MuscleMeat

lage testosteron en libido (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sendenbanane

Novice
Lid geworden
4 mei 2018
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
110kg
Vetpercentage
22%
Boys,

in mijn verleden heb ik 2 keer gekuurd waarvan de 1ste alleen winstrol was (5weken) zonder na-kuur, en de 2e was Deca,Test-E (en Dianabol weet ik niet zeker) met een nakuur van 1 week nolvadex. (ja, het was stom ik weet het)

afgelopen maand ben ik langs de ziekenhuis geweest en heb mijn zaadkwaliteit als mijn bloedwaardes laten controleren, maar tot mijn verbazing zijn mijn waardes na 4 jaar nog niet hersteld. ik ben 25 jaar oud!

mijn lichamelijke testosteron productie heeft een 7 gescoord terwijl ik tussen de 10-12 moet zijn en mijn libido blijkt ook laag te zijn. ze hebben mij geadviseerd om langer te wachten (dus hopen dat het hersteld in de loop van tijd). maar omdat we nu al 4 jaar verder zijn denk ik niet dat het veel nut zal hebben.

ik weet niet of jullie advies voor mij hebben
 
Laat je doorverwijzen naar een endocrinoloog.
 
nog een keer prikken, testgehalte varieerd heel de dag door, pas na enkele lage metingen kun je zeggen dag je echt teweinig aanmaakt

hoe was lh en fsh sghb, ook niet onbelangrijk

en mijn libido blijkt ook laag te zijn?...heeft de dokter dit ook gezien in je bloed ja haha? of waaruit blijkt dat??
 
als je daar al niet van hersteld had je wss voordat je begon met kuren ook al een lage testosteronwaarde.
Zou persoonlijk voor trt gaan dan.
 
als je daar al niet van hersteld had je wss voordat je begon met kuren ook al een lage testosteronwaarde.
Zou persoonlijk voor trt gaan dan.

jij raak serieus iemand van 25 die niet eens meer kuurt trt aan omdat hij na 1 keer bloedprikken een lage test waarde krijgt....lekker bezig hoor slimme keuze ook wtf
 
boys,
ik heb 2x mijn zaadkwaliteit laten controleren als mijn bloed, maar de resultaten bleven laag met bijna geen verschil werd verteld door Gynaecoloog.

verder weet ik ook niet wat fsh sghb zijn.

PS: ook mijn LH is te laag, want ik vroeg om estrogeen in te nemen om mijn productie te triggeren maar bleek ook geen oplossing te zijn omdat mijn LH waarde te laag zijn.
 
Denk dat oestrogeen geen al te positief effect gaat hebben op je herstel.

Ga naar een endocrinoloog, die zal je veel beter kunnen helpen.

Wat zegt die gynaecoloog er van trouwens? Vreemd dat hij/zij zelf geen doorverwijzing maakt/ advies geeft
 
Endocrinoloog.
 
jij raak serieus iemand van 25 die niet eens meer kuurt trt aan omdat hij na 1 keer bloedprikken een lage test waarde krijgt....lekker bezig hoor slimme keuze ook wtf

Ik raad helemaal niks aan, daarom zeg ik ook persoonlijk.
Als ik na 4 jaar lage test waarde heb en slecht libido had ik het zelf wel geweten.
Endocrinoloog gaan is uiteraard het beste.
 
Boys,

in mijn verleden heb ik 2 keer gekuurd waarvan de 1ste alleen winstrol was (5weken) zonder na-kuur, en de 2e was Deca,Test-E (en Dianabol weet ik niet zeker) met een nakuur van 1 week nolvadex. (ja, het was stom ik weet het)

afgelopen maand ben ik langs de ziekenhuis geweest en heb mijn zaadkwaliteit als mijn bloedwaardes laten controleren, maar tot mijn verbazing zijn mijn waardes na 4 jaar nog niet hersteld. ik ben 25 jaar oud!

mijn lichamelijke testosteron productie heeft een 7 gescoord terwijl ik tussen de 10-12 moet zijn en mijn libido blijkt ook laag te zijn. ze hebben mij geadviseerd om langer te wachten (dus hopen dat het hersteld in de loop van tijd). maar omdat we nu al 4 jaar verder zijn denk ik niet dat het veel nut zal hebben.

ik weet niet of jullie advies voor mij hebben
Dit heeft niets met herstel te maken. Had je een bloedtest laten doen zonder ooit gekuurd te hebben, zou je dezelfde waardes gehad hebben omdat je van nature al een slechte zaadkwaliteit hebt en weinig testosteron aanmaakt. Die twee kleine kuurtjes hebben dit niet veroorzaakt.
 
boys,
ik heb 2x mijn zaadkwaliteit laten controleren als mijn bloed, maar de resultaten bleven laag met bijna geen verschil werd verteld door Gynaecoloog.

verder weet ik ook niet wat fsh sghb zijn.

PS: ook mijn LH is te laag, want ik vroeg om estrogeen in te nemen om mijn productie te triggeren maar bleek ook geen oplossing te zijn omdat mijn LH waarde te laag zijn.
Je LH is laag omdat je hypofyse niet goed werkt en daardoor je ballen niet genoeg geactiveerd worden. Het bewijs dat dit niets met je vorige 2 kleine kuurtjes te maken heeft. Secundair hypogonadisme noemt men dat. Kan in principe verholpen worden door toediening van clomid, een medicament dat de hypofyse aanzet om meer LH aan te maken.
 
Boys,

in mijn verleden heb ik 2 keer gekuurd waarvan de 1ste alleen winstrol was (5weken) zonder na-kuur, en de 2e was Deca,Test-E (en Dianabol weet ik niet zeker) met een nakuur van 1 week nolvadex. (ja, het was stom ik weet het)

afgelopen maand ben ik langs de ziekenhuis geweest en heb mijn zaadkwaliteit als mijn bloedwaardes laten controleren, maar tot mijn verbazing zijn mijn waardes na 4 jaar nog niet hersteld. ik ben 25 jaar oud!

mijn lichamelijke testosteron productie heeft een 7 gescoord terwijl ik tussen de 10-12 moet zijn en mijn libido blijkt ook laag te zijn. ze hebben mij geadviseerd om langer te wachten (dus hopen dat het hersteld in de loop van tijd). maar omdat we nu al 4 jaar verder zijn denk ik niet dat het veel nut zal hebben.

ik weet niet of jullie advies voor mij hebben

Je test moet tussen de 15 en 41 nmol zijn en niet zoals je hier aangeeft. Onder de 15 nmol wil je echt niet. 23 nmol is het gemiddelde in NL dacht ik om maar ff aan te geven hoe laag 7 is.

Ik zou minimaal 4 weken op 25iu HMG EOD gaan zitten, meestal is je test dan weer redelijk goed.
 
Je test moet tussen de 15 en 41 nmol zijn en niet zoals je hier aangeeft. Onder de 15 nmol wil je echt niet. 23 nmol is het gemiddelde in NL dacht ik om maar ff aan te geven hoe laag 7 is.

Ik zou minimaal 4 weken op 25iu HMG EOD gaan zitten, meestal is je test dan weer redelijk goed.
1.Niet overdrijven met je waardes.
2. HCG ipv HMG
 
Back
Naar boven