Fitness Seller

Aankondiging Labtest vitamine D3 Body & Fitshop en XXL Nutrition

Welke 2 producten moeten er getest worden?

  • Body & Fit vitamine D3 1000IU en 5000IU

    Stemmen: 80 40,6%
  • B&F vitamine D3 1000IU en XXL Nutrition 1000IU

    Stemmen: 117 59,4%

  • Totaal stemmers
    197

Bezoekers in dit topic

het is stil aan de over kant B&F durft niet meer te reageren :eek:
 
Ik heb alle donateurs een PM gestuurd. Uiteraard zijn donateurs nog steeds welkom!! Ik hoop dan volgende week de test te laten uitvoeren.
 
Gedoneerd en ben benieuwd, als dit product ook niet klopt gooi ik al m'n overige bnf huismerk stuff de deur uit.
 
Heb geantwoord AJDL en betaald. Ik hoop dat mensen realiseren dat alle kleine beetjes helpen, al zou iedereen maar een euro'tje inleggen voor zoiets als deze test. (Geldt ook voor de andere supp tests van supplementlabtest.com)

Ben benieuwd! Als dit inderdaad niet goed blijkt te zijn van B&F dan denk ik dat je gerust ervan uit kan gaan dat al hun huismerk-producten rotzooi zijn. Dan ga ik ook absoluut m'n nagenoeg volle potje ZMA van B&F retourneren.
 
Ik weet niet hoe het zit met de huismerken, maar van Now Foods ben ik iig nu zeker dat het 100% ok is. Vandaag nog labonderzoek van D-waarden gehad en die waren perfect, neem 5000IU/dag.
 
Beter de visolie testen imo.
 
Als men zo graag een visolie test wil, start dan zelf een initiatief als deze, laten we het hier ontopic houden en blij zijn dat AJDL dit initiatief neemt en zelfs ongeacht de donaties de rest zelf bijlapt! Respect
 
Inderdaad. Ben ook benieuwd naar de visolie, maar het kan toch gewoon allemaal getest worden.
 
EVEN VOOR IEDEREEN DIE VRAAGT OM EEN VISOLIE TEST.

Doe het zelf! Ik ben niet anders dan jou. Ik ben ook maar gewoon een hobby sporter die al jaren klant is bij de supplementenboeren en zich afvraagt wat de kwaliteit is. Wat ik nu onderneem kan iedereen doen. Door middel van crowdfunding heb je zo een bedrag bij elkaar om iets te testen. De trend is gezet. Wees actief en onderneem iets in plaats van het alleen maar bij praatjes te houden.

Graag vanaf nu ontopic houden over de vitamine D test.
 
Groot gelijk, super initiatief.

Goed om weten dat now foods alvast in orde is
 
Er hebben zich inmiddels een reeks aantal donateurs gemeld. Zie ook de beginpost. Helemaal top! Donateurs zijn nog steeds zeer welkom :)
 
Zorg wel dat je een oudere batch hebt. B&F leest dit en zullen tijdelijk goede D3 supplementen verkopen.

Uit ervaring weet ik dat hun 5000 UI D3 echt geen 5000 UI bevat. Na jaren hun D3 te hebben geslikt had ik een relatief lage D3 waardes. Toen ben ik enkele maanden overgestapt op 2000 UI van een andere merk en binnen 3 maanden ging mijn D3 van 79 naar 96.

79 was binnen de norm, maar toen mijn arts hoorde dat ik al meer dan 2 jaar dagelijks 5000 UI nam, had hij verwacht dat het veel hoger zou zijn.
 
In voor 5 euro. Testen van B&F hun andere producten zijn hard nodig naar mijn mening. Iedereen speculeert er op dit maar op los zonder enig bewijs.
 
ik heb nog een doosje van een paar maanden oud liggen
 
Zorg wel dat je een oudere batch hebt. B&F leest dit en zullen tijdelijk goede D3 supplementen verkopen. Uit ervaring weet ik dat hun 5000 UI D3 echt geen 5000 UI bevat. Na jaren hun D3 te hebben geslikt had ik een relatief lage D3 waardes. Toen ben ik enkele maanden overgestapt op 2000 UI van een andere merk en binnen 3 maanden ging mijn D3 van 79 naar 96. 79 was binnen de norm, maar toen mijn arts hoorde dat ik al meer dan 2 jaar dagelijks 5000 UI nam, had hij verwacht dat het veel hoger zou zijn.
Dat staat in de eerste post volgens mij.

Naar aanleiding van alle gebeurtenissen de afgelopen tijd vroeg ik mij af hoe het met de vitamine D3 er voor staat, omdat ik daar zelf ook een vaste gebruiker van ben. Het is een goedkoop product, en de stof zelf is goedkoop te produceren dus er is geen directe aanleiding om aan te nemen dat deze producten niet kloppen. Maar ik wil het toch zeker weten. Ik heb met een onafhankelijk laboratorium af kunnen spreken dat er 2 samples getest kunnen worden op de inhoud van vitamine D3 voor een bedrag van 148,95 euro (inclusief BTW). Aangezien ik dit een redelijk betaalbaar bedrag vind wil ik het toch gaan doen. Body & Fitshop verkoopt vitamine D3 in de varianten 1000IU en 5000IU. XXL Nutrition verkoopt alleen een huismerk met 1000IU. Ik twijfel om de 1000IU en 5000IU variant van Body&Fit te laten testen, OF de 1000IU B&F EN de 1000IU XXL. Jullie mogen beslissen. Alle producten heb ik al besteld en zijn al binnen in de originele gesealde doos. Dus mocht er een damage control actie opgestart worden na dit topic dan heeft dat dus geen resultaat. Ik heb zowel XXL Nutrition als B&F een PM gestuurd met de vraag of er labtesten beschikbaar zijn van hun vitamine D3. XXL Nutrition antwoorde terug dat die er niet zijn, maar dat er geen reden is om aan de kwaliteit te twijfelen omdat de grondstof goedkoop is. Body & Fit heeft tot op heden nog niet geantwoord. Ik ga de test sowieso laten uitvoeren. Maar iedereen die me financieel wilt helpen door bij te dragen met een donatie is zeer welkom. Alles gebeurd open en de prijs is bekend en de factuur mag ingezien worden. Als er geen donateurs zijn ook prima. Plaats ik alsnog de resultaten op DBB. Donateurs: - A J D L (de rest) - fhoc (? euro) - Gingerbreadman (? euro) - Unstoppable (10 euro) - Beginner987 (? euro) - The Novice (? euro) - Daster (10 euro) - Patjeh (2,50 euro) Anonieme donateurs: - Anoniem1 (5 euro) - Anoniem 2 (5 euro)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Wat kunnen mensen toch zeiken zeg. Denken jullie nou echt dat alle voedingswaarde op alle producten in de supermarkt kloppen?
Jullie worden elke dag bezeikt waar jullie bij staan door de overheid en jullie gaan zich druk maken om de vitamine D3?

Er zijn genoeg instanties die deze donaties voor wel nuttige doeleinde kunnen gebruiken (denk aan stichting ALS o.a.)
 
Wat kunnen mensen toch zeiken zeg. Denken jullie nou echt dat alle voedingswaarde op alle producten in de supermarkt kloppen?
Jullie worden elke dag bezeikt waar jullie bij staan door de overheid en jullie gaan zich druk maken om de vitamine D3?

Er zijn genoeg instanties die deze donaties voor wel nuttige doeleinde kunnen gebruiken (denk aan stichting ALS o.a.)

De mensen betalen er voor, wat ben jij een rare mens zeg.
 
Back
Naar boven