AndroidHealthClinic

Lady GaGa (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

pa-pa-pa-pa-pauperface...
 
@Giuseppe: in vergelijking met wat Madonna tegenwoordig brengt is alles ongeveer wel goed :P
 
vind ik kort door de bocht T, stukje van haar gezien tijdens show van Paul De Leeuw, en vond ik heel goed, beter dan ik bv Madonna soms live hoor kwelen ....

+1 ze kan zonder die filters dus ook gewoon zingen. Maar haar shit gaat niet puur om het zingen het is gewoon de hele samenstelling.
Ik vind het best een vette Electronic artieste.

Het slaat juist goed aan omdat electronic heel erg repetitive is, wat ook erg anoying kan zijn haha
 
+1 ze kan zonder die filters dus ook gewoon zingen. Maar haar shit gaat niet puur om het zingen het is gewoon de hele samenstelling.
Ik vind het best een vette Electronic artieste.

Het slaat juist goed aan omdat electronic heel erg repetitive is, wat ook erg anoying kan zijn haha
Misschien had ze bij De Leeuw ook wel allerlei filters en zooi meegebracht, ze hebben daar ook een hele technische ondersteuning hoor ;)

Ik geloof het niet alvorens ze zichzelf op een karaoke baggerding van 100 euro laat horen ;)
 
Misschien had ze bij De Leeuw ook wel allerlei filters en zooi meegebracht, ze hebben daar ook een hele technische ondersteuning hoor ;)

Ik geloof het niet alvorens ze zichzelf op een karaoke baggerding van 100 euro laat horen ;)

Check die uitzending nou maar. Het is akoestisch gezonden met een piano'tje die ze zelf speelt. Ik ben nogal bekend met studio apparatuur etc en ik kan je vertellen dat hier enkel een beetje reverb over zit (wat standaard bij iedereen wordt gedaan omdat het anders te droog klinkt).

http://www.youtube.com/watch?v=ogdCvvqsyDE
 
Volgens mij is ze best getalenteerd. Helaas brengt ze alleen maar overgeproduceerde rotzooi uit, mss gaat het talent er in de toekomst nog uitkomen :)
 
neemt niet weg dat ik dit nummer gewoon niet meer kan horen, heb het maar liefst 45 sec geprobeerd en heb me vast ziek gemeld voor maandag
 
Check die uitzending nou maar. Het is akoestisch gezonden met een piano'tje die ze zelf speelt. Ik ben nogal bekend met studio apparatuur etc en ik kan je vertellen dat hier enkel een beetje reverb over zit (wat standaard bij iedereen wordt gedaan omdat het anders te droog klinkt).

http://www.youtube.com/watch?v=ogdCvvqsyDE
Ik herinner me nog wel zo'n muziekshow op de VRT hier, geloof dat het "De Notenclub" heette ofzo. Daar kwamen allerlei mensen voorbij die moesten zingen door zo'n microfoon begeleid met piano door een pianist. Bijna iedereen kon mooi zingen door die microfoon, soms echt mensen waarvan je dacht wtf, kan die zo goed zingen?

Echt wat ze tegenwoordig kunnen is ongelooflijk. Als je hetzelfde live probeert met een baggerinstallatie dan gaat iedereen lopen :D

Ach ze zal best wel kunnen zingen, maar zo zijn er wel meer. Waar het om gaat is dat ze haar talent alleen laat gebruiken voor het geld, mooie muziek is het niet.
 
Ik herinner me nog wel zo'n muziekshow op de VRT hier, geloof dat het "De Notenclub" heette ofzo. Daar kwamen allerlei mensen voorbij die moesten zingen door zo'n microfoon begeleid met piano door een pianist. Bijna iedereen kon mooi zingen door die microfoon, soms echt mensen waarvan je dacht wtf, kan die zo goed zingen?

Echt wat ze tegenwoordig kunnen is ongelooflijk. Als je hetzelfde live probeert met een baggerinstallatie dan gaat iedereen lopen :D

Ach ze zal best wel kunnen zingen, maar zo zijn er wel meer. Waar het om gaat is dat ze haar talent alleen laat gebruiken voor het geld, mooie muziek is het niet.

Dat is een kwestie van smaak. Ik vind het erg lekkere energieke muziek. :)
(en nee dat zeg ik niet van alle pop plaatjes die ik langs hoor komen)
 
Kunnen zingen is één ding, mooie muziek maken is een tweede.

Inderdaad, maar zo is 't met 90% van de artiesten van tegenwoordig, ik hou 't wel lekker op jaren 80 :D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:vomit::kots::duh::spaz::no:
 
Ik denk toch wel dat we mogen concluderen dat dit een lelijk wijf is...je verschiet je waarschijnlijk de tering als je daar s'morgens naast wakker wordt. Of nog maar als ze onbewerkt haar kleedkamer uitkomt. :eek:
 
goddamn daar moeten echt siliconen in, en meteen ff opliften die handel.
 
pfff wat blijft het toch een verschrikkelijk onsmakelijk mens
 
goddamn daar moeten echt siliconen in, en meteen ff opliften die handel.

Only one man can do the job...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D

(voor de nederlandse lezers: Jeff Hoeyberghs een vlaams cosmetisch chirurg, die bekend staat als notoir brulboei en vaak de vergelijking met een slager moet doorstaan)
 
brulboei ........NEDERLANDS AUB :o
 
Back
Naar boven