MuscleMeat

Labrada V60 2 scheppen per shake??

Bezoekers in dit topic

Justifire

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
0
Heb net me Labrada V60 binnen gehad en zie dat je per shake 2 scheppen moet gebruiken.
Je haalt dus 20 shakes uit 1 bus.
Dan kan ik dus om de 2 weken een bus bestellen?
Hoe doen jullie het?
Ik neem altijd sochtends en na mijn training wey.

Ik zou het gewoon wegen, en niet teveel naar die lepels kijken.

Maar hoeveel zit er dan in die bus? Op de site van labrada staat 1,5 kg. Dan moet je er toch wel langer mee doen denk ik zo.

Per serving 30 gram ofzo? 60 gram per dag.

Dan zou je er al 25 mee dagen doen, plus dat je niet elke dag traint uiteraard. Dus meer dan een maand moet dan wel lukken.

Als je slim bent gebruik je het zoals aangegeven. Veelal zitten er ingredienten in die gebasseerd zijn op de aangegeven dosis...en als je die gaat verlagen zal daarvan de werking achteruit gaan. Dat is wel het laatste dat je wilt denk ik...

Zelf gebruik ik ook pro v60 maar ik gebruik ook maar 1 schep per keer het verschil is dat je dan maar 30 gram eiwitten heb van plaats 60 gram per shake. Net wat jezelf wil voor mij dus pro v30 :D

Groeten bigboy25.

Heb eens gekeken en zie dat ik nu met Nitro-Tech ook maar 30 gram binnenkrijg per keer.
Dit zal dus wel voldoende zijn, rest van de eiwitten haal ik toch uit mijn voeding.
Bedankt voor de informatie jongens :thumb:

1schep is voldoende, 2in een keer is wat aan de overdreven kant.

Ik zou ook niet naar het aantal scheppen kijken, maar naar het aantal grammen proteïne wat je binnen krijgt.
En de één is nou eenmaal wat zwaarder dan de ander en heeft dus meer of minder nodig ! :)

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven