AndroidHealthClinic

Lage testosteronwaardes?

Bezoekers in dit topic

david0229

Cool Novice
Lid geworden
25 sep 2013
Berichten
34
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
77kg
Na lange tijd te trainen zonder gains, toch maar mijn testosteron laten meten.

Deze kwam uit op 13,4NMOL/L. In hoeverre is dit laag voor iemand van 20? Ook ben ik benieuwd naar de invloed van verschillende aspecten op deze waardes. Zo liet ik vrijdag bloed prikken om 09:45. Die woensdag was ik begonnen met mijn stage waarvoor ik erg zenuwachtig was dus matige slaap pakte per nacht. Ook had ik woensdag t/m vrijdag niet getraind. Zou dit significante invloed kunnen hebben op mijn waardes?

Hoeveel invloed heeft mijn testosteronwaarde op mijn gains?

Hebben jullie deze waardes al eens laten meten? Wat waren de results?
 
Ik heb het al eens laten meten na periodes van vermoeidheid en lusteloosheid. Mijn waardes zaten net binnen het normale. De ondergrens dus.

Of die waardes die jij daar doorgeeft laag zijn weet ik niet. Daar gaan anderen je meer over kunnen zeggen.

Ik maakte wel gains zelfs met lage waardes.

Kan zijn dat het gewoon aan je voeding en of training ligt.
 
Ik heb het al eens laten meten na periodes van vermoeidheid en lusteloosheid. Mijn waardes zaten net binnen het normale. De ondergrens dus.

Of die waardes die jij daar doorgeeft laag zijn weet ik niet. Daar gaan anderen je meer over kunnen zeggen.

Ik maakte wel gains zelfs met lage waardes.

Kan zijn dat het gewoon aan je voeding en of training ligt.

Normaalwaardes zijn tussen 9 en 27 volgens mij arts. Ben ook erg benieuwd naar de mogelijke invloed van dagen vol zenuwachtigheid dat mij slechte nachtrust heeft bezorgd.
 
Normale waardes liggen tussen de 12-''34''? werd mij vorige week verteld bij mijn huisarts. Ga het ook laten meten binneokrt.
 
Back
Naar boven