Fitness Seller

Lage Test Lvls

Bezoekers in dit topic

Paar tientjes, dat zou dan goedkoper zijn dan bij de HA? Als ik zo rondkijk online kan ik maar twee sites vinden waar je kan laten testen en die kosten 120-150€

Gaat niet om goedkoper uit te zijn, maar gewoon eerder antwoord te krijgen op je vraag als huisarts niet meewerkt.
 
Het kan ook andersom zijn. Heb je veel stress? een druk leven? Dat kan ook depressie geven en ook tot gevolg hebben een lager test niveau (ik noem maar even een dwarsstraat... ) Oorzaak en gevolg zijn soms lastig te onderscheiden en artsen zijn vaak wel terughoudend, zeker op zo een jonge leeftijd.
 
Gaat niet om goedkoper uit te zijn, maar gewoon eerder antwoord te krijgen op je vraag als huisarts niet meewerkt.
Dat klopt uiteraard, alleen ik had er verder niet veel mee opgeschoten als ik zelf een test had laten afnemen. Ik zou bij god niet weten wat ik dan had moeten doen, nu kijken de “experts” mee en kan er verder onderzoek worden gedaan en een behandel plan worden opgezet. Met een eigen test had ik natuurlijk eerder een uitslag gehad en wellicht een antwoord op mijn vraag
Het kan ook andersom zijn. Heb je veel stress? een druk leven? Dat kan ook depressie geven en ook tot gevolg hebben een lager test niveau (ik noem maar even een dwarsstraat... ) Oorzaak en gevolg zijn soms lastig te onderscheiden en artsen zijn vaak wel terughoudend, zeker op zo een jonge leeftijd.
Ik kan heel goed met stress omgaan en kan gemakkelijk de rust opzoeken wanneer ik het erg druk heb. Uiteraard onbewust kunnen stressvolle periodes ervoor zorgen dat iemand zich depri voelt maar daar ben ik al jaren mee bezig om hier goed mee om te kunnen gaan. We zullen zien wat de artsen woensdag zeggen. :rolleyes:
 
Jij had er achteraf niet veel mee opgeschoten maar het is een algemene tip voor iedereen.
Zoveel mensen zijn depressief, hier op dbb denken we dan meteen dat je test levels niet goed zullen zien. Een huisarts ziet niet snel het nut er van in dit te testen.
Ipv jaren of maanden aanmodderen kan je binnen 2 weken weten of je test gewoon goed, te laag of twijfelachtig is en kan je verder zoeken naar de oorzaken van depressie en in de meeste gevallen test levels wegstrepen.

Jouw test is zeer twijfelachtig, misschien niet voldoende.
Het voordeel als je dit bij een thuis test had gemeten had je al je voorbereiding kunnen treffen om het daarna nog bij je huisarts te laten meten en het bewust lager te laten worden.
Ga weken aan de gel (zelf kopen) en neem daarna een test af bij je huisarts op het moment dat je waarde in een diep dal zit, zoveel uur na het smeren dus. Je manipuleert nu wel een te lage test level waarde maar dan kan de huisarts niet anders dan je doorverwijzen.
Nu zit je nog net op het randje en zal deze huisarts niks doen, die volgt alleen zijn protocollen volgens het boekje.
 
Het voordeel als je dit bij een thuis test had gemeten had je al je voorbereiding kunnen treffen om het daarna nog bij je huisarts te laten meten en het bewust lager te laten worden.
Ga weken aan de gel (zelf kopen) en neem daarna een test af bij je huisarts op het moment dat je waarde in een diep dal zit, zoveel uur
Jij had er achteraf niet veel mee opgeschoten maar het is een algemene tip voor iedereen.
Zoveel mensen zijn depressief, hier op dbb denken we dan meteen dat je test levels niet goed zullen zien. Een huisarts ziet niet snel het nut er van in dit te testen.
Ipv jaren of maanden aanmodderen kan je binnen 2 weken weten of je test gewoon goed, te laag of twijfelachtig is en kan je verder zoeken naar de oorzaken van depressie en in de meeste gevallen test levels wegstrepen.

Jouw test is zeer twijfelachtig, misschien niet voldoende.
Het voordeel als je dit bij een thuis test had gemeten had je al je voorbereiding kunnen treffen om het daarna nog bij je huisarts te laten meten en het bewust lager te laten worden.
Ga weken aan de gel (zelf kopen) en neem daarna een test af bij je huisarts op het moment dat je waarde in een diep dal zit, zoveel uur na het smeren dus. Je manipuleert nu wel een te lage test level waarde maar dan kan de huisarts niet anders dan je doorverwijzen.
Nu zit je nog net op het randje en zal deze huisarts niks doen, die volgt alleen zijn protocollen volgens het boekje.

Uiteraard is depressie niet altijd te linken aan lage test lvls, echter na zelf veel research te hebben gedaan en meerdere klachten te ervaren, destijds gevraagd voor het bloed onderzoek. Bedankt voor de nuttige tips, ik zal wellicht niet verder worden geholpen as woensdag, dan ga ik wellicht jouw tip in acht nemen. We zullen zien, iig genoeg opties en gelukkig al enige duidelijkheid betreft de test waarden. Bedankt voor alle reacties, ill keep you updated!
 
Jouw klachten en depressie zou toch echt kunnen ontstaan worden door je lage testosteron levels. Wanneer ik in lage test zit, merk ik al heel snel dat ik depressief word. Smeer ik een test gel, voel ik me meteen de volgende dag kiplekker.
Als je op gegeven moment zo'n gel weet te bemachtigen via de endocrinoloog, zou er een wereld voor je open gaan!

Dit zou zeker kunnen, maar kan ook al heel veel andere dingen liggen.

Zelfs tussen je oren kan al veel zitten, zelf had in op een testwaarde van gemiddeld 5.6 nergens last van alleen weinig libido
 
Dit zou zeker kunnen, maar kan ook al heel veel andere dingen liggen.

Zelfs tussen je oren kan al veel zitten, zelf had in op een testwaarde van gemiddeld 5.6 nergens last van alleen weinig libido

Ben je wel onder behandeling nu?
 
Zojuist bij de HA geweest. Zoals voorspeld, ze werken via een protocollen boekje en de waarde valt binnen de norm dus gaan ze mij inderdaad niet verder helpen. Het enige wat ze kon doen was de Uroloog bellen, mijn klachten en waarden voorleggen en aanhoren wat hij dan te zeggen heeft. Dit zou ze vandaag gaan doen en laat mij dan morgen telefonisch weten hoe en wat. Wss dus einde verhaal betreft het doktoren verhaal.
 
Zojuist bij de HA geweest. Zoals voorspeld, ze werken via een protocollen boekje en de waarde valt binnen de norm dus gaan ze mij inderdaad niet verder helpen. Het enige wat ze kon doen was de Uroloog bellen, mijn klachten en waarden voorleggen en aanhoren wat hij dan te zeggen heeft. Dit zou ze vandaag gaan doen en laat mij dan morgen telefonisch weten hoe en wat. Wss dus einde verhaal betreft het doktoren verhaal.
Zoals ik al voorspeld had, koop vial test en kijk hoe je je voelt haha
 
Tja, wie weet. Zoals Kieft hierboven al aangaf dan maar de waarden manipuleren om uiteindelijk geholpen te worden. Wel jammer dat het op zo’n manier dan moet gebeuren...
 
Werd zojuist gebeld door de HA.
Ze had overlegd met de Uroloog op het Ziekenhuis.
Mijn klachten konden absoluut niet aan mijn testosteron liggen. 8,6 was gewoon goed volgens hem en die uitschieter van 7,6 kon wel eens voorkomen. Voor mijn libido klachten moest ik maar naar een Seksuoloog haha, ongelofelijk dit.
 
Werd zojuist gebeld door de HA.
Ze had overlegd met de Uroloog op het Ziekenhuis.
Mijn klachten konden absoluut niet aan mijn testosteron liggen. 8,6 was gewoon goed volgens hem en die uitschieter van 7,6 kon wel eens voorkomen. Voor mijn libido klachten moest ik maar naar een Seksuoloog haha, ongelofelijk dit.


Em wat ga/wil je nu doen
 
Werd zojuist gebeld door de HA.
Ze had overlegd met de Uroloog op het Ziekenhuis.
Mijn klachten konden absoluut niet aan mijn testosteron liggen. 8,6 was gewoon goed volgens hem en die uitschieter van 7,6 kon wel eens voorkomen. Voor mijn libido klachten moest ik maar naar een Seksuoloog haha, ongelofelijk dit.

Ik ben doorverwezen naar een endicrinoloog met een testosteron waarde van 10,8 met klachten als weinig energie, laag tot geen libido, spierzwakte en snel vet aanzetten. Deze endocrinoloog zei echter precies ‘t zelfde wat betreft seksuoloog. Heel naar om te horen vooral als je zelf bijna zeker weet dat de klachten daar mee te maken hebben.

Ben terug gegaan naar mijn huisarts en heb een second opinion aangevraagd bij de anabolen poli in Tilburg. Zit hier momenteel in behandeling bij iemand die wel echt naar je luistert en je een verband legt met je klachten.
 
Bedankt voor je bericht Tijn!
Fijn om te horen dat je nu onder behandeling bent, hopelijk boek je hiermee ook de juiste verbetering.
Ik schrik er echt van dat er hier in NL zo weinig kennis is betreft dit onderwerp en mannen zoals ons zo snel weer de deur wordt gewezen.

Doet mij iig goed te horen dat er nog meer opties zijn. Na mijn conversatie met de HA gisteren zullen ze mij niet meer zo heel hoog hebben zitten. Vind het echter jammer dat ik nu al 3 maal van arts ben geswitcht en hiervan maar 1 bloed wilde afnemen en niet fatsoenlijk wordt doorverwezen. Ik zal er dan ook mijn best voor gaan doen ook een second opinion aan te vragen en wellicht dat ik dan ook in Tilburg terecht kom.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je bericht Tijn!
Fijn om te horen dat je nu onder behandeling bent, hopelijk boek je hiermee ook de juiste verbetering.
Ik schrik er echt van dat er hier in NL zo weinig kennis is betreft dit onderwerp en mannen zoals ons zo snel weer de deur wordt gewezen.

Doet mij iig goed te horen dat er nog meer opties zijn. Na mijn conversatie met de HA gisteren zullen ze mij niet meer zo heel hoog hebben zitten. Vind het echter belachelijk dat ik nu al 3 maal van arts ben geswitcht en nog steeds niet fatsoenlijk ben doorverwezen. Ik zal er dan ook mijn best voor gaan doen ook een second opinion aan te vragen en wellicht dat ik dan ook in Tilburg terecht kom.
Als 3 huisartsen dit zeggen zal er mischien wel waarheid in zitten?

Anabolenpoli helpt deze.ook mensen met laag test zonder een anabolenverleden?

Maar ook deze gaan je geen test geven zover mij bekend, hooguit je eigen aanmaak proberen te verbeteren0
 
Laatst bewerkt:
3 artsen geswitcht waarvan er maar eentje een test wou afnemen, verkeerd toegelicht. De andere artsen wilden niet eens bloed prikken.
 
3 artsen geswitcht waarvan er maar eentje een test wou afnemen, verkeerd toegelicht. De andere artsen wilden niet eens bloed prikken.
Ow zo dat is wel bizar want bloedtest is toch wel het simpelste wat ze kunnen doen zeker met jou verleden
 
Dacht hetzelfde vandaar ook mijn teleurstelling en goede hoop bij mijn huidige arts, maar helaas. Dan maar verder kijken naar de mogelijkheden.
 
Back
Naar boven