AndroidHealthClinic

Lactose en glutenvrij eiwitshakes

Bezoekers in dit topic

fsp

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 jul 2010
Berichten
292
Waardering
6
Lengte
1m75
Massa
70kg
Vetpercentage
7%
Weet iemand een supplementenmerk die zowel lactose als glutenvrij eiwitshakes hebben. Apart kan ik ze wel vinden maar niet een shakes die lactose en glutenvrij is. Of zijn alle shakes sowieso glutenvrij? Alvast bedankt!
 
Beef protein? (gokje, niet gechecked)
 
Je kan het beste op zoek naar een goede eiwit isolaat. Hier zitten geen gluten in en bevatten heel weinig lactose. Dit verschilt uiteraard per merk en op welke manier het gemaakt is denk ik.
Zelf heb ik ook al veel shakes geprobeerd en ben uiteindelijk blijven hangen bij een schone eiwit isolaat die volledig vrij is van toevoegingen, dus ook geen smaakje en zoetstoffen. Hier reageer ik het beste op en ervaar ik totaal geen klachten mee. Myprotein had een goede naturel isolaat en haal die nu bij sportpoeders. Maar misschien dat de boardsponsors ze ook wel aanbieden..
 
Ik ben zelf lactose en gluten intolerant.
Egg protein (zelf vind ik XXL en My protein goed)
Hydrolisaat XXL ook geen last van.
QNT heeft ook volledig gluten en lactose vrije shakes evenals BioTech USA. Maar deze zijn wel duur.
 
Kijk even op Orangefit.nl, iets duurder wel dan de standaard shake
 
Weet iemand een supplementenmerk die zowel lactose als glutenvrij eiwitshakes hebben. Apart kan ik ze wel vinden maar niet een shakes die lactose en glutenvrij is. Of zijn alle shakes sowieso glutenvrij? Alvast bedankt!

whey is eigenlijk altijd glutenvrij. Kan je helemaal niet tegen lactose dan egg protein kan je een beetje verdragen whey isolaat (0,8% lactose) of whey hydrolisaat.
 
whey is eigenlijk altijd glutenvrij. Kan je helemaal niet tegen lactose dan egg protein kan je een beetje verdragen whey isolaat (0,8% lactose) of whey hydrolisaat.
Is de soja isolaat niet glutenvrij?
 
Dankjewel, heb jij hier ook zelf ervaring mee?
Mijn eerste bestelling is onderweg, incl hun protein bars. Lees er heel goede dingen over, en na lang zoeken op het net volgens mij het beste wat er te krijgen valt op dit moment.
 
Soja isolaat idd. Heb ik ook.
 
Back
Naar boven