MuscleMeat

- (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gewoon zorgen dat je een X in je paspoort krijgt. Dan mag je iedere kleedkamer in. En degene die je toegang weigert kan je aanklagen voor discriminatie :o


Vind die ladies only gyms maar onzin. Mjah, jullie mannen pikken die onzin.
Dat heb ik nu met kleedkamers en douches, keertje trainen?
Ok nu ben ik ook boos
Tja, als jouw homegym ladies only wordt.... Traint je dochter nog steeds harder dan jij.
Ik weet niet hoe het in Nederland zit maar in België is hier een rechtszaak over geweest en ze zijn van oordeel dat de wet niet wordt overtreden: vrouwen en mannen zijn morfologisch verschillend en hierdoor mag er ook een verschillende "behandeling" aangeboden worden oid.
Weet je wel hoeveel mensen met genderdysforia je hiermee hebt gekwetst!
:heart::bow2:
Zelf zou ik niet naar zo'n sportschool gaan, maar dit soort akkefietjes laten me echt koud.
(sport overigs ook bij BF)
Mannen bewonderen je misschien, vrouwen zijn jelly AF.
 
Ik heb een uitkomst voor je bedacht..

Ze weren niet alle mannen maar alleen de mannen die ondanks dat zij er niet gewenst zijn toch binnen willen komen. Dat is dus op basis van hun gedrag/keuze en zo geen discriminatie.
 
het lijkt mij ook hartstikke vervelend om constant bekeken te worden tijdens het sporten.

Wanneer je als vrouw niet constant bekeken wilt worden. Moet je gewoon normale kleding dragen en er niet half naakt bij lopen. Kom je om te trainen of om bekeken te worden
 
Laatst bewerkt:
Wanneer als vrouw niet constant bekeken wilt worden. Moet je gewoon normale kleding dragen en er niet half naakt bij lopen. Kom je om te trainen of om bekeken te worden
Precies! Trek dan een ruimvallende joggingbroek aan in plaats van zo'n hoog opgetrokken legging waarin je 'ass' zo goed mogelijk zichtbaar is...
 
Precies! Trek dan een ruimvallende joggingbroek aan in plaats van zo'n hoog opgetrokken legging waarin je 'ass' zo goed mogelijk zichtbaar is...
Nou, ik heb nieuws voor je.. :roflol:
 
Ik ben Genderqueer dus mag overal trainen. Train ook altijd in een oranje rokje bij basic-Fit
Gast 172960 Nog wat vergeten, ik draag geen slipje, dus niet schrikken als er tussen de twee dikke pilaren een 3e iets kleinere te zien is.
 
Wanneer je als vrouw niet constant bekeken wilt worden. Moet je gewoon normale kleding dragen en er niet half naakt bij lopen. Kom je om te trainen of om bekeken te worden
Precies! Trek dan een ruimvallende joggingbroek aan in plaats van zo'n hoog opgetrokken legging waarin je 'ass' zo goed mogelijk zichtbaar is...
Deze man wou dit weekend graag even demonstreren aan deze twee wereldvreemden dat je niet "halfnaakt" moet rondlopen om aangestaard te worden.
IMG_20221003_080759.jpg
IMG_20221003_080746.jpg

(Heeft hier serieus 15 minuten lang gestaan :emo:)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven