Fitness Seller

Labtest Isolaat Perfection (-15,5% eiwit, +185% Koolhydraten, +112% suikers) (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Het is wat het is. Die verschillen vallen allemaal wel mee. Voor die prijs is daar mee te leven.

Dat XXL beter stond aangeschreven was algemeen bekend toch?
 
Het rapport van de nVWA hebben wij helaas ook niet tot onze beschikking om vrij te geven, wel is het mogelijk voor je om contact met hen op te nemen. Zij zullen je dan hetzelfde vertellen.

Wij weten ook niet wie er achter de resultaten zit. Wel wordt er momenteel een hetze tegen ons gevoerd om ons als grootste supplementenleverancier in de benelux naar de grond te krijgen. Dit is natuurlijk erg jammer, wij kunnen momenteel dan ook niet veel meer doen dan onze resultaten op de website te vermelden en iedereen een antwoord geven die daar behoefte aan heeft.

Jordy

:roflol:! 'Wel wordt er momenteel een hetze tegen ons gevoerd om ons als grootste supplementenleverancier in de benelux naar de grond te krijgen'
Vomit.gif

tumblr_l98rnxdzas1qcllyho1_400_medium.gif

xLF8UHo.gif


fucking honden
 
B&F mag NOOIT wat vrijgeven LoL
Wat een stel flapdrollen!!
 
Geen goed nieuws voor iedereen die jarenlang deze isolaat gebruikt heeft.

En doet B&F er iets aan om dit te compenseren? Niks!
 
Serieus, wat is jouw probleem? Die zeer minimale afwijking bij XXL boeit echt helemaal niets. Natuurlijk geven zij ook het label voor droge stof aan, mensen vergelijken immers whey met die cijfertjes. Het is zelfmoord om daar vanaf te wijken, en aangezien het een niet boeiend verschil is vind ik dat niet moreel verwerpelijk. Het gebeurt bij zoveel producten. Voor zover ik weet geven automerken het brandstofverbruik niet correct aan, is daarom de autowereld een smerig wereldje? XXLNutrition geeft altijd goed onderbouwd advies zonder te overdrijven, en laat regelmatig hun whey testen, en ze zijn bovendien altijd open (voor zover dat kan als bedrijf). Veel wijst erop dat XXL een eerlijk bedrijf is. Ga dan niet op hun zeiken.

De merken geven het perfect aan, de test is een testcycles die door de eu is bepaald, en daar kan geen ebkel merk iets aan doen.
 
De merken geven het perfect aan, de test is een testcycles die door de eu is bepaald, en daar kan geen ebkel merk iets aan doen.
All right verkeerd voorbeeld. Denk bijvoorbeeld aan de voedingsindustrie. Daar wordt ook op grote schaal gesjoemeld, op een veel ergere manier dan een paar procent afwijken van het eiwitgehalte (altijd McDonald's gezeik, inspuiten van water, rund dat eigenlijk paard is, etc.). Dat is niet meteen een reden om alle voedselproducenten te beschuldigen.
 
All right verkeerd voorbeeld. Denk bijvoorbeeld aan de voedingsindustrie. Daar wordt ook op grote schaal gesjoemeld, op een veel ergere manier dan een paar procent afwijken van het eiwitgehalte (altijd McDonald's gezeik, inspuiten van water, rund dat eigenlijk paard is, etc.). Dat is niet meteen een reden om alle voedselproducenten te beschuldigen.

Klopt, maar zonder te testen en onderzoeken te doen weet je niet wie goed of fout bezig is.
Zelfde met het vlees, gehakt en rundvlees in Nederland.
Gehakt wordt gemengd met buitenlands varkensvlees, rundvlees ligt soms al een jaar in koelhuizen in het buitenland.
Olijfolie wordt vermengd en verkocht als vierge/ extra vierge.
Vers geperste jus kan ook zo 2 jaar oud zijn, en ga zo maar door.
 
"We hebben de test inderdaad gezien en draaien ook eigen kwaliteitsanalyses. Zoals je ziet op de website, hebben we het zelf ook getest en daarvan zijn de waardes zoals wij ze claimen op de verpakking. Zo is het product en niet anders. "
Nou, dat was te verwachten
 
Wij zijn mongols en kunnen niet tegen kritiek. Ook zijn wij goed in mensen oplichten en als papegaai stomme dingen herhalen. Daarnaast zijn wij een professioneel bedrijf (GROOTSTE van Benelux ja ja!) en maken we vaak wat moois van. Het sensationele aan ons service is gewoon dat wij onze eiwitten (dus geen eigelen) rechtstreeks van Volac kopen, dus met Volac zit jij als consument sowieso goed bij ons. Verder staan wij niet achter elke claim dan ook die ons producten in het slecht daglicht brengt.
Hiermee hopen wij u genoeg genaaid te hebben.

Met sensationeel groet,

Dit mongool.
 
Op facebook ook weer leuke reacties. En dezelfde onzin van b&f.



persoon 1: en 20% minder eiwit gratis en voor niets!

Body en Fitsnot: En daarbij 20% extra Isolaat. Dus het product komt weer op 78 gram eiwit uit!

persoon 2: En die 20% heb je uit de potten idolaat genomen zeker?

Body en Fitshit: Nee hoor, de Isolaat Perfection is conform het etiket. 100% Whey Isolaat. Dat product is zoals wij claimen.

persoon 2: Testen bewijzen anders. Maar de enige juiste en onafhankelijke is die van jullie wss. Geloven jullie je eigen leugens zelf ook?

Lekker druk ook
http://nl-nl.facebook.com/bodyenfitshop


Ook een leuke:


persoon1: Voor als je 80% van je valentijn houdt (te makkelijk :P)

Body en snipshop Haha, eeh... met 80% liefde, 20% vrije ruimte is elke relatie een succes. ;) Beetje personal time kan nooit kwaad, zolang je voor je valentijn maar 100% gaat. Snapje? ;)

persoon2: Die andere 20% moet je er zelf in stoppen #ifyouknowwhatImean

persoon3: Haha baas
 
Laatst bewerkt:
Op facebook ook weer leuke reacties. En dezelfde onzin van b&f.



persoon 1: en 20% minder eiwit gratis en voor niets!

Body en Fitsnot: En daarbij 20% extra Isolaat. Dus het product komt weer op 78 gram eiwit uit!

persoon 2: En die 20% heb je uit de potten idolaat genomen zeker?

Body en Fitshit: Nee hoor, de Isolaat Perfection is conform het etiket. 100% Whey Isolaat. Dat product is zoals wij claimen.

persoon 2: Testen bewijzen anders. Maar de enige juiste en onafhankelijke is die van jullie wss. Geloven jullie je eigen leugens zelf ook?

Lekker druk ook
http://nl-nl.facebook.com/bodyenfitshop

Haha :D
 
die gasten zijn al binnen van BodyenoplichtShop... Wat boeit hun nou die 10-30% klant verlies..
 
Isolaat Perfection (Bodyenfitshop) vs. Whey Protein Isolate (Powersupplements)

Whey Isolaat heeft per definitie een eiwit gehalte van ≥ 90%
Komen er bij een 90% whey smaakstoffen en zoetstoffen bij dan zal je rond de 86% uitkomen en dan nog heet het Whey Isolaat.

Maar kijken we naar Bodyenfitshop zijn Isolaat Perfection dan zit er nog wat extra´s in, namelijk:
Verdikkingsmiddel / vulmiddel (guargom E412), resistente dextrine, aroma, zoetstoffen (sucralose E955, acesulfaam-K E950).

Dan kom je inderdaad zo rond de 83% proteïne uit, wat sinds kort zomaar op het tabblad “ingrediënten” staat van dit product.

Kijken we naar de voorwebpagina “beschrijving” dan staat er wat ze ons graag doen geloven, namelijk fictieve cijfers:
======================
“Zonder twijfel één van de meest zuivere eiwitshakes ter wereld - Lab tested!”
Isolaat Perfection kenmerken:
- 100% zuiver Whey Isolaat
- Met Isolaat Perfection kies je voor gegarandeerde kwaliteit
- Isolac® Instant Whey Protein Isolaat
- Hogere kwaliteit is simpelweg onmogelijk
- 100% het hoogste eiwitgehalte
- Cross-Flow Ultra & Microfiltratie
- De allerlekkerste smaken!
- Slechts 0,5 gram vet
- Slechts 0,9 gram koolhydraten
- Nagenoeg lactose vrij
======================

Het wordt geproduceerd door Carbery (Ierland) en komt binnen bij Bodyenfitshop als Isolac® Instant maar wordt zo ver bijgemengd met onnodige vulling dat er van de oorspronkelijke 90% Carbery Isolac® Instant maar 83% overblijft!

Uitgaande dat hun Isolaat Perfection, de Isolac® Instant Whey Protein Isolaat van Carbery bevat maakt nog niet dat ze kunnen komen met de claim: “Zonder twijfel één van de meest zuivere eiwitshakes ter wereld - Lab tested!” Dat is simpelweg misleidend mensen!

Okay ze pronken dus met de Carbery Isolac® Instant 90% die ze zelf grof bijmengen en reduceren tot een schamele 83%

Hier wat keiharde info:

Datasheet: Carbery Isolac® Instant
Carbery heeft tegenwoordig geen datasheets online staan.

Daarentegen heeft de Engelse Volac de andere grote speler op de Europese markt nog twee segmenten Whey proteïne die nog een stapje verder gaan qua zuiverheid:
Datasheet: Volac Volactive UltraWhey 90i

Datasheet: Volac Ultra Whey XP

De laatste bevat 1% meer proteïne (94%) doordat de lactose er uitgefilterd is tot 0,5%

Met een beetje research zal je met de zelfde feiten op tafel komen.
De proteïne van een producent als Carbery hebben mijn interesse i.i.g. niet meer omdat een ander genaamd Volac een stukje zuiverdere proteïne heeft.
Om de bevindingen uit mijn Google research voor mezelf bevestigt te krijgen rest mij dus niet anders dan de fabrikant Volac UK zelf te bellen en te vragen wie ze nu eigenlijk leveren in Nederland.
Het antwoord was Powersupplements Holland en laat dat nu net de toko zijn waar ik mijn Iso’s haal sinds jaar en dag. De Whey Protein Isolate zonder smaak voor mij dan.
Nog gevraagd aan wie ze dan de Volac Ultra Whey XP verkochte, hij vertelde dat dat alleen naar de Scandinavische landen ging en dat het vrij prijzig was. Ik heb verder niet doorgevraagd omdat ik juist goedkoper uit wilde zijn.
Dus helaas deze wordt niet verkocht in Nederland maar alleen in Scandinavië.

De research die ik hier gepleegd had heb ik al een jaar geleden gedaan en waarom?

Ik dacht het kan toch goedkoper, maar voordat ik op goedkoper over ging wilde ik natuurlijk wel uitsluiten dat ik niet ging tornen aan de zuiverheid en kwaliteit.
Eerst maar eens een pot Isolaat Perfection gekocht, daar waar dit topic over gaat.
Het smaakte prima, lekker romig maar wat viel me op als ik de twee ging vergelijken.
Isolaat Perfection klontert als je die gaat mixen in een mixbeker, ook na een poosje wachten loste het niet van zelf op. Ik vermoed dat het door de vulstof guargom komt. http://nl.wikipedia.org/wiki/Guargom
Verder voelde de proteïnepoeder droog en stoffig aan en de poeder proefde een beetje meelerig als je er een theelepeltje puur van nam.
De Whey Protein Isolate van Powersupplements mengde prima in een mixbeker en die paar kleine klontjes die je zag loste vanzelf op na een minuut. Een lepeltje poeder smaakte romig, geen bijsmaak en smelt op je tong. De proteïne was ook niet echt heel fijn stoffige poeder en maakte ook geen rotzooi als je wat morste. Doe je beide in maatbekers (500gr) dan is de Isolaat Perfection wat meer volumineus.

Ik zou zeggen tel uit je winst!
 
Sensationele info, thanks! (nee maar serieus, spot on)
 
Back
Naar boven