AndroidHealthClinic

Lachen met BrEeZaHs (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wimmos

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
3 aug 2005
Berichten
7.329
Waardering
197
Hier is nog een leuk gesprekje dat ik een tijdje geleden opving in mn gym tijdens het trainen. Ik garandeer jullie dat ik niks zelf verzonnen heb.
Heeft al in mn log gestaan.


Vandaag in de gym... 2 kerels naast mij aan het praten, het ene nog meer onzinnig dan het ander. Ik heb me geamuseerd en geërgerd aan hun praat, want het was verschrikkelijk zielig. De ene was bezig met incline dumbbell curls toen ik begon met trainen, 55 minuten later was hij nog bezig, na een setje of 14

Hier zijn nog enkele leuke dingen die ze zeiden:

"ja ik heb gehoord dat je eiwitten moet eten voor spieren.. dus ik eet k ik elke ochtend een boterham met choco hé, voor de eiwitten."

"ik ben vegetarier maar dat doet er niet zoveel toe, want de meeste eiwitten worden niet uit vlees gewonnen hé, maar uit melk enzo."

"je moet eieren zonder dooier eten, niet dat ik dat veel eet want dat is slecht voor cholesterol"

Dit zei de kerel met de 14 sets curls: "ja vroeger ging ik ni vooruit, zo met flutgewichtjes veel herhalingen doen.. maar de laatste 6 maand gaat het echt al veel beter nu ik met verstand train."

"ik zou graag 90kg kunnen benchen binnen een jaar of 5... ale da lijkt wel veel maar op 5 jaar moet dat misschien wel lukken.." de andere: "ja mss wel als je goed doorzet."

"Op mijn werk zijn er nog anderen begonnen met trainen een jaar geleden, en ongelofelijk verbreed op een jaar tijd.. maja die pakken dan allemaal dingen, vuiligheid enzo..zo op het randje van legaal.. anders kan je ni veel bijkomen op een jaar he"

"ja als je voor massa traint moet je trainen in 6-8-8-6 zegt de eigenaar..dus ik doe da want de eigenaar heeft veel massa he, die zal da wel weten."

"hebt ge dat al lang, da schema?" "Nee, ben nog maar bezig sinds september met da schema..." "ahnee das dan idd niet zo lang".

Meer dan 3x glimlachen = karma geven.:o
 
Hehehe geweldig :D

Je hoord (en ziet) af en toe de gekste dingen in de gym :D
 
Erg amusant, ik heb zulke gesprekken ook al vaker opgepikt . Ik laat ze maar altijd begaan. Ik erger me er niet meer aan.

:) :) :) , nu wil je zeker ook karma ?
 
tja, belgen he :P


jk ;) 4 keer gelachen, karma hou je tegoed [teveel karma gegeven al]
 
De beste die mij ten gehore zijn gekomen:

Zegt de ene BBA-boi tegen de ander:

-maar jij bent verslaaft aan die aminozuren
-Benen? Ach die trek ik wel bij als ik ga spuiten
-Vandaag ga ik benen trainen (2 set legcurl + 2 set leg ext.) anders mag ik van mezelf vanavond geen alcohol drinken.
-Ik eet me helemaal kapot, maar wordt nix zwaarder
 
DavyO zei:
Hehehe geweldig :D

Je hoord (en ziet) af en toe de gekste dingen in de gym :D
En je leest de gekste dingen op DBB, je hoort met een "d" zeg, komaan:yarly:
 
SuperKnurft zei:
binnen een jaar of 5 90 benchen haha

Haha ja die is wel erg ja. Wat een vooruitzicht heb je dan zeg. BInnen een jaar of 10, 120 benchen dan zeker :D
 
Ik lig altijd helemaal in een scheur als 1 zo'n ventje aan een ander een oefening uit gaat leggen. En die oefening dan zo ernorm verdoet voordoet, soms lijkt het net op een spastische aanval met een dumbbell in hun handen bijwijze van. En dat die andere dat dan nadoet, maar dan nog even iets slechter. Dan kan je me echt opvegen.

Maar ook die gesprekken over voeding ed. door 'beginners' die net doen of ze alles ervan afweten zijn ook altijd vermakelijk. Ik heb echt van alles voorbij horen komen, mensnen die zo ongeveer alleen maar leven op pindakaas tot figuren die beweren dat chocola echt de sleutel is tot 'groot worden'....
 
:roflol:


de beste die ik tot nu toe heb gehoord in de gym was :

ja ik doe aan extreem bulken , maar alles wat ik eet schijt ik terug uit , en sinds ik bulk schijt ik meer dus bulken is best zinloos
 
koetje zei:
:roflol:


de beste die ik tot nu toe heb gehoord in de gym was :

ja ik doe aan extreem bulken , maar alles wat ik eet schijt ik terug uit , en sinds ik bulk schijt ik meer dus bulken is best zinloos
bij mij komt het eruit als scheten tijdens de bulk, echt zinloos die bulks....


:D
 
Ik heb laatst iemand eiwitten verkocht, komt hij later naar me toe en zegt hij "Die eiwitten die jij verkoopt, die heb je helemaal niet nodig, een oud-bber zei tegen mij dat je dat niet nodig hebt, dus hij zal wel gelijk hebben, je moet alleen wat meer KH nemen na een training".. Ik heb hem hard uitgelachen en hij heeft de eiwitten toch gehouden.. Is trouwens iemand die ecto tot op het bot is, geen grammetje vet, maar ook geen spiertjes..
 
Iedereen is ergens begonnen. De mensen die hier zitten hebben op internet zitten zoeken naar info. Die kerels hebben dat nog niet gedaan en zijn aan het aanrommelen. Stuur ze gewoon eens door naar deze site. Je zult en hun en waarschijnlijk ook jezelf er een plezier mee doen
 
Het ergste zijn toch wel de mensen die denken dat "eiwitshake" synoniem is voor "AS/spuit in je reet/arnold schwarzenegger/obsessief trainen"... en natuurlijk roepen 'ja, zo kan ik het ook wel' :D
 
laatst bij mij in de gym:
- ''Ja nu!!" terwijl hij een herhaling op de chestpress maakt.
- nummer 2 maakt een foto met zijn mobieltje op commando van nummer 1
- nummer 2: ''staat het er goed op?''

Oh my god.
 
Of "Check mijn biceps! Ik heb vanochtend weer 20 keer opgedrukt" :eek:
 
Back
Naar boven