Fitness Seller

Lady GaGa (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Volgens mij wel een lekker dier, maar je kan het er soms echt niet aan zien. Zoals nu dus...

Edit: foto gevonden in ander topic: err...toch niet je dat...
 
my k-k-k-k-k*tlied.
 
Haha Nederland staat het volgende lied van haar al weer af te wachten ;)
Volgende week zal ook Love Game er in staan bij jullie.
En ja, jullie gaan je kapot ergeren.
 
heb m ff geluiserd maar omfg wat slect.
 
http://www.youtube.com/watch?v=LLMJvVdS1go

Hoe kun je in godsnaam zeggen dat Lady GaGa goede muziek maakt. Dit is echt te afgezaagd voor woorden. Verschrikkelijk gewoon. "I wanna take a ride on your disco stick"? :roflol:
 
ben best wel verbaasd van dr kwaliteiten! echter ook van die afschruwelijke drakenkop...
 
Tegen de muur zetten en fusilleren . Krijg kanker .
 
vind sommige van haar nummers wel leuk. Alleen die k*t pruiken kunnen echt niet...
Zowieso moet je niet pop muziek te serieus nemen, gaat in algemeen nergens over klinkt alleen leuk.
 
http://www.youtube.com/watch?v=LLMJvVdS1go

Hoe kun je in godsnaam zeggen dat Lady GaGa goede muziek maakt. Dit is echt te afgezaagd voor woorden. Verschrikkelijk gewoon. "I wanna take a ride on your disco stick"? :roflol:
Ze geeft het publiek wat het wil. Het publiek is muzikaal analfabeet en dus zijn de nummers die ze uitschijt navenant. Haar manager heeft het goed geregeld, matig talentje uitbuiten en de zakken vullen.
 
ze noemt zich lady maar kleedt als een crackhoer?
 
Ze geeft het publiek wat het wil. Het publiek is muzikaal analfabeet en dus zijn de nummers die ze uitschijt navenant. Haar manager heeft het goed geregeld, matig talentje uitbuiten en de zakken vullen.

Talent valt imo nog wel mee.

Maar wat een k*t producer ben je als je dr dit soort schijtmuziek laat zingen :roflol:
 
'Ik stak mij volbloede fallus in haar keel waar ze vervolgens stotend haar naam aan te danken had'
GaGa!GaGa!GaGa!!:bj:
 
Mmm kan het niet echt diggen
 
matig talentje uitbuiten en de zakken vullen.

vind ik kort door de bocht T, stukje van haar gezien tijdens show van Paul De Leeuw, en vond ik heel goed, beter dan ik bv Madonna soms live hoor kwelen ....
 
Back
Naar boven