Fitness Seller

Aankondiging Labtesten XXL Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Super! Koop zelf altijd de perfect whey en oats samen!
 
Heb de Isolaat banaan & aardbei in gebruik. Topper, smaakelijk & verrassend weinig gezoet. ;)
 
Super! Koop zelf altijd de perfect whey en oats samen!

staat direct de keuken vol met die zakken ;)

Heb de Isolaat banaan & aardbei in gebruik. Topper, smaakelijk & verrassend weinig gezoet. ;)

We gebruiken ook voor de isolaat weinig zoetstoffen. Ik hou zelf helemaal niet van te zoete sjeekies
 
Gelukkig 2015 en dat er dit jaar een test mag komen van de egg protein haha :D
 
Gelukkig 2015 en dat er dit jaar een test mag komen van de egg protein haha :D

Bedankt jij ook!

Ik heb daar wel een test van gedaan middels mijn kennis, daar kwam toen 77% uit (81,1% droge stof) en we declareren 80,9%.

Ik zal de komende maanden nog wat spullen opsturen naar nutricontrol voor wat testen die ik dan kan delen.
 
Bedankt jij ook!

Ik heb daar wel een test van gedaan middels mijn kennis, daar kwam toen 77% uit (81,1% droge stof) en we declareren 80,9%.

Ik zal de komende maanden nog wat spullen opsturen naar nutricontrol voor wat testen die ik dan kan delen.

De hoeveelheid geloof ik wel (bij jullie). Maar ik bedoel de samenstelling van de egg protein vooral. Dit vanwege het feit dat de structuur veel beter en lekkerder is bij jullie egg protein dan vergeleken met alle andere egg proteins die ik heb geprobeerd.
 
De hoeveelheid geloof ik wel (bij jullie). Maar ik bedoel de samenstelling van de egg protein vooral. Dit vanwege het feit dat de structuur veel beter en lekkerder is bij jullie egg protein dan vergeleken met alle andere egg proteins die ik heb geprobeerd.

Dat komt door de goede filteringsmethode, deze egg protein is ook heel duur inkoop en daarom kiezen de meeste merken er niet voor. We hebben toen 4 soorten getest en deze stak er met kop en schouders bovenuit alleen ook qua prijs. De andere egg proteins smaakte veel meer naar ei en klonterde ook erg.
 
verkopen jullie ook egg protein met koolhydraten en zonder calorieën.
 
Dat bestaat al, aldus de "experts" bij b&f :roflol:

Maare... Terug on topic mannen, anders wordt Rene zo nog boos op mij :o

Heb ik iets gemist met die egg protein ???
 
Neuj, ik bedoelde het meer van -> geen b&f expert uitspraken meer, alleen XXL gelul hiero' :D

Ik heb die uitspraak dan gemist, ik heb wel koolhydraten voorbij zien komen die uit water bestaan :o
 
Bedankt jij ook!

Ik heb daar wel een test van gedaan middels mijn kennis, daar kwam toen 77% uit (81,1% droge stof) en we declareren 80,9%.

Ik zal de komende maanden nog wat spullen opsturen naar nutricontrol voor wat testen die ik dan kan delen.

kan er een test gedaan worden over de hydrosolaat? Die vind ik top!
 
Aan marketing hoeven jullie dit jaar niet meer veel te doen :D

Nee dat budget heb ik vanmiddag opgemaakt aan Champagne :lol:

Onderstaand filmpje kreeg ik net te zien, zelf op de universiteit van Wageningen weten ze wat kwaliteit is. Ik weet dat ze onze producten daar gebruiken voor onderzoeken vanwege de goede kwaliteit. Check het filmpje op minuut 1.36 :p

http://youtu.be/ELlCROFvOjs

---------- Toegevoegd om 20:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:29 ----------

kan er een test gedaan worden over de hydrosolaat? Die vind ik top!

We laten voor interne controle veel testen heb ik al eerder aangegeven dan heb ik dus geen rapporten. Maar ik wil deze best een keer laten testen zodat ik een rapport kan delen. Ik heb helemaal niets te verbergen hier, zou me dood schamen als ik "dat" soort producten zou verkopen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heey... dat is Jwdoetookmee
 
Back
Naar boven