MuscleMeat

Labtest: Myprotein Fermented BCAA Powder 70,5%

Bezoekers in dit topic

Dag allen,

Wij willen graag Supplementenlabtest bedanken voor het hertesten van de Gefermenteerde BCAA. Er is de laatste week veel te doen geweest rondom dit product en wij zijn blij dat het nogmaals is getest met een positief resultaat.

Nogmaals bedankt,


Team Myprotein Nederland
Ik ben blij voor alle partijen dat dit is recht gezet. Nette (her)test uitslag voor MyProtein.

Het blijft erg vervelend dat een dergelijke vergissing gepubliceerd is. Maar, ik heb geen twijfels aan de goede intenties van Analytic.
 
Ik vind dit wel een enorme fout van Nutricontrol. Niet corrigeren voor de toegepaste verdunning is enorm kwalijk. Dat mag je gewoon echt niet vergeten.

Analytic hebben jullie plannen om met een ander lab in zee te gaan voor vervolgtests?
 
Ik vind dit wel een enorme fout van Nutricontrol. Niet corrigeren voor de toegepaste verdunning is enorm kwalijk. Dat mag je gewoon echt niet vergeten.

Analytic hebben jullie plannen om met een ander lab in zee te gaan voor vervolgtests?
Fijn dat ik niet de enige ben die dit kwalijk vindt, en zich afvraagt of er niet een ander lab zou moeten komen voor in de toekomst.
 
Allereerst is mijn intentie hetzelfde als in het begin, onafhankelijke testen op supplementen. Ik probeer dit allemaal zo goed mogelijk te doen, wat een hoop werk is, maar wat we er mee bereiken is het waard.

Fouten kunnen altijd gebeuren en als dit voorvalt wordt het ook zo snel mogelijk rechtgezet. In dit geval was de fout niet meteen duidelijk en is het pas na publicatie ontdekt. We hebben onze verontschuldigingen daarvoor aangeboden op de social media en aan myprotein zelf.

Dit is ook de reden waarom we de analysegegevens aan bedrijven vrijgeven. Zij kunnen dit dan laten nakijken of alles correct verlopen is. Dit is altijd het geval geweest bij eerdere testen en daar zijn ook geen fouten gebeurd. Zoals ik al aangaf kunnen de meeste van die testen ook nog een bevestigd worden door externe testen.

We hebben er nu ook voor gekozen dat we bedrijven eerst contacteren bij een sterke afwijking. Op deze manier kunnen ze eerst de gegevens inkijken vooraleer we het publiceren.
 
Laatst bewerkt:
Haha Supplementenlabtest "Verschuilen achter het lab"... :D Altijd handig concept om het buiten jezelf te houden.
 
Zij betalen het lab toch geld om het te laten testen, dat het lab dan fouten maakt is dan toch niet hun fout?
 
Zij betalen het lab toch geld om het te laten testen, dat het lab dan fouten maakt is dan toch niet hun fout?


nee tuurlijk is het dan niet hun fout maar wel om het gelijk op internet te pleuren
 
Allereerst is mijn intentie hetzelfde als in het begin, onafhankelijke testen op supplementen. Ik probeer dit allemaal zo goed mogelijk te doen, wat een hoop werk is, maar wat we er mee bereiken is het waard.

Fouten kunnen altijd gebeuren en als dit voorvalt wordt het ook zo snel mogelijk rechtgezet. In dit geval was de fout niet meteen duidelijk en is het pas na publicatie ontdekt. We hebben onze verontschuldigingen daarvoor aangeboden op de social media en aan myprotein zelf.

Dit is ook de reden waarom we de analysegegevens aan bedrijven vrijgeven. Zij kunnen dit dan laten nakijken of alles correct verlopen is. Dit is altijd het geval geweest bij eerdere testen en daar zijn ook geen fouten gebeurd. Zoals ik al aangaf kunnen de meeste van die testen ook nog een bevestigd worden door externe testen.

We hebben er nu ook voor gekozen dat we bedrijven eerst contacteren bij een sterke afwijking. Op deze manier kunnen ze eerst de gegevens inkijken vooraleer we het publiceren.

Door het eerst naar de producent communiceren kan wel de schijn ontstaan dat jullie niet geheel onafhankelijk zijn.
 
Door het eerst naar de producent communiceren kan wel de schijn ontstaan dat jullie niet geheel onafhankelijk zijn.

Dat is de reden waarom we dit ook niet deden, maar het wil niet zeggen omdat we dit nu wel gaan doen dat we niet geheel onafhankelijk zijn. Het is nu ook algemeen bekend en doen we niet achter de rug van de consument.

Producten worden nog altijd besteld zonder medeweten van het bedrijf. Door eerst de resultaten mee te delen aan het bedrijf geeft ze gewoon de kans om eerder de analysegegevens in te kijken. Dit zorgt ervoor dat er minder kans is op fouten zoals dit. Als alles klopt wordt het nog altijd gepubliceerd ongeacht of het een goed of slecht resultaat is.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven