XXL Nutrition

Aankondiging Labtesten XXL Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nee dat budget heb ik vanmiddag opgemaakt aan Champagne :lol:

Onderstaand filmpje kreeg ik net te zien, zelf op de universiteit van Wageningen weten ze wat kwaliteit is. Ik weet dat ze onze producten daar gebruiken voor onderzoeken vanwege de goede kwaliteit. Check het filmpje op minuut 1.36 :p

http://youtu.be/ELlCROFvOjs



Waar haal je deze filmpjes vandaan? Zijn er nog meer? Ik vind het een stuk interessanter als een professor van een onafhankelijke uni iets vertelt over whey dan een of andere sixpack chinees die zijn eigen producten promoot op zijn youtube kanaal.

edit: nvm al gevonden (staat bij kopje afspeellijsten van wageningen university account)
 
Waar haal je deze filmpjes vandaan? Zijn er nog meer? Ik vind het een stuk interessanter als een professor van een onafhankelijke uni iets vertelt over whey dan een of andere sixpack chinees die zijn eigen producten promoot op zijn youtube kanaal.

edit: nvm al gevonden (staat bij kopje afspeellijsten van wageningen university account)

Ik ga dat even vragen, ze gebruiken onze whey voor allerlei onderzoeken. Ik kom erop terug.
 
Jullie hebben een klant erbij :)
 
Jup, binnenkort ook bij XXL bestellen. Maak er wat moois van ;)
 
Wanneer komt de Whey Delicious nog eens in weekaanbieding? :)
Ga minstens 9 potten 2,5 kg bestellen...
 
Jup, binnenkort ook bij XXL bestellen. Maak er wat moois van ;)

haha

Wanneer komt de Whey Delicious nog eens in weekaanbieding? :)
Ga minstens 9 potten 2,5 kg bestellen...

Ik weet niet wanneer deze in de aanbieding komt, wel komt het samplepack deze week om nieuwe klanten wat goedkoper kennis te laten maken met de smaken ;)

Aanbiedingen beslissen we vaak pas op de dag zelf, maar zal kijken of deze erin over week ;)
 
haha



Ik weet niet wanneer deze in de aanbieding komt, wel komt het samplepack deze week om nieuwe klanten wat goedkoper kennis te laten maken met de smaken ;)

Aanbiedingen beslissen we vaak pas op de dag zelf, maar zal kijken of deze erin over week ;)

+1 voor whey delicious en protein pudding in de aanbieding! :)
 
Ik heb een proteinpudding verslaving. :D
 
Ik heb een proteinpudding verslaving. :D

ja veel mensen volgens mij, populair product geworden. Ik ben daar blij mee want ik was de enige bij ons die er wat in zag. Is samen met Big Cat ontwikkeld.
 
ja veel mensen volgens mij, populair product geworden. Ik ben daar blij mee want ik was de enige bij ons die er wat in zag. Is samen met Big Cat ontwikkeld.

Die pudding is hemels! Ik dacht eerst dat het weer zon smaakloze gezonde pudding ging zijn maar hij is echt nog lekker :cool:
 
Heb het samplezakje bij mn vriendin liggen, binnenkort toch maar eens proberen :o
 
Protein pudding nomnomnom
 
eerst was ik klant bij xxl, dan heb heb ik b&f ontdekt en gezien dat hun prijzen lager waren en ben ik daar klant geworden, maar na wat ik hier vandaag gelezen heb over b&f ga ik maar terug bij xxl. vant weekend al eens bestellen
 
eerst was ik klant bij xxl, dan heb heb ik b&f ontdekt en gezien dat hun prijzen lager waren en ben ik daar klant geworden, maar na wat ik hier vandaag gelezen heb over b&f ga ik maar terug bij xxl. vant weekend al eens bestellen

thx!
 
Back
Naar boven