MuscleMeat

Lachen met BrEeZaHs

Bezoekers in dit topic

je houd het niet voor mogelijk!!
Overlaatst zo een stomme vrouw, ze gaat op de kuitmachine gaan zitten (zittend kuitheffen dus hehe) begin ze gewoon aan die bar te trekken zodat je je benen kunt onderdoen!!!! Ik dan tegen haar (ik dacht dus sarcastisch) jij moet dat 4*15-20 doen je zult het dan wel goed zien.
Bleef ze niet doordoen :eek:
 
Mars zei:
Idd heb ook is iemand horen zeggen "ik neem al die shakes en creatine niet, ik hou het puur natural" haha ok doe jij het maar "puur natural" haha.
Haha, idd :roflol:
 
OF ... "ik train mijn benen niet, die groeien al wel doordat ik naar school moet fietsen ... of "ik voetbal ook 1 keer in de week "

Vanavond nog "kijk hem" .. komen ze naar mij toe .. vragen ze wat over het trainen .. en toen kwam de ego strelende vraag "jij gebruikt zeker ook wel he "
ik zeg "wat?? " hij: "nou eeeuhh .. minder legale middelen?" "Nope was mijn antwoord en toen ben ik gaan douchen... heerlijk toch dat je dat over je heen krijgt, enorm bezweet van de zware benentraining:)
 
Lol!

Vandaag 1 gezien.
Snikheet in de gym. Zit zo'n gassie met een dikke trui met capuchon en petje op op de preachercurl machine. Ik kwam binnen toen zat hij er al en toen ik wegging zat hij er nog. Ik heb hem niets zien doen. Die gast zat zowat te slapen. Dan denk ik ook, doe aub wat nuttigs met je tijd.
 
Guido20 zei:
Ik lig altijd helemaal in een scheur als 1 zo'n ventje aan een ander een oefening uit gaat leggen. En die oefening dan zo ernorm verdoet voordoet, soms lijkt het net op een spastische aanval met een dumbbell in hun handen bijwijze van. En dat die andere dat dan nadoet, maar dan nog even iets slechter. Dan kan je me echt opvegen.
...

Dat is mooi idd. Ik zit dan echt aandachtig te luisteren en naar ze te staren met zo'n blik "wat ben jij een ongelovelijke wokkel". Worden ze rood en stoppen ze met uitleggen. Briljant!

Of zo'n nerd die al 12 sets 1/8 squats aan het doen is met 40 kg...
Ik "Ben je bijna klaar?"
Hij "Ik moet nog 5 sets"
Ik "Doe dan verdomme eerst die oefening eens goed"

2 herhalingen later kan ik erbij :D
 
Ik ben de enige tot 20 jaar die benen traint in de sportschool bij mij :rolleyes:

En waarom zien mensen het niet als je bezig bent met supersets, zelfs als je maar met 2 anderen aan het trainen bent presteren ze het om ineens 'toevallig' dezelfde oefening te gaan doen...
 
billiejoe zei:
Ik ben de enige tot 20 jaar die benen traint in de sportschool bij mij :rolleyes:

En waarom zien mensen het niet als je bezig bent met supersets, zelfs als je maar met 2 anderen aan het trainen bent presteren ze het om ineens 'toevallig' dezelfde oefening te gaan doen...
dat haat ik ook zo.... Dit is nog de ergste die ik heb meegemaakt:
Ben met superset bezig, 2 oudere studenten komen eraan, eerste pakt een van de halters die ik nodig heb terwijl ik bezig ben en loopt ermee weg. Ik snel mn set afgemaakt en op em afgestapt en gevraagt waarom die de halter pakte. Zijn reactie "staat toch geen naamkaartje op?" met een grijns op zn gezicht [die menig mens op een slechte dag eraf had willen slaan], op hetzelfde moment komt zn vriendje eraan en pakt mn andere halter weg.... ik dacht echt "wtf ???". Dus toen heb ik ze ff grondig uitgelegd dat ze zulk soort dingen niet moeten flikken en heb de halters terug gepakt.

Nahja, offtopic :P
 
Jonko zei:
dat haat ik ook zo.... Dit is nog de ergste die ik heb meegemaakt:
Ben met superset bezig, 2 oudere studenten komen eraan, eerste pakt een van de halters die ik nodig heb terwijl ik bezig ben en loopt ermee weg. Ik snel mn set afgemaakt en op em afgestapt en gevraagt waarom die de halter pakte. Zijn reactie "staat toch geen naamkaartje op?" met een grijns op zn gezicht [die menig mens op een slechte dag eraf had willen slaan], op hetzelfde moment komt zn vriendje eraan en pakt mn andere halter weg.... ik dacht echt "wtf ???". Dus toen heb ik ze ff grondig uitgelegd dat ze zulk soort dingen niet moeten flikken en heb de halters terug gepakt.

Nahja, offtopic :P

Als ik zo'n bijdehandte opmerking terugkrijg, dan zijn de rapen gaar..
 
tzal wel

Jonko zei:
dat haat ik ook zo.... Dit is nog de ergste die ik heb meegemaakt:
Ben met superset bezig, 2 oudere studenten komen eraan, eerste pakt een van de halters die ik nodig heb terwijl ik bezig ben en loopt ermee weg. Ik snel mn set afgemaakt en op em afgestapt en gevraagt waarom die de halter pakte. Zijn reactie "staat toch geen naamkaartje op?" met een grijns op zn gezicht [die menig mens op een slechte dag eraf had willen slaan], op hetzelfde moment komt zn vriendje eraan en pakt mn andere halter weg.... ik dacht echt "wtf ???". Dus toen heb ik ze ff grondig uitgelegd dat ze zulk soort dingen niet moeten flikken en heb de halters terug gepakt.

Nahja, offtopic :P

vind ik ook, vragen of iemand bezig is met die halters is maar een kleintje, niet?!
En blijf maar komen met die grappige verhaaltjes, :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:
ik hoor trouwens niet echt van die dingen, maar in oefeningen verkeerd uitvoeren houden ze kampioenschappen bij mij in de gym, geloof ik...
 
Nog zoiets... Trainen met een spijkerbroek aan en met zonnebril op:

Was een Marokkaan (gokje) aan het trainen bij mij met z'n spijkerbroek aan en een zonnebril op en telkens maar roepen 'wat kijk je nou' naar iedereen... Net of het gek is dat je aangekeken wordt als je er zo bijloopt en er overal spiegels zijn waar je die joker in ziet :rolleyes:
Dat duurde tot iemand begon hem zei dat het nogmaals roepen van 'wat kijk je nou' hem een barbell door zijn brillenglazen opleverde :D
 
billiejoe zei:
Nog zoiets... Trainen met een spijkerbroek aan en met zonnebril op:
Was een Marokkaan (gokje) aan het trainen bij mij met z'n spijkerbroek aan en een zonnebril op en telkens maar roepen 'wat kijk je nou' naar iedereen... Net of het gek is dat je aangekeken wordt als je er zo bijloopt en er overal spiegels zijn waar je die joker in ziet :rolleyes:
Dat duurde tot iemand begon hem zei dat het nogmaals roepen van 'wat kijk je nou' hem een barbell door zijn brillenglazen opleverde :D

herken ik ook ja gebeurt bij ons ook vaak, rare mensen bij ons komen ze trouwens ook nog wel met zo'n domme usher must op trainen.

Vinden ze het ook gek dat ze worden uitgelachen... rare mensen hoor
 
Breezer boys horen op t strand, niet in een sportschool!

;)
 
Jonko zei:
dat haat ik ook zo.... Dit is nog de ergste die ik heb meegemaakt:
Ben met superset bezig, 2 oudere studenten komen eraan, eerste pakt een van de halters die ik nodig heb terwijl ik bezig ben en loopt ermee weg. Ik snel mn set afgemaakt en op em afgestapt en gevraagt waarom die de halter pakte. Zijn reactie "staat toch geen naamkaartje op?" met een grijns op zn gezicht [die menig mens op een slechte dag eraf had willen slaan], op hetzelfde moment komt zn vriendje eraan en pakt mn andere halter weg.... ik dacht echt "wtf ???". Dus toen heb ik ze ff grondig uitgelegd dat ze zulk soort dingen niet moeten flikken en heb de halters terug gepakt.

Nahja, offtopic :P

Iemand met een beetje fatsoen vraagt zoiets netjes. Niets vind ik onbeschofter dan gewoon even snel weggraaien voor de neus van een ander. Ga dan verdorie gewoon eerst even een andere oefening doen ofzo. Zelf doe ik dat gewoon als iets bezet is. Is me nog nooit voorgekomen dat ik echt moest wachten tot iets vrij kwam.
 
Jonko zei:
dat haat ik ook zo.... Dit is nog de ergste die ik heb meegemaakt:
Ben met superset bezig, 2 oudere studenten komen eraan, eerste pakt een van de halters die ik nodig heb terwijl ik bezig ben en loopt ermee weg. Ik snel mn set afgemaakt en op em afgestapt en gevraagt waarom die de halter pakte. Zijn reactie "staat toch geen naamkaartje op?" met een grijns op zn gezicht [die menig mens op een slechte dag eraf had willen slaan], op hetzelfde moment komt zn vriendje eraan en pakt mn andere halter weg.... ik dacht echt "wtf ???". Dus toen heb ik ze ff grondig uitgelegd dat ze zulk soort dingen niet moeten flikken en heb de halters terug gepakt.

Nahja, offtopic :P


train dan ook eens met serieuze gewichten ipv die baby dingen !!:p


:D :D :D
 
Heerlijk die verhalen. :D

Laatst zag ik ook iemand volgepakt op de loopband. Onder zijn trui zag ik een vuilniszak. Ik kon mijn lach bijna niet inhouden.

Ik hoorde ook iemand weer zeggen "Je kan vet omzetten in spieren". :rolleyes:

Het kan gelukkig ook anders. Een nieuw lid zag me hard bezig en vroeg me om advies. Ik hem heb uitgelegd dat voeding een basis is en hoe je dat het beste kan aanpakken. Daarnaast nog het trainen van spiergroepen uitgelegd. Nu maar hopen dat hij het oppakt. :cool:

Misschien een idee om al deze verhalen te verzamelen in een boek. Lijkt me wel een bestseller. :D
 
Laatst bewerkt:
waar ik me aan erger is die afschuwelijke BB kledij, er traint al jaren een geblokte kleine spanjaard met van die kortafgenipte jeansshorts en een hoodysweater zonder mouwen met een diep uitgesneden v hals, eenmaal hij gedaan heeft met een setje gaat hij altijd wat rondparaderen in de gym waarbij hij zijn tietjes op en neer beweegd (die zie je namelijk bijna uit zijn v hals pompen.
 
Dat herinnert me aan de DBB kledij. T zou toch DBB kleding gaan inkopen?
 
HaHA, goed begin van de dag deze verhalen. Herkenbaar. Bij ons kwam er laatst eentje trainen met wat vriendjes zonder shirt aan. Ik schat hem 16jr en 55 kg, maar hij liep er bij als ronnie zelf.
 
Ik ben nu op zoek naar een nieuwe gym, was ik laatst in Almere aan het kijken bij easy gym (de naam zegt het al natuurlijk), wat je daar allemaal voorbij ziet komen hou je niet voor mogenlijk :hair:
 
pk zei:
Alsof het allemaal domme praat is ofzo hey? pfff, chocola word je echt een shredded beast van, Je WeET Tochgg!



Is nummer 2 schizofreen:scratch:?

typ foutje :rolleyes: nummer 1 vraagt dat natuurlijk ;)
 
Back
Naar boven