Fitness Seller

Labram blessure

Bezoekers in dit topic

sander_1997

Novice
Lid geworden
28 apr 2021
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
Ik heb 2,5 jaar geleden mijn labrum gescheurd van 2 tot 5 uur. Dit is gebeurd met de shoulder dumbbel press waarbij ik mijn evenwicht verloor en mijn schouder naar achter klapte. Ik ben hier in april (2jaar geleden nu) aan geopereerd (bankerrepair), echter heb ik sinds aan aantal maanden na mijn operatie veel last aan de achterkant van mijn schouder (stekende pijn diep binnen in). Ik ben naar verschillende fysio’s geweest, maar die kunnen het niet plaatsen. Ook ben ik weer naar de orthopeed geweest en heb ik een mri laten maken, maar hier is ook niks uitgekomen. Weten jullie misschien wat het is of wat ik kan doen?... Alvast bedankt

groeten sander
 
Hoe is je mobiliteit na de operatie van de schouder? Kun je volledige exorotatie uit 0 graden en 90 graden maken?(90graden abductie en dan exorotatie)
 
Hoe is je mobiliteit na de operatie van de schouder? Kun je volledige exorotatie uit 0 graden en 90 graden maken?(90graden abductie en dan exorotatie)
Ja dat kan ik. De mobiliteit was volgens de fysio helemaal goed
 
Zeker! Het zit net onder de litteken van mijn operatie.
 

Bijlagen

  • 734E3860-8CD0-4EE5-A705-B6AAD2CAEB10.jpeg
    734E3860-8CD0-4EE5-A705-B6AAD2CAEB10.jpeg
    158 KB · Weergaven: 101
Wat provoceert allemaal?
Kan er niet op liggen, hardlopen kan 10 minuten ongv, daarna gaat het irriteren. Keepen, opwaards roteren, gestrekte standen voornamelijk.
 
Back
Naar boven