XXL Nutrition

Lactose free Micellar Casein

Bezoekers in dit topic

DTwice

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
14 feb 2004
Berichten
32
Waardering
1
Lengte
1m87
Massa
83kg
Beste DBBers,

Ben op zoek naar een goede Lactose vrije Casein.

Is die van de B&F te doen voor lactose intolerante mensen?

Ik gebruik de Whey Perfection Isolaat ook van B&F hier geen tot weinig last mee.

Wat gebruiken jullie zoal?:cool:
 
Dit was de eerste die ik vond en had nog nieteens naar de prijs gekeken. Maja AH magere kwark is € 1,10 per bak dus dat is vergelijkbaar :)
 
is er ook een whey lacoste vrije protiene ?
 
Nvm lbs en kg had ik niet gezien :)
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij heb je 55 shakes ipv 30... bij die van XXL :rolleyes:

Dat is 930 gram vergelijken met 2500gram en de reden van die opmerking is dat deze bij ons vandaan komt en niet van een andere shop ;).

Kijk overigens nooit naar aantal shakes maar naar het gewicht.

We krijgen overigens binnen 2 weken nog een goed alternatief dat compleet vrij is van lactose en vetten.

We zijn ook nog even bezig geweest met beefprotein maar dat is heel zout en als je dat aan wilt bieden in een product met een hoog percentage eiwit rond de 80% is het niet te drinken.
Alle merken die het hebben voegen dan koolhydraten toe (maltodextrine bijvoorbeeld) om het drinkbaar te maken maar dat verlies je de goede voedingswaarden. Dat willen wij niet dus hebben
we dat even op hold gezet.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Vonk
Het is inderdaad jammer dat lactose vrij zo prijzig is.
 
Het is inderdaad jammer dat lactose vrij zo prijzig is.

Helemaal lactosevrij bestaat niet denk ik?
Gebruik zelf een isolaat, maar bij allergenen wordt melk (incl. lactose) vermeld.

---------- Post toegevoegd Sun 17 Mar 2013 om 16:34 ----------

Beste DBBers,

Ben op zoek naar een goede Lactose vrije Casein.

Is die van de B&F te doen voor lactose intolerante mensen?

Ik gebruik de Whey Perfection Isolaat ook van B&F hier geen tot weinig last mee.

Wat gebruiken jullie zoal?:cool:

De mijne (Essence van Syntrax) is een mix van wei-, melk- en sojaeiwit isolaat. Er zit ook micellar casein in. Ben er tevreden over, lost perfect op en de vanille smaak is zeer goed (de chocosmaak niet!)
Bij allergenen wordt lactose vermeld, maar omdat het een isolaat is, vermoed ik dat de hoeveelheid voor de meeste lactose-intolerante mensen te doen is.
 
is er ook een whey lacoste vrije protiene ?

hydrolistaat idd. Ik zou dan voor deze gaan. Is wel erg prijzig..

ISO-100 Dymatize

@Stefenov, kwark heb je 500gram volgens magere kwark al voor 65/70 cent. En dan heb je wel ongeveer 50gram eiwitten.

Wel stuk goedkoper dan deze shake dus

ALs je lactose intolerantie heb zou je ook soort pilletjes kunnen nemen die je helpen de lactose af te breken. kosten 20cent per stuk ofzo. Misschien dat je mbv daarvan magere kwark kunt verdragen?

http://www.vitaminstore.nl/Health/Speciaal/probiotica-en-vezels/KERUTABS/P126817

Ik heb ze zelf nog niet gebruikt maar iemand had ze aangeraden. Ik ga ze zelf ook nog uitproberen denk ik
 
Back
Naar boven