Fitness Seller

lager libido (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lange Man

Cool Novice
Lid geworden
6 mei 2019
Berichten
235
Waardering
346
Lengte
2m
Massa
140kg
Vetpercentage
15%
Ik zit normaal op 250mg test per week week als trt, maar had weer eens zin een klein kuurtje te doen,
namelijk 500mg test + 200 mg mast per week.

Nu merk ik dat mijn libido lager is dan voor ik hiermee begon en dat ik ook meer moeite heb om te komen.
Vond het altijd leuk lekker 3 keer achter elkaar een chick te knallen, maar bij de 2e keer kan ik al oneindig doorgaan. Leuk voor haar, maar ja, heb ik niks aan natuurlijk :-p

Enige idee wat dit kan zijn? Misschien toch oestrogeen wat hoger geworden?
 
Oestrogeen hoger geworden omdat je meer test zet is evident. Wellicht de mast naar 300mg zetten, 200mg kan net te weinig zijn voor je.
 
Oestrogeen hoger geworden omdat je meer test zet is evident. Wellicht de mast naar 300mg zetten, 200mg kan net te weinig zijn voor je.

Tering gozerrr. Ik ben er even niet en je bent bizar huge geworden zie ik.
Oke thanks voor de tip, zal komende shot wat hoger zitten. Maar kan dus niet zo zijn dat mast de libido verlager is in dit verhaal?
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Lijkt me onwaarschijnlijk, mast zijn nagenoeg puur androgeen en die zou in combinatie met de verhoogde oestrogeen (veronderstel even dat dit zo is als je de test verhoogd hebt, het hoeft overigens helemaal niet zo te zijn) zorgen voor een betere balans tussen beide. Maarrrr als het dus niet zo is dat jouw oestrogeen verhoogd is, kan het wel zo zijn dat je teveel androgeen binnenkrijgt door de masteron, ook dit kan natuurlijk problemen veroorzaken. Lijkt me minder waarschijnlijk overigens, maar kun je wel in je achterhoofd houden.

Eigenlijk weet je het antwoord wel; bloed even laten trekken en daar je conclusies uit halen, of proefkonijn spelen met de doseringen tot het gewenste resultaat :p

Ja, maar volgens mij ben je wel een jaartje of 2-3 afwezig geweest? Kleine jongens worden groot? :D
 
Ja klopt man. Ben hier lang niet geweest.
Nog steeds hetzelfde zeker?
 
Ja sommige dingen veranderen nooit denk ik, al is er een hoop veranderd wel aan het forum zelf, de beheerders etc.
Verder nog steeds een mix van debielen en iets minder debielen :D
 
Masteron naar 300 á 400 mg.
 
Yes ik ga mast omhoog doen. Kreeg gister ook al te horen dat mn gezicht dikker is dus denk echt oestrogeen probleem
 
Heb mast verhoogd naar 400mg en test naar 250mg verlaagd en mijn libido is al een stuk beter.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven