MuscleMeat

Labrada ProPlete™ Complete Protein (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Scighera

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
7 mrt 2003
Berichten
1.057
Waardering
0
Wat vinden jullie hiervan ?

Nutritional Facts

Inhoud per: 1 maatschep 30g
Doseringen per us van 2,27 kg: 77

Calorieen 115

Calorieen uit Vet 16

Totaal Vet 1.8g

Waarvan verzadigd 1g

Cholesterol 25mg

Sodium 60mg

Potassium 185mg

Total Carbohydrates 2g

Voedingsvezel 0g

Suikers 2g

Proteine 21g



Whey: 21/3x10= 70gram whey protein per 100gr product en ongeveer 6 gram vet en 6 gram suiker
 
Laatst bewerkt:
gezoet met Stevia.

Vind ik persoonlijk niet onbelangrijk.
 
wat me opvalt is dat er ivm andere whey's veel suikers en vetten inzetten
(trouwens wel snelle bezorging ;) )
 
oh ja, bevat 25mg Chlorestrol per 30g
 
Hey Tieme,

Heb je al besteld of geinformeerd?
Welke smaak heb je mocht je besteld hebben?

groetjes Daffy
 
Ik heb Vanille besteld en gisteren mogen ontvangen
 
Ik heb ook Labrada gehad, in Labrada zitten whey die op verschillende manieren wordt verkregen. Over het algemeen kan je 3 categorien van whey soorten onderscheiden:

Whey Protein concentrate:
Bevat ongeveer 70-80 % proteine, bevat weinig lactose en vet en is rijk aan active peptides.

Ion exchange Whey Protein Isolate:
Bevat meer dan 90 % proteine. Is rijker in proteine dan whey concentrate maar bevat minder active peptides die voor spiergroei zorgen je imuum systeem bevorderen

Cross flow Micro Filtration, CFM Whey:
Deze whey wordt verkregen via een methode die een proteine waarde van groter dan 90% kent zonder vet en lactose. Tevens blijven alle peptides behouden en kent deze whey een hoge calcium waarde.
CFM wordt gezien als de beste Whey en is ook de duurste van de 3.
 
Scighera > what the fuck?

IN GODSNAAM KUNNEN WE NOG LEZEN OF NIET?


Proplete bevat: 2 gram suiker en 1 gram vet per 100gram.

Als dit veel dan vraag ik mij af wat je denkt over de hoeveel sperma die de gemiddelde MAN spuit.

En dat cholesterolgehalte is VERWAARLOOSBAAR.

ooohhh boy. Verkoop geen onzin.



(heb idd kennis inzake voeding, pro. Anders vertel ik die dingen niet. )


Denk eerst en praat dan pas.



Greets
 
heb zelf ook paar keer labrada gehad, goed spul maar kies vanille, de chocola is om van te kotsen (ik zeur niet maarja waarom niet voor het lekkerste kiezen?)
 
is een goed en zuiver proteine supllement.
 
Originally posted by superspider
is een goed en zuiver proteine supllement.

zuiver? ik vind er in vergelijking met andere proteine sups wel erg weinig proteine en erg veel vet en carbs in zitten......
 
Alle gekheid in een mensenlichaam.

OOoooh my GOD!

proplete VS coca cola > dan is de cola voor U zelfmoord als ik het goed begrijp? Definieer mij de term 'vet arm' 'koolhydraat arm'?

Met de beste wil van de wereld, koop u nog een paar boeken, lees de topics, of stop met BB(of fitness).

Stuur eens uw daily meal. Of verklaar mij het verschil tss caseïne en whey in een dieet. Aan u de kans.
conclusie: :suicide:



Greets,
 
Re: Alle gekheid in een mensenlichaam.

Originally posted by carlsson
OOoooh my GOD!

proplete VS coca cola > dan is de cola voor U zelfmoord als ik het goed begrijp? Definieer mij de term 'vet arm' 'koolhydraat arm'?

Met de beste wil van de wereld, koop u nog een paar boeken, lees de topics, of stop met BB(of fitness).

Stuur eens uw daily meal. Of verklaar mij het verschil tss caseïne en whey in een dieet. Aan u de kans.
conclusie: :suicide:



Greets,
.

??? ik zeg dat er in verhouding met andere whey poeders / time-released poeders een stuk minder proteine / 100g inzit
 
Wat ik wel opmerk is dat: op de pot staat 40gram per scoop.
Int echt is dat maar 27gram.

Die 27gram bevat dan 23gram whey. De doos meld dus ook ergens een fout. Maar ik ga wel een een bestelling doen voor
de J-tech. En idd, het zou goed spul zijn!

Zelf geef ik wel de voorkeur aan time released, maar als je kip, ei, whey eet bij elkaar heb je ook time released... . Soit


Succes dermee.
 
Vind het perfecte whey en ben inmiddels al aan mijn uhhhh, 6e bus bezig of zo. Heb nu ene keer chocolade smaak gehaald maar dat was een eenmalige actie. Dus voortaan gewoon weer vanille. Lekker goedkoop, snel in huis en gewoon goei spul!
 
Originally posted by carlsson
Wat ik wel opmerk is dat: op de pot staat 40gram per scoop.
Int echt is dat maar 27gram.

Die 27gram bevat dan 23gram whey. De doos meld dus ook ergens een fout. Maar ik ga wel een een bestelling doen voor
de J-tech. En idd, het zou goed spul zijn!

Zelf geef ik wel de voorkeur aan time released, maar als je kip, ei, whey eet bij elkaar heb je ook time released... . Soit


Succes dermee.

Neem dan de TriForce100 van J-Tech;
33% Whey Isolaat
33% Whey Concentraat
33% Whey Caseinaat
 
JIeeuuuw mercikes. Zal wel eens iets laten weten als ik de pot in huis heb.


Succes ermee en traint ze nog goed!



Greets
 
Verdomme wie heeft alle ProPlete opgekocht?!!? Damnit, nu is het uitverkocht... :( Moet ik mijn whey ergens anders vandaan halen en mijn emmer is al bijna leeg :(
 
Volgens betrouwbare bron > de gewone proplete maken ze niet meer. Is nu proplete GOLD!!

Ik ken de probs ook.



even geduld!
 
Originally posted by carlsson
Volgens betrouwbare bron > de gewone proplete maken ze niet meer. Is nu proplete GOLD!!

Ik ken de probs ook.



even geduld!

Yeah i know, tot 12 juli... Damnit!

Bij die gold zitten stukjes echt fruit (who gives a flying f*ck?!) en daar ken je dan weer extra voor gaan lappen zeker... Damnit eindelijk een goede betrouwbare whey leverancier gevonden...:(
 
Back
Naar boven