Back
Naar boven