MuscleMeat

Aankondiging Labtest vitamine D3 Body & Fitshop en XXL Nutrition (1 bezoeker)

Welke 2 producten moeten er getest worden?

  • Body & Fit vitamine D3 1000IU en 5000IU

    Stemmen: 80 40,6%
  • B&F vitamine D3 1000IU en XXL Nutrition 1000IU

    Stemmen: 117 59,4%

  • Totaal stemmers
    197

Bezoekers in dit topic

Bij de 'stichting' als is het volgens mij zo dat er echt maar weinig geld daadwerkelijk naar onderzoeken gaat. bij die icebucket onzin is er veel geld binnengekomen, maar was eigenlijk niet nodig want die stichting had zat geld. Meerendeel van het geld gaat naar de personen die de stichting runnen. Meestal zijn dat geen heilige die zich echt inzetten voor het goede doel, maar vooral waarde hechten aan hun eigen bankrekening en lekker op de kosten van de donateurs luxe reisjes en dergelijke onzin maken. Dus of doneren aan een goed doel de wereld nu echt beter maakt zal echt niet altijd het geval zijn. Misschien dat het voor de donateur zelf enige bevrediging geeft omdat die dan het gevoel heeft iets goeds gedaan te hebben.

Cijfers zijn gewoon te zien in de jaarverslagen.
Voorbeeld van 2013:

Personeelskosten (4,5 fte) = € 323.534
Bijdrage onderzoekskosten = € 6.940.029

Tijd om je mening dus wat bij te stellen :rolleyes:
 
Oh wat zou ik graag een test hebben van hun multi. Helaas onbetaalbaar schat ik om al die dingen te testen

Als je een beetje logisch nadenkt weet je de uitkomst hier al van.
 
De meeste mensen hier zien inderdaad liever een visolie test omdat hier meer met gesjoemeld wordt. Voor visolie wil ik ook doneren voor d3 niet
Vetzuursamenstellingen kan ik op mijn werk wel doen..

Elementen niet, want dat is in handen van een collega en die krijg ik nooit zover..
 
Vetzuursamenstellingen kan ik op mijn werk wel doen..

Elementen niet, want dat is in handen van een collega en die krijg ik nooit zover..

ik vermoed dat je baas het niet zal waarderen als er plots over het internet een analyserapport gaat van hun bedrijf ?
 
ik vermoed dat je baas het niet zal waarderen als er plots over het internet een analyserapport gaat van hun bedrijf ?
Ik zal er ook zeer zeker geen officieel rapport van maken.. ;)
 
Ik heb liever dat de 5000 IU getest wordt bij B&F. of die andere test dan bij XXL of B&F is maakt mij niet uit. De kans lijkt me groter dat er iets mis is bij de 5000 IU dan bij 1000 IU.
 
Vitamine D3 5.000 iu is bij B&F niet meer op voorraad. Net nu ze zelf deze week hun eigen testresultaten openbaar zouden maken....
Ben dus heel benieuwd naar de uitslag!
Vrees het ergste.
 
Al een update over de test?
 
Ik had trouwens beloofd geld over te maken, nog niet gedaan. Doe het gelijk zodra de test online staat!
 
Nu er ook labtests gaan verschijnen van vit D3, ga ik mezelf zelfs afvragen of ik Pindakaas en MCT nog wel van B&F kan vertrouwen? (beiden zijn erg goedkoop, zelfs een pot Calvé Pindakaas is nog duurder).
 
Nu er ook labtests gaan verschijnen van vit D3, ga ik mezelf zelfs afvragen of ik Pindakaas en MCT nog wel van B&F kan vertrouwen? (beiden zijn erg goedkoop, zelfs een pot Calvé Pindakaas is nog duurder).

Gewoon helemaal niks meer halen daar dan hoef je er ook geen zorgen over te maken.
 
Waarom zou je in vredesnaam nog iets bij B&F bestellen? Ik vind dat echt oprecht verbazingwekkend nu ze al bij 2 producten getoond hebben schijt te hebben aan hun klanten. Zelfs al gaat het om iets als pindakaas dan nog gun je het ze toch gewoon niet?
 
Wanneer zullen deze testen bekend worden?
 
hebben jullie een goede alternatief voor Bodyenfitshit? ik koop niks meer daar..
 
Je zou kunnen kijken in een fysieke winkel, anders kan je kijken op xxl nutrition

Xxl is 4.95 voor 250 tabletten, dus 250 dagen
 
Mooie compacte capsules zijn het wel die van Body & Fitshop.

5000ie Vitamine D3
der
Zou dat ook helemaal vloeibaar beschikbaar gemaakt kunnen worden?
Zodat je alleen hoeft te druppelen bijvoorbeeld.
Heeft Now Foods ook. Zou nog zuiniger in gebruik zijn en mogelijk nog minder vulstoffen?

http://www.youtube.com/watch?v=k7EIZ6Fi9Uk
 
Mooie compacte capsules zijn het wel die van Body & Fitshop.

5000ie Vitamine D3
der
Zou dat ook helemaal vloeibaar beschikbaar gemaakt kunnen worden?
Zodat je alleen hoeft te druppelen bijvoorbeeld.
Heeft Now Foods ook. Zou nog zuiniger in gebruik zijn en mogelijk nog minder vulstoffen?

http://www.youtube.com/watch?v=k7EIZ6Fi9Uk

Troll.
 
Morgen komt er weer een update (nee, nog geen uitslag). Alles loopt nog en sponsors zijn nog steeds welkom.
 
Naar aanleiding van alle berichten die ik ontvangen heb worden de volgende 2 producten getest:

Body & Fitshop D3 5000IU
Batch: L170444
THT: 03-2016
Gekocht in januari 2015

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

XXL Nutrition D3 1000 IU
Batch: 1215048/1
THT: 12-2015
Gekocht in januari 2015

XXL_NUTRITION_VI_51b1ef1edfc54-500x500.jpg


---------- Toegevoegd om 13:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:53 ----------

Tot nu toe is er daadwerkelijk 52,50 euro aan sponsorgeld overgemaakt. En is 96,45 euro voor mijn rekening. Sponsors zijn uiteraard altijd welkom voor elk bedrag.
 
Back
Naar boven