Fitness Seller

Labtest Whey Protein Isolate Bodylab -11% eiwit (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je verliest natuurlijk ook wel van je geloofwaardigheid als je een wandelend reclamebord bent voor XXL ;)

Overdrijf !

Het waren jongens die ik nog niet eerder gezien had (ofkeurs sprak ik hen alsnog aan om hun b&f crap shakers :D ) en ik had XXL niet eens vermeld ;)
 
Verder kwam ik niet...

je moest sanca zijn crossfit filmpjes eens zien!

echt zo weinig mensen zijn op de hoogte van dit soort praktijken, iedereen blijft massaal shit van body en shit kopen.
dat krijg je als je alle negatieve reacties meteen laat verwijderen, dan lijkt iedereen heel erg positief en blijven mensen dit kopen.
 
Bij mij werden die negatieve reacties niet eens geplaatst. Komt een beetje in de buurt van dwaling, dat dit kan in Nederland.
 
Dit is toch het Bodylab topic...?
 
Was het nou ook zo dat je korting krijgt als je nu die isolaat haalt? had het volgens mij ergens gelezen maar kan het nietmeer vinden.
 
Misschien dat hun label uit gaat van de smaak naturel oid.
 
-
 
Laatst bewerkt:
Nou ja, goed, niet netjes, niet relaxed, als ik er altijd mijn spul had gehaald en voor een godsvermogen vaste klant ben geweest al die jaren had ik ook zeker even contact met ze opgenomen, maar het lijkt me in dit geval een kwestie van even de labels iets bijstellen zodat ipv 11% je op een 6% verschil uitkomt, en dan is alles weer binnen de perken. Ja toch...
 
Nou ja, goed, niet netjes, niet relaxed, als ik er altijd mijn spul had gehaald en voor een godsvermogen vaste klant ben geweest al die jaren had ik ook zeker even contact met ze opgenomen, maar het lijkt me in dit geval een kwestie van even de labels iets bijstellen zodat ipv 11% je op een 6% verschil uitkomt, en dan is alles weer binnen de perken. Ja toch...
Ik heb liever dat er zoals bij andere merken gewoon aanzienlijk meer dan 81% eiwit in zit dan dat het label wat minder misleidend is... ik kies en betaal niet voor niks voor isolate.
 
Waarom blijft een reactie van Bodylab uit?
 
Back
Naar boven