AndroidHealthClinic

Labtest hgh (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik begrijp dat je vooral met HGH voldoende info wil verzamelen alvorens honderden euro's te verspillen.

Als je een slechte vial test hebt dan spreken we over een paar tientjes, dat is het eind van de wereld niet :o
 
Dat laatste is gewoon common sense natuurlijk. En ik ben echt van mening dat er juist ontzettend veel onzin verkondigd wordt door de dealers (met de grootste pecunia belangen), dan door de meer ervaren gebruikers die gewoon graag hun eigen ervaringen delen. Dit is in sommige gevallen een enorme meerwaarde, juist voor diegenen die altijd maar alles aannemen als zijnde waar van hun dealer.
Vind ik niet. Er staat hier naast goede info ook heleboel bullshit en dingen die niet waar zijn dat een leek daar ook niks aan heeft. Die ziet door de bomen het bos niet meer. Voor ons is het makkelijk om dat eruit te filteren maar voor velen niet.
 
Vind ik niet. Er staat hier naast goede info ook heleboel bullshit en dingen die niet waar zijn dat een leek daar ook niks aan heeft. Die ziet door de bomen het bos niet meer. Voor ons is het makkelijk om dat eruit te filteren maar voor velen niet.

Dat klopt natuurlijk, maar er is nu 0,0 meer te vinden. Het ging mij niet zo zeer om dit specifieke voorbeeld, want de PM's stromen toch wel binnen als je hier vraagt om welk merk het gaat. En feit dat er dan twee verschillende merken worden genoemd door twee verschillende personen geeft wel aan dat er veel bullshit voorbij komt. En dan was het nog niet eens TS die een conversatie startte.

Het ging mij meer om de manier waarop het hele forum tegenwoordig wordt "nageleefd". Lees voor de gein eens wat "Epic Topics" door en dan zul je zien dat dit soort legendarische topics onder het huidige "bewind" geen leven meer beschoren zijn. En dat vloeit inderdaad ook door in de AAS sectie, sterker nog daar is het juist het ergst. Voor de AAS kun je inderdaad nog discussiëren of het wel of niet een goede zaak is, daar zullen altijd de meningen over verdeeld blijven, echter voor DBB ansich is het natuurlijk erg jammer dat er 0,0 ruimte meer is voor de rest, zonder dat daar gevolgen aan hangen voor deze of genen.
 
Het proactief en secuur naleven van de exacte regels. Vroeger werd er nog eens tussen de regels door gelezen en werden sommige (waarvan duidelijk was dat hetgeen zeer informatief was en derhalve dusdanig bijdroeg aan de informatie beschikbaar op het forum) posts gedoogd. Zeker in de geavanceerde sectie van AAS/GH kon je hierdoor vrij veel gedegen informatie terugvinden. Er zijn zelfs nog hele discussies terug te vinden over bepaalde merken GH, waar je echt wat aan had in die tijd.

Maar nu is het enkel zwart-wit, tunnelvisie en gaan met die banaan.
Toen ik pas mod ben geworden heb ik gevraagd aan Tremendes of op HGH andere regels golden omdat ik vaak merknamen voorbij zag komen en zijn antwoord was, neen, bij HGH mag dit ook niet.
 
Toen ik pas mod ben geworden heb ik gevraagd aan Tremendes of op HGH andere regels golden omdat ik vaak merknamen voorbij zag komen en zijn antwoord was, neen, bij HGH mag dit ook niet.

Haha okay.
 
Is het okay om hier merknaam te plaatsen mods?
 
In de labtets sectie waar bij het formulier van de test bijgevoegd mocht dit anders altijd? Waarom zou je anders überhaupt deze hele sectie hebben? Om lab tests van niet nader te noemen producten te posten?
 
In de labtets sectie waar bij het formulier van de test bijgevoegd mocht dit anders altijd? Waarom zou je anders überhaupt deze hele sectie hebben? Om lab tests van niet nader te noemen producten te posten?
Ditt is geen labtest, maar een bloedonderzoek na injecteren van hgh.
 
Dan valt de waarde ook lager uit. Dus je hebt hem niet optimaal uitgevoerd waardoor de waarde die je krijgt niet helemaal correct is
Zal dit veel verschillen of je subcutaan zet of intramusculair?
 
Zal dit veel verschillen of je subcutaan zet of intramusculair?
Hoe dat met de uiteindelijk opname zit durf ik niet te zeggen.

Maar ik heb twee dezelfde batches hgh getest omdat ik dacht dat ik 1 testkit verkeerd had afgegeven en dacht dat die niet meer aankwam.
De dag erna had ik uit dezelfde kit een andere vial gepakt en gezet, maar dit keer subcutaan, ik had haast dus was niet helemaal scherp op dat moment.

Wat bleek, de intramusculaire test kwam ruim 5ugl hoger uit.
 
Oke ik heb subcutaan getest ook. Zal ook eens intramusculair gaan testen, ben toch wel benieuwd nu..
 
Zou je me via pm het merk willen sturen? Ben wel benieuwd nu! ( of mag dit ook al niet meer ??? )
 
Ben ook zeer benieuwd!

PM zou zeer welkom zijn.
 
Oke ik heb subcutaan getest ook. Zal ook eens intramusculair gaan testen, ben toch wel benieuwd nu..


Genoeg die het intta zetten weet niet hoe het zit op dit forum of nog iemamd naar voren kan komem die het intra zet maar de opname schijnt beter te zijn te werken en korter door de snelle opname zoals je kan lezen op andere forums, zelf ook nog niet geprobeerd zal wel ietsjes merkbaarder zijn tijdens prikken door de water basis. I dont know
 
Back
Naar boven