Fitness Seller

lage rugpijn

Bezoekers in dit topic

joerirugpijn

Novice
Lid geworden
31 okt 2022
Berichten
14
Waardering
4
Lengte
1m82
Massa
93kg
Vetpercentage
20%
Ik heb chronische rugpijnen waar men niet aan wil operen omdat het niet zeker is dat het de pijn gaat wegnemen. Ze kunnen en tussenwervel prothese steken maar dat geeft geen garanties. Ik ga alledagen naar de gym en fiets vaak.

Als ik rondloop op werk moet het met een rugbrace vanwege de pijn, dit helpt.

Nu ben ik vanplan om mijn natuurlijk spierencorset van rug en buikspieren te verstevigen met groeihormoon en testosteron.
Klinkt drastisch maar een tussenwervel laten vervangen met een prothese is dat volgens mij nog meer.

Kan iemand mij helpen met het leren injecteren van deze middelen alsook de juiste dosis?

Werkt deze kuur niet kan ik me achteraf nog steeds laten opereren anders is niet mogelijk.
 
Ik denk niet dat test (zeker niet op trt dosering) je gaat helpen bij dit probleem..
 
Ha Joeri, jouw strategie heb ik ook toegepast. Ik verwacht dan ook de rest van mijn leven testosteron te blijven gebruiken. Nou vind ik dat zelf geen probleem. Maar weet dat het waarschijnlijk niet je pijnklachten gaat verhelpen. Zie jij het als tijdelijke toevoeging? Ik ben zelf net lid vh forum maar ben wel prima ervaren met de spullen die ik neem. Ben je op de hoogte van onderdrukking en slecht herstel bij langdurig gebruik? Probeer anders ook de pijnpoli route via het ziekenhuis eens. Zonder pijn kun je harder trainen. Volgend mij hoef je geen b.b. te zijn om je core te versterken. Hopelijk kun jij nog van je rugklachten af komen. Anders ben je net als ik, beter af met accepteren en pijnstillers. sterkte
 
Ik loop nu een rugschool project via het ziekenhuis zonder veel resultaat en word er een beetje moedeloos van en wil alles wel proberen. Zeker nu mijn dochter juist 1 jaar geworden is en het spelen moeilijk gaat.
Volgens de rugschool is rugpijn een soort van weegschaal. Waarbij de belasting één kant en "core strenght" de andere.

Dus laten we proberen deze te verbeteren.

Ik ben juist begonnen met een personal coach en rustige trainingen met gewichten. Hopelijk brengt dit al wat verbetering
 
BartBulk Ben je beter af met producten dan zonder voor je rug?
 
Mijn god ga gewoon trainen ipv gear gebruiken.
 
Ben ik al 15 jaar mee bezig. Gaat nu gewoon niet goed
 
BartBulk Ben je beter af met producten dan zonder voor je rug?
Ha Joerirugpijn, ik ga jou niet vertellen of je wel of geen anabolen moet gaan gebruiken. Die moralistische berichtjes laat ik aan de heiligen onder ons over. Helpen steroïden is je vraag. JA! ☺️ en omdat ik enkel lichte artrose heb kan ik, mag ik ook hard trainen. Squatten is zo’n oefening waarbij je tijdelijk stuk gaat en daarna meer dan draagbaar door het leven gaat. Soms is het tegenovergestelde trouwens ook waar. Dat is dan balen, maar zover waren mijn rugklachten toch al dus niets verloren. “enhanced” trainen werkt voor mij. Test in combi met DHTafgeleiden geven mij meer kracht. de communicatie vanuit het zenuwgestel verbeterd. ik heb meer controle over de contracties van mijn spieren. Met de GH die ik nu neem lichten mijn zenuwuiteinde gewoon helemaal op. Mijn huid is zo gevoelig alsof ik iets verbrand van het strand af kom. Niet perse een prettig gevoel. Dit in combi met de nortriptolyne draagt bij aan een betere kwaliteit van leven want,…. Veel minder rugpijn! Soms misschien zelf even geen rugpijn.
Een dochter van 1 dat vergt een gezonde fitte vader die de maxicosi in en uit de auto laadt. Die langer op de grond zit om te spelen. Samen het huishouden doen en de boel erachteraan opruimen. Ik weet er alles van. Daarom grijp ik alles aan om de pijnklachten draagbaarder te maken. Nu had ik al wel ervaring met krachttraining en anabole gebruik als recreant sporter. Machtig interessant ook. Ik vind het prachtig spul en het helpt mij voorruit. Het is hiermee niet gezegd dat deze aanpak voor iedereen de pijn verlicht. Dit is mijn verhaal, haal eruit wat jou verder gaat helpen. Groet
 
Ha Joerirugpijn, ik ga jou niet vertellen of je wel of geen anabolen moet gaan gebruiken. Die moralistische berichtjes laat ik aan de heiligen onder ons over. Helpen steroïden is je vraag. JA! ☺️ en omdat ik enkel lichte artrose heb kan ik, mag ik ook hard trainen. Squatten is zo’n oefening waarbij je tijdelijk stuk gaat en daarna meer dan draagbaar door het leven gaat. Soms is het tegenovergestelde trouwens ook waar. Dat is dan balen, maar zover waren mijn rugklachten toch al dus niets verloren. “enhanced” trainen werkt voor mij. Test in combi met DHTafgeleiden geven mij meer kracht. de communicatie vanuit het zenuwgestel verbeterd. ik heb meer controle over de contracties van mijn spieren. Met de GH die ik nu neem lichten mijn zenuwuiteinde gewoon helemaal op. Mijn huid is zo gevoelig alsof ik iets verbrand van het strand af kom. Niet perse een prettig gevoel. Dit in combi met de nortriptolyne draagt bij aan een betere kwaliteit van leven want,…. Veel minder rugpijn! Soms misschien zelf even geen rugpijn.
Een dochter van 1 dat vergt een gezonde fitte vader die de maxicosi in en uit de auto laadt. Die langer op de grond zit om te spelen. Samen het huishouden doen en de boel erachteraan opruimen. Ik weet er alles van. Daarom grijp ik alles aan om de pijnklachten draagbaarder te maken. Nu had ik al wel ervaring met krachttraining en anabole gebruik als recreant sporter. Machtig interessant ook. Ik vind het prachtig spul en het helpt mij voorruit. Het is hiermee niet gezegd dat deze aanpak voor iedereen de pijn verlicht. Dit is mijn verhaal, haal eruit wat jou verder gaat helpen. Groet
Je zou verkoper moeten worden.
 
Dat huishouden en opruimen... daar heb ik toch helemaal geen zin in :roflol:
 
Over 2 weken zijn mijn pijnstillers erdoor dan moet ik toch een afspraak maken bij de huisarts. Eens horen wat hij ervan vindt en of hij het ziet zitten om iets voor te schrijven.
Want als ik hiermee begin ga ik het wel tegoei doen met regelmatig bloed testen alsook de producten laten testen
die ik ga nemen indien ze van het zwarte circuits komen. Zodat ze geen diababol in mijn nek draaien ipv sustanon ofzo.

Alvast bedankt voor je reactie. En ik hou jullie wel op de hoogte.
 
Over 2 weken zijn mijn pijnstillers erdoor dan moet ik toch een afspraak maken bij de huisarts. Eens horen wat hij ervan vindt en of hij het ziet zitten om iets voor te schrijven.
Want als ik hiermee begin ga ik het wel tegoei doen met regelmatig bloed testen alsook de producten laten testen
die ik ga nemen indien ze van het zwarte circuits komen. Zodat ze geen diababol in mijn nek draaien ipv sustanon ofzo.

Alvast bedankt voor je reactie. En ik hou jullie wel op de hoogte.
Je dokter gaat het je niet voorschrijven.
 
Ben ik al 15 jaar mee bezig. Gaat nu gewoon niet goed
Dan gaat aas je ook niet helpen als je naturel al niet eens je rug kunt versterken en nog steeds pijn hebt. Je moet het natuurlijk allemaal zelf weten maar dit valt wel onder de domste redenen om aas te nemen.
 
Ha Joerirugpijn, ik ga jou niet vertellen of je wel of geen anabolen moet gaan gebruiken. Die moralistische berichtjes laat ik aan de heiligen onder ons over. Helpen steroïden is je vraag. JA! ☺️ en omdat ik enkel lichte artrose heb kan ik, mag ik ook hard trainen. Squatten is zo’n oefening waarbij je tijdelijk stuk gaat en daarna meer dan draagbaar door het leven gaat. Soms is het tegenovergestelde trouwens ook waar. Dat is dan balen, maar zover waren mijn rugklachten toch al dus niets verloren. “enhanced” trainen werkt voor mij. Test in combi met DHTafgeleiden geven mij meer kracht. de communicatie vanuit het zenuwgestel verbeterd. ik heb meer controle over de contracties van mijn spieren. Met de GH die ik nu neem lichten mijn zenuwuiteinde gewoon helemaal op. Mijn huid is zo gevoelig alsof ik iets verbrand van het strand af kom. Niet perse een prettig gevoel. Dit in combi met de nortriptolyne draagt bij aan een betere kwaliteit van leven want,…. Veel minder rugpijn! Soms misschien zelf even geen rugpijn.
Een dochter van 1 dat vergt een gezonde fitte vader die de maxicosi in en uit de auto laadt. Die langer op de grond zit om te spelen. Samen het huishouden doen en de boel erachteraan opruimen. Ik weet er alles van. Daarom grijp ik alles aan om de pijnklachten draagbaarder te maken. Nu had ik al wel ervaring met krachttraining en anabole gebruik als recreant sporter. Machtig interessant ook. Ik vind het prachtig spul en het helpt mij voorruit. Het is hiermee niet gezegd dat deze aanpak voor iedereen de pijn verlicht. Dit is mijn verhaal, haal eruit wat jou verder gaat helpen. Groet
Zou eerst 30kg gaan afvallen als ik jou was. 30% vetpercentage is veel te hoog, niet gek dat je dan medische klachten krijgt.
 
Ha BullShark, Het forum is zo goed als zijn leden. Natuurlijk ben ik bezig of af te vallen. Zijn hier dan alleen maar betweters? Of iemand is nieuw en moet daarom zijn mond houden want zal wel een foute gear verkoper zijn.
Of iemand wordt aangevallen omdat hij/zij niet voldoet aan de beperkte levensopvattingen van een met zichzelf vastgelopen bodybuilder. Dus dan ga je Iemand in diskrediet brengen op zijn zwakke punten. Mijn verbeter punten zou ik ze noemen. 😏
Is dat zodat jullie je beter kunnen voelen dan een ander? lees alleen maar meer van hetzelfde in de forum reacties.De grootste moraalridders lopen voorop anderen te vertellen wat ze verkeerd doen. Om hun eigen tekorten te verhullen. Een stukje zelfreflectie zou je goed staan.

Ter ondersteuning van het vetverlies. Dat doe ik met behulp van semiglutidde 🤣 werkt goed voor mij, dat is een feit! Ter ondersteuning van het trainen;
Anabolen werken voor mij, dat is een feit!
GH werkt voor mij, dat is een feit!
Maar bedankt voor je reactie, hoe had ik ooit verder gemoeten zonder jouw scherpe analyse. :clap: :clap: :clap:
 
Ha BullShark, Het forum is zo goed als zijn leden. Natuurlijk ben ik bezig of af te vallen. Zijn hier dan alleen maar betweters? Of iemand is nieuw en moet daarom zijn mond houden want zal wel een foute gear verkoper zijn.
Of iemand wordt aangevallen omdat hij/zij niet voldoet aan de beperkte levensopvattingen van een met zichzelf vastgelopen bodybuilder. Dus dan ga je Iemand in diskrediet brengen op zijn zwakke punten. Mijn verbeter punten zou ik ze noemen. 😏
Is dat zodat jullie je beter kunnen voelen dan een ander? lees alleen maar meer van hetzelfde in de forum reacties.De grootste moraalridders lopen voorop anderen te vertellen wat ze verkeerd doen. Om hun eigen tekorten te verhullen. Een stukje zelfreflectie zou je goed staan.

Ter ondersteuning van het vetverlies. Dat doe ik met behulp van semiglutidde 🤣 werkt goed voor mij, dat is een feit! Ter ondersteuning van het trainen;
Anabolen werken voor mij, dat is een feit!
GH werkt voor mij, dat is een feit!
Maar bedankt voor je reactie, hoe had ik ooit verder gemoeten zonder jouw scherpe analyse. :clap: :clap: :clap:
Nee we zeggen gewoon eerlijk dat gh en aas gebruiken voor rugpijn retarded is en nergens op slaat. Idem semiglutide gebruiken, laat zien dat je voor alles een short-cut zoekt omdat je zelf niet de motivatie hebt om minder eten in je mik te douwen. Er is geen dokter die aas voorschijft voor rug pijn.
 
Ha BullShark, Het forum is zo goed als zijn leden. Natuurlijk ben ik bezig of af te vallen. Zijn hier dan alleen maar betweters? Of iemand is nieuw en moet daarom zijn mond houden want zal wel een foute gear verkoper zijn.
Of iemand wordt aangevallen omdat hij/zij niet voldoet aan de beperkte levensopvattingen van een met zichzelf vastgelopen bodybuilder. Dus dan ga je Iemand in diskrediet brengen op zijn zwakke punten. Mijn verbeter punten zou ik ze noemen. 😏
Is dat zodat jullie je beter kunnen voelen dan een ander? lees alleen maar meer van hetzelfde in de forum reacties.De grootste moraalridders lopen voorop anderen te vertellen wat ze verkeerd doen. Om hun eigen tekorten te verhullen. Een stukje zelfreflectie zou je goed staan.

Ter ondersteuning van het vetverlies. Dat doe ik met behulp van semiglutidde 🤣 werkt goed voor mij, dat is een feit! Ter ondersteuning van het trainen;
Anabolen werken voor mij, dat is een feit!
GH werkt voor mij, dat is een feit!

Maar bedankt voor je reactie, hoe had ik ooit verder gemoeten zonder jouw scherpe analyse. :clap: :clap: :clap:
Soms zegt men verstand komt met de jaren, maar bij jou twijfel ik wel erg.
Als je een ventje van 20 was tja, maar volwassen man van 45j …?

kom a.u.b niet iemand van alles aanpraten. Mannekes van jonge leeftijd die gaan kuren zonder ooit te hebben getraind is al erg genoeg. Het is gewoon misbruik maken van deze middelen wat jij doet(als je het überhaupt gebruikt wat je zegt)
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Back
Naar boven