AndroidHealthClinic

labtest hgh (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

windows1

Novice
Lid geworden
4 jun 2018
Berichten
16
Waardering
2
Lengte
1m70
Massa
93kg
Vetpercentage
8%
Hoi iedereen, besloten om voordat ik hgh ging gebruiken, het eerst te laten testen. Aangezien igf1 en serumtests alleen een indicatie geven heb ik een hplc test uit laten voeren door Janoshik Analytical. Prettig contact met hem gehad. Wil jullie er op wijzen dat er zeker goede ug hgh bestaat, laat het wel op zijn tijd testen!

Screenshot_20180603-235600.png
 
netjes wat kost zo n test

Heb kostte me 250euro. Lijkt veel maar is de moeite waard als je wat meer zekerheid wil hebben. Vooral als je meerdere kitjes in 1x koopt voor het hele jaar meteen.
 
Netjes. Zet wel mn vraagtekens bij het lab. Niet altijd even zuivere verhalen over gehoord, maar eerlijk is eerlijk ik heb er geen hands on ervaring mee of bewijs voor:).
 
8,67iu is een nette score inderdaad.
 
8,67iu is zeker niet verkeerd, echter wel voor 10iu betaald! Toch was ik blij met de resultaten aangezien het ook net zo goed niks kon bevatten. Heb ze ook doorgestuurd naar mijn bron maar hun waren niet blij met de resultaten, moest 10iu of net hoger zijn en purity 98+.
Jullie een idee wat dit purity inhoud? Krijg nu een kitje van een nieuwe batch opgestuurd, als er animo voor is wil ik die ook wel laten testen.
 
Vreemde website wel. Hebben ze geen adres?
 
Vreemde website wel. Hebben ze geen adres?

Van wat ik begrepen heb wordt dit door iemand getest in een laboratorium waar hij alleen in het weekend toegang tot heeft, geen officieel bedrijf dus.
 
Hoeveel werk sommige mensen er wel niet in stoppen om neppe hgh te verkopen lol
Ik ben benieuwd hoeveel PM’s onze threadstarter gehad heeft.

1 dag lid, goede labtest voor UG hgh... :rolleyes:
 
Janoshki is een zware oplichter... dat mensen hier nog in trappen. Ik heb zelf wel eens wat laten testen bij hem , halve vial test zowel naar hem als cimec opgestuurd. Volgens hem zat er 60mg deca , 80mg test e in. Terwijl cimec gewoon 252mg test e testte. Beide 5ml uit dezelfde vial opgestuurd. Ook op andere foras wordt er zeer slecht over hem gepraat. Hij stuurde bijv labtesten terug terwijl dat mensen gewoon hun producten retour hadden gekregen wegens verkeerd adres. Je kan ook alleen via bitcoin betalen , ik had er al me twijfels bij maar toch eenmaal in getrapt.
 
Janoshki is een zware oplichter... dat mensen hier nog in trappen. Ik heb zelf wel eens wat laten testen bij hem , halve vial test zowel naar hem als cimec opgestuurd. Volgens hem zat er 60mg deca , 80mg test e in. Terwijl cimec gewoon 252mg test e testte. Beide 5ml uit dezelfde vial opgestuurd. Ook op andere foras wordt er zeer slecht over hem gepraat. Hij stuurde bijv labtesten terug terwijl dat mensen gewoon hun producten retour hadden gekregen wegens verkeerd adres. Je kan ook alleen via bitcoin betalen , ik had er al me twijfels bij maar toch eenmaal in getrapt.

Dit lees ik heel veel. Als je iets wilt laten testen ga je het beste gewoon naar een lab dat hoog aangeschreven staat, inderdaad zoals Simec - http://www.simec.ch/en/
 
Die topics van hem waren mij bekend. Weet dat hij in verleden fouten heeft gemaakt. Simec heb ik eerst geprobeerd maar die testen geen hgh. Toen kwam ik dus bij jano uit. Vind lastig wat ik nou moet geloven, vind het vreemd dat jano ook nog deca vind in die test-e vial van je.
ClassicBeast Simec heeft ook wel vaker fouten gemaakt van wat ik lees op andere fora.
Ik krijg nu een nieuwe batch hgh opgestuurd welke volgens de fabrikant wel minimaal 10iu moet bevatten en purity boven de 98%.
Laat deze ook testen door Jano, ben benieuwd hoe die gaat scoren dan.
Ga later dan op diezelfde batch ook op igf laten testen, maat van mij had dat op deze batch gedaan. 30 dagen op halve vial per dag en igf scoorde rond de 450.
 
Je gaat de ene oplichter vergelijken met de andere oplichter (Jano versus de Chinees). Je gaat daar echt niets mee opschieten :dunno:
 
Wanneer ik bloedtest ga vergelijken met de hplc test dan moet ik wel een goed beeld krijgen lijkt me.
 
Heb je dat nu ook gedaan dan? Anders valt er nog niets te vergelijken.. En denk dat het verschil tussen 8.67iu en 10iu in de resultaten van een bloedtest niet zo heel groot zullen zijn en derhalve ook onderhavig kunnen zijn aan andere variabelen die invloed kunnen hebben op een testresultaat, zoals bijvoorbeeld timing.
 
Op deze batch heb ik zelf geen bloedtest gedaan. Ik bedoel meer in de zin van dat ik met bloedtest enigszins kan controleren of de resultaten van Jano kloppen.
Naar mijn weten is timing niet echt belangrijk als je op igf laat testen. Enige wat je met igf testen wel moet doen is de hgh minimaal 2-4 weken nemen voordat je test laat doen.
 
Die topics van hem waren mij bekend. Weet dat hij in verleden fouten heeft gemaakt. Simec heb ik eerst geprobeerd maar die testen geen hgh. Toen kwam ik dus bij jano uit. Vind lastig wat ik nou moet geloven, vind het vreemd dat jano ook nog deca vind in die test-e vial van je.
ClassicBeast Simec heeft ook wel vaker fouten gemaakt van wat ik lees op andere fora.
Ik krijg nu een nieuwe batch hgh opgestuurd welke volgens de fabrikant wel minimaal 10iu moet bevatten en purity boven de 98%.
Laat deze ook testen door Jano, ben benieuwd hoe die gaat scoren dan.
Ga later dan op diezelfde batch ook op igf laten testen, maat van mij had dat op deze batch gedaan. 30 dagen op halve vial per dag en igf scoorde rond de 450.


Haha je trapt er gewoon nog een keer in ?
Cimec test inderdaad niet op hgh , hierom niet:
The analysis consists of two parts, the methods are quite complex in comparison to the „standard“ methods.
This makes them much more expensive; also, the interpretion of the results is not so simple - HGH is a protein („natural“ product) with no simple structure, therefore there is no „absolute content“ - you can „just“ state some enzymatic activity/Strength,
in comparison to some standard.


Stuur maar iets naar cimec en naar jano op , zul je zien dat hij een oplichter is. Hoe goedgelovig kun je zijn.
 
Beter gewoon serumtest op GH en vervolgens ook IGF-1 imo.

Maarja, prijzig en duurt even voordat je IGF-1 kunt testen helaas.
 
Back
Naar boven