Fitness Seller

Lachen met BrEeZaHs

Bezoekers in dit topic

Kazz Unit zei:
Ik zit in gent opt hogeschool. Mijn pa is gentenaar, ikzelf woon in zottegem (dicht bij geraardsbergen).

Waaat?

Waar train je? Ging je ook inZottegem naar school ?

Ik heb mijn homegym in Sint-Lievens-Esse staan (als je eens wilt komen trainen....) Squatrek, bb tot 200kg, db's tot 70kg, bankjes, zandzakken, slee, ....
Ik woon wel in Grotenberge

Waarom zeg je trouwens zottegem dicht bij geraardsbergen? Zottegem is bekender dan Geraardsbergen :p
 
calibre zei:
Waaat?

Waar train je? Ging je ook inZottegem naar school ?

Ik heb mijn homegym in Sint-Lievens-Esse staan (als je eens wilt komen trainen....) Squatrek, bb tot 200kg, dumbbell's tot 70kg, bankjes, zandzakken, slee, ....
Ik woon wel in Grotenberge

Waarom zeg je trouwens zottegem dicht bij geraardsbergen? Zottegem is bekender dan Geraardsbergen :p

Wahahaha lol ik train daar ook man in sint lievens essa , ma dan wel in den dumbbell!!!!
 
Laatst bewerkt:
Gisteren meegemaakt:

Ik ben bezig met mijn 1ste setje bankdrukken: 90 kg (eerst had ik opgewarmd met 65 kg)

Breezah: "Op het moment ben je niet op massa aan het trainen zeker?"

Davy1010: "Toch wel"

Breezah: "Neem je dan niet te weining gewicht?"

Davy1010: "Ik probeer mijn oefening zo strikt mogelijk te doen, als ik een stuk zwaarder ga gebruik ik teveel schouders naar mijn inziens."

Breezah: "Ik train nog maar 1,5 maand en ik druk al 20 kg aan elke kant."

Davy1010: "65 kg bedoel je dus"

Breezah: "Ik train wel altijd met een spotter dan kan ik er echt alles uitpersen"

Davy1010: "Anders moet je eens even voordoen dan spot ik wel even"

Breezah: "OK"

Na twee reps was ik barbell curl aan het doen.

Davy1010: "Jij gaat het nog ver schoppen man"
 
davy1010 zei:


Breezah: "Ik train nog maar 1,5 maand en ik druk al 20 kg aan elke kant."

Davy1010: "65 kg bedoel je dus"



wegens barbels 25 kg???
 
This story smells like bull shit
 
Was niet met een "barbell" stang, maar met de stang van de bankdrukbank. Ik typte gewoon "barbell" curl om duidelijk te maken wat voor soort beweging het was.

@ AkiraC het is waargebeurd

Zo een stang ongeveer (ben ik trouwens niet op de foto, foto is van internet geplukt):
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
nou ja

Jonko zei:
amai, dus gij bent ene zot?

jk ofc.

Een paar maanden geleden waren 2 breezah meisjes van 15 nog lid bij mijn club. Ze praatten veel te hard, vooral over dingen die ze stoer vonden, en als ergste, ze giechelden de hele tijd. [ze hadden dus ook snel de bijnaam "de giechels"]. Op een dag zat ik dus in de sauna met hun en nog een paar mensen en ze hadden het alcohol, een feestje waar ze naar toe gaan en hoe stoer het wel niet was om alcoholische dranken te drinken [met het nodige gegiechel ertussen natuurlijk]. Een ervan zei dus dat ze nog geen alcohol konden halen, alleen de energiedrank om het mee te mixen. En dat hun vriendin die al wel 16 is [praten vol respect] het wel ff zou gaan halen. Na nog wat meer gegiechel over alcohol en het nuttigen ervan zegt een van de andere mensen in de sauna [die er blijkbaar ook genoeg van had :P]: "Stoer he alcohol?" "is toch allemaal niet stoer" en nog wat dingen waar de dames geen antwoord op konden geven. Toen waren de breezah dames stil en ik kon mijn lachen bijna niet inhouden :P

blijft grappig als ze gedissed worden :D


Heb altijd last van plaatsvervangende schaamte als ik zon dingen hoor, net zoiets als jongens die aantekeningen in de schoolagenda stoer vinden. Of mensen die weten dat jij weet dat ze uit hun nek lullen, en toch schaamteloos doorgaan...:D
 
Back
Naar boven