AndroidHealthClinic

Lacking chest reden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja maar hij lijkt niet rond of gevuld. Of zie je dat enkel als vet er volledig af is?
Bij mij in elk geval wel. Aan de start van mijn prep leek mijn chest een weak point.
Jeffrey Suijkerbuik heeft mijn fysiek ook beoordeeld in zijn podcast en daar had ik een lager vetpercentage (4 weeks out voor de hercules cup die uiteindelijk niet doorging). Daar noemden ze mijn chest juist goed. Is natuurlijk ook afhankelijk van je vetverdeling maar ik vind jouw chest niet achterlopen op de foto in elk geval.
 
Bij mij in elk geval wel. Aan de start van mijn prep leek mijn chest een weak point.
Jeffrey Suijkerbuik heeft mijn fysiek ook beoordeeld in zijn podcast en daar had ik een lager vetpercentage (4 weeks out voor de hercules cup die uiteindelijk niet doorging). Daar noemden ze mijn chest juist goed. Is natuurlijk ook afhankelijk van je vetverdeling maar ik vind jouw chest niet achterlopen op de foto in elk geval.
Oh oké fijn. Bedankt voor je antwoord. Misschien zit het dan te fel in mijn hoofd... Zouden jullie iets aan passen aan mijn chest routine?
 
Oh oké fijn. Bedankt voor je antwoord. Misschien zit het dan te fel in mijn hoofd... Zouden jullie iets aan passen aan mijn chest routine?
Ik zou zelf al die superset zooi skippen en gewoon flat/incline dumbells en een variatie van flyes doen.
 
In elk geval geen 16 werksets meer doen. 9 moet meer dan genoeg zijn.
 
Bij mij in elk geval wel. Aan de start van mijn prep leek mijn chest een weak point.
Jeffrey Suijkerbuik heeft mijn fysiek ook beoordeeld in zijn podcast en daar had ik een lager vetpercentage (4 weeks out voor de hercules cup die uiteindelijk niet doorging). Daar noemden ze mijn chest juist goed. Is natuurlijk ook afhankelijk van je vetverdeling maar ik vind jouw chest niet achterlopen op de foto in elk geval.
Hey man, trouwens in welke aflevering kom je van de podcast. Zou hem graag eens willen bekijken!
 
Oh oké fijn. Bedankt voor je antwoord. Misschien zit het dan te fel in mijn hoofd... Zouden jullie iets aan passen aan mijn chest routine?
Je borst is nu prima, dus waarom iets veranderen?
Het gaat uiteindelijk om je volledige trainingsschema. Wellicht is er nog genoeg ruimte voor verbetering.
Hey man, trouwens in welke aflevering kom je van de podcast. Zou hem graag eens willen bekijken!
vanaf 54:25
 
Je borst is nu prima, dus waarom iets veranderen?
Het gaat uiteindelijk om je volledige trainingsschema. Wellicht is er nog genoeg ruimte voor verbetering.

vanaf 54:25
Mooi man, super die lats lekker breed, mooi fysiek heb je!
Nu ze zeggen iets van je wijde taille wat natuurlijk grotendeels genetisch bepaald is denk ik.
Maar denk je dat het dragen van een corset helpt met taille te versmallen? Of is het gewoon een fabeltje? Of raad je wat anders aan?
 
Misschien al voorbij gekomen maar de 2 grootste "boosdoeners" zijn voorlopende voorkant schouder (wat betekend dat meer borstoefeningen doen die gelijktijdig de voorkant schouders flink stimuleren eigenlijk geen goede optie is, denk hierbij m.n. aan Incline oefeningen met een steilere hoek) en slechte houding.
 
Maar denk je dat het dragen van een corset helpt met taille te versmallen? Of is het gewoon een fabeltje? Of raad je wat anders aan?
Nee dat is bullshit.
Enige oplossing is gewoon mega dikke benen krijgen zodat het niet opvalt.
 
Nu zag ik bij verschillende episodes van beoordeel mijn fysiek door Jeffrey Suijkerbuijk.
Dat het wel vaak voorkomt dat de borst achterblijft.
Misschien liggen de verwachtingen bij veel mannen dan te hoog? Vrouwen hoor je zelden klagen over een 'lacking chest'.
 
Laatst bewerkt:
Progressief laden op een verticale press, al dan niet incline en een cable fly (ook laden). Veel meer is er niet nodig.
 
Misschien liggen de verwachtingen bij veel mannen dan te hoog? Vrouwen hoor je zelden klagen over een 'lacking chest'.

Is dit serieus?

Of ga je binnenkort ook beginnen met booty trainingen?
 
Back
Naar boven