XXL Nutrition

Lachen onder de training

Bezoekers in dit topic

IronWarfare

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
4 dec 2007
Lengte
1m83
Massa
110kg
Ik lach nooit tijdens trainen, ik zit in een hele andere gemoedstoestand, ben eerder in staat de boel kort en klein te slaan dan gezellig te lachen.

traint die Glenn nog bij Physical?

Kristoff

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
11 apr 2006
ik vind het nooit om te lachen, als ik zit af te zien denk ik altijd "man.. wat doe je toch" :D

behalve als er iemand rond mij loopt ofzo en ik vang toevallig stukken gesprek op die dan ook nog eens grappig zijn.. ja dan moet ik altijd even wachten eer ik kan verder doen

JvR90

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
1 mrt 2007
Lengte
1m90
Massa
90kg
Als je onder het trainen moet lachen ben je met je hoofd op de verkeerde plek.

kane

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
16 aug 2004
Lengte
1m83
Massa
88kg
Vetpercentage
15%
Als je onder het trainen moet lachen ben je met je hoofd op de verkeerde plek.
Net alsof je niet hard kan trainen en tussen de sets door wat lachen :rolleyes:

Zal voor iedereen anders liggen..

jacky den bels

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
2 apr 2006
Lengte
1m80
Massa
95kg
als ik met een setje bezig ben kunnen ze doen wat ze willen dan blijf ik gefocust is het setje gedaan dan is het wel even ouwehoeren ....en dan weer het volgende setje em meteen weer gefocust..

Rebel_x

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
29 okt 2003
Als ik wil lachen ga ik wel aan de toog hangen op cafe

Piratos

Novice
+10 jaar member
Lid geworden
29 aug 2008
Ik ben volledig afgesloten, ik visualiseer de volgende herhalingen en vermijd oogcontact met anderen.
Zo houd ik me concentratie, die ik goed kan gebruiken bij mijn trainingen.

Lachen doe ik vrijwel nooit, enkel voor- en na de training. Praat ook met niemand.

SuperKnurft

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
28 okt 2005
Tja ik lach elke traning, tijdens het setje ben ik alleen maar gefocust op het gewicht, ben ik niet af te leiden. Maar tijdens het rusten, ben ik totaal ontspannen, en lach me vaak te pletter :D ik kan gewoon goed switchen

robintjuh

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
15 mei 2007
niet al té lang geleden gebeurde zoiets.. tijdens het bankdrukken.. gelukkig gebeurde het tijdens de warming up.. (ik doe altijd 3 setjes licht met veel herhalingen en 1 setje behoorlijk zwaar met 4 herhalingen)maar goed, ik was dus aan dat 4e setje van mijn warming-up bezig, liep er een mattie van me langs met zijn Ahnüld imitatie (Ket town!) het schoot er zo in! toen had ik weinig weerstand meer en toen kwam het gewicht (82,5) op mijn borst en moest het er af worden gehaald van het lachen. :mad:

Get to the choppaaahh!!!!:roflol:

Ik train in mijn eentje en ben altijd helemaal gefocussed. trainen is trainen en geen geouwehoer.

Gottardi Exp

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
6 jul 2006
Lachen doet mij sneller in ademnood komen, en dan bedoel ik uiteraard niet tijdens de sets.
Voor de rest weet ik dat lachen de bloeddruk verlaagt.

IronWarfare

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
4 dec 2007
Lengte
1m83
Massa
110kg
Get to the choppaaahh!!!!:roflol:

Ik train in mijn eentje en ben altijd helemaal gefocussed. trainen is trainen en geen geouwehoer.

Hallo, my name is Ahnüld and I live for zhe pump.. When I touch zhe ozher guys I almost cum' :D

jkalranaossens

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
5 jul 2007
als ik soms setjes pak van 130kg op bench, dan gaan mijn partners soms irritant doen bv een scheet laten vlak boven mijn hoofd... en dan schiet ik altijd keihard in de lach en moet ik abrupt mijn setje stoppen.

ik pak ze wel terug dat wel!

Laatst bewerkt:

SuperKnurft

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
28 okt 2005
als ik soms setjes pak van 130kg op bench, dan gaan mijn partners soms irritant doen bv een scheet laten vlak boven mijn hoofd... en dan schiet ik altijd keihard in de lach en moet ik abrupt mijn setje stoppen.

ik pak ze wel terug dat wel!

daar kan ik echt niet tegen, irritante tranings maten. Niemand valt mij lastig tijdens mijn setje

Masterhit

Monstrous Giant
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
14 apr 2006
Ik lach nooit tijdens trainen, ik zit in een hele andere gemoedstoestand, ben eerder in staat de boel kort en klein te slaan dan gezellig te lachen.

haha, idem hier

ik denk meestal aan m'n werk tijdens het trainen, daar kan ik in gedachten behoorlijk pissed over worden + in onze gym wordt er echte k*tmuziek gedraaid, nog een reden om niet te lachen... resultaat : krijg veel opborrelende irritatie die ik kan omzetten in positieve energie. sporten wordt niet voor niets een uitlaatklep genoemd :)

bij zware inspanningen kan er bij mij gewoon geen lachje vanaf, de inspanningen zijn gewoon veel te groot dus vind het niet meer dan normaal dat ik dan niet lach of kan lachen. heb op die momenten ook geen enkele zin om een praatje te maken of wat dan ook, om te socializen zijn er andere gelegenheden. praatjes zijn dan 'a waste of air', lucht die je veel beter kan gebruiken om tussen de setjes op adem te komen.
bovendien kunnen die babbeltjes je veel te lang van je oefening weghouden, pump en concentratie verdwijnt enz... niet goed dus.

elke gemoedstoestand moet je trouwens zelf maar een plaats en tijdstip geven en lachen in de gym is daar voor mij niet bij, dat doe ik elders wel... hier bijv. :D

Anoniem_1984_1

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
1 dec 2007
Hou mijn aandacht liever gevestigd op het behouden van de juiste houding tijdens een oefening.

Mp3 speler op en je focussen op jezelf.

gosha09

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
26 jul 2007
Lengte
1m82
Massa
82kg
Vetpercentage
4%
normaal is trainen trainen maar soms ga ik met vrienden en hebben we wel lol, dan kun je echt niet trainen :P als je moet lachen onder een set is opeens je kracht weg

Keranos

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
14 jun 2007
doe niet alsof je dumbbell curls doet met 40kg dumbbells want we gelove je niet :p

persoonlijk: vind ik een training om te trainen en beetje lachen kan maar heb toch liever gewoon te trainen zonder concentratieverlies.

Dat doet hij ook niet ???

rusher

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
15 aug 2006
tijdens de sets dient er niet te worden gesproken, dan valt er ook weinig te lachen...

Shivo

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
7 sep 2003
Lengte
1m93
Massa
95kg
Vetpercentage
8%
wij lachen vrijveel tussen de sets door. tijdens een set is de focus wel geheel op de beweging.

Juist ff kort ontspannen tussen de sets zorgt voor wat rust in het koppie zodat ik me juist beter kan focussen op de training

Naar boven