Fitness Seller

Lachen met BrEeZaHs

Bezoekers in dit topic

Emile zei:
Heerlijk die verhalen. :D

Laatst zag ik ook iemand volgepakt op de loopband. Onder zijn trui zag ik een vuilniszak. Ik kon mijn lach bijna niet inhouden.

Ik hoorde ook iemand weer zeggen "Je kan vet omzetten in spieren". :rolleyes:

Het kan gelukkig ook anders. Een nieuw lid zag me hard bezig en vroeg me om advies. Ik hem heb uitgelegd dat voeding een basis is en hoe je dat het beste kan aanpakken. Daarnaast nog het trainen van spiergroepen uitgelegd. Nu maar hopen dat hij het oppakt. :cool:

Misschien een idee om al deze verhalen te verzamelen in een boek. Lijkt me wel een bestseller. :D


haha ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt afgelopen maandag.
31 graden was het in de sportschool.
De jongen die begon te cardioen traint normaal alleen zijn spieren.
Maar... de zomer komt eraan, en moet die redelijk dikke vetlaag van dat massa-loze lichaam afgetrained worden.
Niet dat hij normaal niet hard traint ofzo, maar slechte voeding,
en alle spiergroepen tot failure 3x per week zijn natuurlijk niet de optimale groeiomstandigheden.
Maargoed, het ging over zijn cardio-routine. Zoals ik al eerder aangegeven had,
was het die dag 31 graden. Ik treed de sportschool binnen in mijn tanktop (tering wat heet).
Wat zie ik tot mijn stomme verbazing: iemand die in trui traint.
Een hooded sweater ofiets om precies te zijn. Dat niet alleen, meneer heeft ook nog een korte broek,
trainingsbroek, hemd, en t-shirt aan. Bovenop alles heeft hij zijn muts opgezet.

Bij zo'n acties denk ik altijd: ga op dbb.com rondkijken ipv op hoevaliknogsnelafvoordezomer.nl
 
davy1010 zei:
Breezah1: "Heb je dat nieuwe drankje al gezien met l-carnitine"
Breezah2: "Ja volgens mij krijg je daar heel dikke biceps van"

Vooral deze :roflol:

Ik wil dat drankje ook swa!
 
niekos zei:
haha ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt afgelopen maandag.
31 graden was het in de sportschool.
De jongen die begon te cardioen traint normaal alleen zijn spieren.
Maar... de zomer komt eraan, en moet die redelijk dikke vetlaag van dat massa-loze lichaam afgetrained worden.
Niet dat hij normaal niet hard traint ofzo, maar slechte voeding,
en alle spiergroepen tot failure 3x per week zijn natuurlijk niet de optimale groeiomstandigheden.
Maargoed, het ging over zijn cardio-routine. Zoals ik al eerder aangegeven had,
was het die dag 31 graden. Ik treed de sportschool binnen in mijn tanktop (tering wat heet).
Wat zie ik tot mijn stomme verbazing: iemand die in trui traint.
Een hooded sweater ofiets om precies te zijn. Dat niet alleen, meneer heeft ook nog een korte broek,
trainingsbroek, hemd, en t-shirt aan. Bovenop alles heeft hij zijn muts opgezet.

Bij zo'n acties denk ik altijd: ga op dbb.com rondkijken ipv op hoevaliknogsnelafvoordezomer.nl

Die gast heeft zeker gehoord dat wanneer hij meer zweet ook meer zal afvallen.

Hahaha :rolleyes:
 
davy1010 zei:
Breezah1: "Wow je hebt nogal armen"
Breezah2: "Ja ze meten 34 cm, maar nu is het goed want vrouwen vinden te gespierd niet mooi"

Breezah1: "Als ik mij heel goed concentreer kan ik mijn tet bewegen"
Breezah2. "WOW animal"

Breezah1: "Wow ze verkopen hier creatine"
Breezah2: "Ja, als je sommige van die kerels ziet weet je toch dat het hier een anabolenkot is"

Breezah1: "Ga je straks ook op stap"
Breezah2: "Ja daarom dat ik hier gouw effe alles kom oppompen"
Breezah1: "Cool, dan kunnen we ons straks weer naar de klote zuipen"

Breezah1: "Kijk daar wat een lekkere wijven"
Breezah2: "Kom we gooien snel nog een paar kilo bij op de bench press"

Breezah1: "Heb je dat nieuwe drankje al gezien met l-carnitine"
Breezah2: "Ja volgens mij krijg je daar heel dikke biceps van"
omfg... :D :rolleyes:
 
davy1010 zei:
Breezah1: "Wow je hebt nogal armen"
Breezah2: "Ja ze meten 34 cm, maar nu is het goed want vrouwen vinden te gespierd niet mooi"

Breezah1: "Als ik mij heel goed concentreer kan ik mijn tet bewegen"
Breezah2. "WOW animal"

Breezah1: "Wow ze verkopen hier creatine"
Breezah2: "Ja, als je sommige van die kerels ziet weet je toch dat het hier een anabolenkot is"

Breezah1: "Ga je straks ook op stap"
Breezah2: "Ja daarom dat ik hier gouw effe alles kom oppompen"
Breezah1: "Cool, dan kunnen we ons straks weer naar de klote zuipen"

Breezah1: "Kijk daar wat een lekkere wijven"
Breezah2: "Kom we gooien snel nog een paar kilo bij op de bench press"

Breezah1: "Heb je dat nieuwe drankje al gezien met l-carnitine"
Breezah2: "Ja volgens mij krijg je daar heel dikke biceps van
"

ahahaha meer meer ik scheur uit mijn broek hier van het lachen :D
 
twizzle2711 zei:
ahahaha meer meer ik scheur uit mijn broek hier van het lachen :D

laatst was er iemand hier in de gym met een gescheurde broek, ja op die plek, hij had het zelf niet door
 
davy1010 zei:
Breezah1: "Wow je hebt nogal armen"
Breezah2: "Ja ze meten 34 cm, maar nu is het goed want vrouwen vinden te gespierd niet mooi"

Breezah1: "Als ik mij heel goed concentreer kan ik mijn tet bewegen"
Breezah2. "WOW animal"

Breezah1: "Wow ze verkopen hier creatine"
Breezah2: "Ja, als je sommige van die kerels ziet weet je toch dat het hier een anabolenkot is"

Breezah1: "Ga je straks ook op stap"
Breezah2: "Ja daarom dat ik hier gouw effe alles kom oppompen"
Breezah1: "Cool, dan kunnen we ons straks weer naar de klote zuipen"

Breezah1: "Kijk daar wat een lekkere wijven"
Breezah2: "Kom we gooien snel nog een paar kilo bij op de bench press"

Breezah1: "Heb je dat nieuwe drankje al gezien met l-carnitine"
Breezah2: "Ja volgens mij krijg je daar heel dikke biceps van"

Whaaaaaa :D :D :D :D
 
hey XB! Kom je ook weer es rondkijken?
 
davy1010 zei:
Breezah1: "Wow je hebt nogal armen"
Breezah2: "Ja ze meten 34 cm, maar nu is het goed want vrouwen vinden te gespierd niet mooi"

Breezah1: "Als ik mij heel goed concentreer kan ik mijn tet bewegen"
Breezah2. "WOW animal"

Breezah1: "Wow ze verkopen hier creatine"
Breezah2: "Ja, als je sommige van die kerels ziet weet je toch dat het hier een anabolenkot is"

Breezah1: "Ga je straks ook op stap"
Breezah2: "Ja daarom dat ik hier gouw effe alles kom oppompen"
Breezah1: "Cool, dan kunnen we ons straks weer naar de klote zuipen"

Breezah1: "Kijk daar wat een lekkere wijven"
Breezah2: "Kom we gooien snel nog een paar kilo bij op de bench press"

Breezah1: "Heb je dat nieuwe drankje al gezien met l-carnitine"
Breezah2: "Ja volgens mij krijg je daar heel dikke biceps van"

:roflol:
 
Breezah : Ik heb nog wat vet hier op mn buik zitten en aan de zijkanten, dus ik ga nog ff 1000 situps doen en andere buikspieroefeningen dan gaat het weg!
 
M@rsel zei:
Breezah : Ik heb nog wat vet hier op mn buik zitten en aan de zijkanten, dus ik ga nog ff 1000 situps doen en andere buikspieroefeningen dan gaat het weg!


dat probeer ik nou ook, maar mooi dat het niet lukt....:o



:D
 
Teenslippers komen weer in de mode BTW!
 
"ik zou graag 90kg kunnen benchen binnen een jaar of 5... ale da lijkt wel veel maar op 5 jaar moet dat misschien wel lukken.." de andere: "ja mss wel als je goed doorzet."

:D

Hoop ik toch te doen binnen het jaar :d
Heb je wel leuke vooruitzichten, 5 jaar :d

Doet me denken aan die 2 marrokanen (tja sorry :D) gisteren die vol bewonderingen keken naar iemand die er pas komt en 4x 50kg bp'ed, waarna ze zelf aan de slag gingen met 25kg en tijdens het benchen een beetje begonnen praten over één van die gasten hun gsm *schater* .
 
Maarja, tis wel niet altijd breezah dat er rondloopt, aangezien ik in de topsporthal train van Gent.
Gisteren bevoorbeeld een gozer leren kennen die net niet op pro-niveau atletiek doet (speerwerpen, 70meter) en kan je nog es lachen, want anders is het 80% buitenlanders incl. slippers bij ons (tis goedkoop zeker? : /) .

Kent er iemand die Afrikanen met XXXL - t-shirts en shit? Zijn ook altijd lachen :D .

Of die gasten die na hun laatste setje snel nog ff wat gewicht bijsteken en dan doodleuk weglopen :D Ook al 2x gezien : / .
 
Laatst bewerkt:
BoTo zei:
Maarja, tis wel niet altijd breezah dat er rondloopt, aangezien ik in de topsporthal train van Gent.
Gisteren bevoorbeeld een gozer leren kennen die net niet op pro-niveau atletiek doet (speerwerpen, 70meter) en kan je nog es lachen, want anders is het 80% buitenlanders incl. slippers bij ons (tis goedkoop zeker? : /) .

Kent er iemand die Afrikanen met XXXL - t-shirts en shit? Zijn ook altijd lachen :D .

Of die gasten die na hun laatste setje snel nog ff wat gewicht bijsteken en dan doodleuk weglopen :D Ook al 2x gezien : / .

Ik loop ook op teenslippers....
 
BoTo zei:
Maarja, tis wel niet altijd breezah dat er rondloopt, aangezien ik in de topsporthal train van Gent.
Gisteren bevoorbeeld een gozer leren kennen die net niet op pro-niveau atletiek doet (speerwerpen, 70meter) en kan je nog es lachen, want anders is het 80% buitenlanders incl. slippers bij ons (tis goedkoop zeker? : /) .

Kent er iemand die Afrikanen met XXXL - t-shirts en shit? Zijn ook altijd lachen :D .

Of die gasten die na hun laatste setje snel nog ff wat gewicht bijsteken en dan doodleuk weglopen :D Ook al 2x gezien : / .

Waarom ga je niet trainen in Merelbeke? Van hardcore gesproken, lag daar 1000 kg eleiko schijven (nu al iets minder maar soit), je wordt daar bijna raar bekeken als je die barbell van boven je hoofd niet laat vallen. Magnesiumpoeder overal, kerels die er 250kg + squatten, gymbaas die zelf al 40 jaar traint (gewichtheffen/powerliften/bodybuilden), donkere kleedkamertjes, .....

En het is goedkoper dan de meeste sjieke gyms.

Spijtig dat ik met de trein moet geen enzo anders zou ik er zeker altijd trainen.
 
Back
Naar boven