XXL Nutrition

lage bloeddruk

Bezoekers in dit topic

Alien

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
23 jun 2003
Berichten
3.081
Waardering
10
Ik ben sinds 2dagen bezig met cutten en conditie (eigenlijk optie vetverbranding). Maar met deze warme dagen gaat het trainen moeilijker en heb ik ook last van zwart voor de ogen worden. Door lage bloeddruk normaal, alleen heb ik er nu meer last van. Ik lig nu ook wel grotendeels van de dag op m'n bed tv te kijken/xbox. Kan het zijn dat ik te weining suiker inneem?
 
kijk naar je eetgewoontes, misschien heb je al op je eigen vraag geantwoord
 
te lage bloeddruk? of bloedsuikerspiegel? ik heb een lage bloedsuikerspiegel...je moet dan juist suikers mijden! in iig niet veel ervan nemen...als je het wel doet: geloof me je zult je beroerd voelen! ...een normale lage bloeddruk kun je mss wat meer zout nemen
 
Langdurig liggen doet je bloeddruk volgens mij niet veel goeds. Ik geloof dat dit het zelfs zou kunnen verergeren.

Ik heb zelf ook "last" van een lage bloeddruk. Bereid je maar voor op meer van die blackouts, want naar mate je conditie beter wordt daalt je hartslag; waardoor je bloeddruk nog lager wordt. Veel zout dus..
 
Zwart voor de ogen kan veroorzaakt worden door idd een te lage systolische bloeddruk. Hierdoor worden de hersenen onvoldoende van bloed voorzien. Deze klachten presenteren zich echter alleen bij verhoogde inspanning. Wanneer je in rust ook last van zwart zien hebt en lusteloosheid. Denk ik eerder aan het gebrek aan suikers.
Dus je bloedsuikerspiegel. Koop eens in de supermarkt een pak van 500 gr. dextrose. Dit is snel opneembaar door het lichaam.
Bij een lage bloedsuikerspiegel moet je juist suikers innemen. Behalve als je diabetes mellitus hebt (suikerziekte) dan moet je daar voorzichtig mee zijn. En alles wat je teveel inneemt van deze suikers, maakt niet uit wordt opgeslagen als vet...
 
Back
Naar boven