Fitness Seller

Labtest hgh (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dubbelfrisss

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
20 apr 2011
Berichten
25
Waardering
4
Lengte
1m82
Massa
95kg
Zo juist labtest binnen van een UG merk. Waarde is 41.58 mU/l
10IU gezet en 2,5 uur later laten prikken. Refetentiewaarde is >20 mU/l
Is dit goed of slecht?
 
Laatst bewerkt:
IMG_6216_zpsq6afwdie.jpg
 
Extreem hoog
 
Via google kom ik uit op 13,84 ug/l. Niet bijzonder dan dus.. Extreem hoog zal 't ook sowieso niet zijn daar het maar 2 x meer is dan de referentie waarde, of denk ik nu te simpel? Galen ?
 
13,84 ug is niet heel bijzonder hoog .
Ik had die omrekenfactor nog niet gezien ( mijn fout met m'n grote mond )
 
Het moet 3u, niet na 2,5u. Dus hij is sowieso al lager dan het hoort en heb je hem subcutaan gezet of intramusculair?
 
Via google kom ik uit op 13,84 ug/l. Niet bijzonder dan dus.. Extreem hoog zal 't ook sowieso niet zijn daar het maar 2 x meer is dan de referentie waarde, of denk ik nu te simpel? Galen ?
Hoe heb jij dat omgerekend? Ik heb een omrekeningstabel maar niet voor groeihormoon.
 
Is omgerekend inderdaad , 13.84 Ng/ML , dus 13.84 ug/l
Niet een al te beste scoren dus...
 
Gaan we ook nog te horen krijgen welk UG dit was? Beetje zinloze informatie zo verder...

Hoi ik heb GH laten testen, was niet zo best.
Doei.


Had ook volstaan anders..
 
Neen, net zoals in de rest van de aas sectie mag dit niet.

Tjonge jonge :roflol:

Ik snap wel waarom tremendes er nooit meer is, de waarde van alle AAS en GH gerelateerde dingen is echt beneden elk dieptepunt gedaald.

Begrijp me niet verkeerd hoor, het handelen e.d. moet je tegen optreden, maar door deze regels al maar strenger door te voeren en helemaal niets meer te gedogen, wordt de informatievoorziening hier op DBB 0,0 en ga je er eigenlijk vanuit dat alle DBBers die hier informatie over zoeken allemaal randdebielen zijn die een waardevolle post niet van een onzinpost kunnen onderscheiden.

Chapeau :o
 
Tjonge jonge :roflol:

Ik snap wel waarom tremendes er nooit meer is, de waarde van alle AAS en GH gerelateerde dingen is echt beneden elk dieptepunt gedaald.

Begrijp me niet verkeerd hoor, het handelen e.d. moet je tegen optreden, maar door deze regels al maar strenger door te voeren en helemaal niets meer te gedogen, wordt de informatievoorziening hier op DBB 0,0 en ga je er eigenlijk vanuit dat alle DBBers die hier informatie over zoeken allemaal randdebielen zijn die een waardevolle post niet van een onzinpost kunnen onderscheiden.

Chapeau :o
UG labs bespreken is al van toen er nog andere mods waren in de aas-sectie, je post houd dus geen steek.

---> Bespreken UG labs vanaf nu helemaal verboden <---


Allemaal,

Naar aanleiding van de wereldwijde operatie 'Raw Deal' (Operation Raw Deal - Google News) heeft BODYBUILDING.NL besloten om vanaf vandaag het bespreken van UG labs in zijn geheel (inclusief het noemen van namen) te verbieden.

Het was al verboden om ondermeer perikelen rond UG labs en justitie te bespreken maar nu zijn dus ook de vragen over de kwaliteit van UG labs niet meer toegestaan.

De enige uitzondering op deze regel is een topic in de Echt of Nep? sectie waarin puur en alleen aan de hand van een goede duidelijke foto naar de echtheid wordt gevraagd.


Op het overtreden van deze regel volgt de 1ste keer een strafpunt. De keer daarna zal er direct een ban volgen.

1 oktober 2007, chapeau. Sticky - **** BOARD-REGELS: Iedereen lezen ****

"Op het overtreden van deze regel volgt de 1ste keer een strafpunt. De keer daarna zal er direct een ban volgen." ik vind dat ik dan nog mild ben.
 
UG labs bespreken is al van toen er nog andere mods waren in de aas-sectie, je post houd dus geen steek.



1 oktober 2007, chapeau. Sticky - **** BOARD-REGELS: Iedereen lezen ****

"Op het overtreden van deze regel volgt de 1ste keer een strafpunt. De keer daarna zal er direct een ban volgen." ik vind dat ik dan nog mild ben.

Ik denk dat je mijn post in zijn algeheel niet begrijpt, maar dat geeft niet.
 
Ik denk dat je mijn post in zijn algeheel niet begrijpt, maar dat geeft niet.
Ik snap je post zeker maar jij moet snappen dat ik de regels niet heb opgesteld maar er alleen op toezie dat ze worden nageleefd. Die regel is er notabene al 10 jaar.
 
Ik snap je post zeker maar jij moet snappen dat ik de regels niet heb opgesteld maar er alleen op toezie dat ze worden nageleefd. Die regel is er notabene al 10 jaar.

Dit antwoord geeft alleen maar weer dat je het juist niet snapt. Maar laat het gaan, het heeft geen zin te discussiëren over regels die er al 10 jaar zijn toch? ;)
 
Dit antwoord geeft alleen maar weer dat je het juist niet snapt. Maar laat het gaan, het heeft geen zin te discussiëren over regels die er al 10 jaar zijn toch? ;)

Ik ben hier nog geen tien jaar actief maar kan je concreet uitleggen wat je precies bedoelt? Wat is dan het verschil met vroeger?
 
Ik ben hier nog geen tien jaar actief maar kan je concreet uitleggen wat je precies bedoelt? Wat is dan het verschil met vroeger?

Het proactief en secuur naleven van de exacte regels. Vroeger werd er nog eens tussen de regels door gelezen en werden sommige (waarvan duidelijk was dat hetgeen zeer informatief was en derhalve dusdanig bijdroeg aan de informatie beschikbaar op het forum) posts gedoogd. Zeker in de geavanceerde sectie van AAS/GH kon je hierdoor vrij veel gedegen informatie terugvinden. Er zijn zelfs nog hele discussies terug te vinden over bepaalde merken GH, waar je echt wat aan had in die tijd.

Maar nu is het enkel zwart-wit, tunnelvisie en gaan met die banaan.
 
Beste is nu zelf uitproberen of vertrouwen op je source. Maar ik ben sowieso al lang voorstander dat de gehele echt/nep sectie verdwijnt. Teveel meningen en onzin en veelal verkopers.
 
Beste is nu zelf uitproberen of vertrouwen op je source. Maar ik ben sowieso al lang voorstander dat de gehele echt/nep sectie verdwijnt. Teveel meningen en onzin en veelal verkopers.

Dat laatste is gewoon common sense natuurlijk. En ik ben echt van mening dat er juist ontzettend veel onzin verkondigd wordt door de dealers (met de grootste pecunia belangen), dan door de meer ervaren gebruikers die gewoon graag hun eigen ervaringen delen. Dit is in sommige gevallen een enorme meerwaarde, juist voor diegenen die altijd maar alles aannemen als zijnde waar van hun dealer.
 
Back
Naar boven