AndroidHealthClinic

Lager VP

Bezoekers in dit topic

Madhja

Cool Novice
Lid geworden
12 dec 2017
Berichten
66
Waardering
9
Lengte
1m85
Ik wil me VP omlaag voor zichtbare buikspieren maar ik heb nog nooit gecut. Is dit een goed idee met me huidig fysiek?

en moet ik alleen me calorieeën omlaag halen of alleen de vetten omlaag halen?

Bekijk media-item 8969
 
Lijkt me een goed plan ja
 
Cutten is zeker een goed idee.
Sticky - Geupdatet excel voedingsschema
Lees de sticky even door. Het gaat om je totale aantal kcal. Vetten heb je nodig voor je hormonen en je vetstofwisseling.
Alles staat uitgelegd in de sticky. Lees hem en gebruik de informatie. Denk dat je er veel van kan leren om je voeding op orde te krijgen voor een goede cut.

Succes!
 
Dus dat word calorieeën tellen

Maar stel ik eet veel nootjes daar zitten veel goeie vetten in ik geloof wel 40g per 100g is het niet erg voor me VP dat ik te veel goeie vetten binnen krijg?
 
Dus dat word calorieeën tellen

Maar stel ik eet veel nootjes daar zitten veel goeie vetten in ik geloof wel 40g per 100g is het niet erg voor me VP dat ik te veel goeie vetten binnen krijg?
Full retard gaan op nootjes eten is niet de beste keuze in een cutting fase. Het zal op zijn hoogst een klein handje ongezouten noten per dag worden.
 
De vetten zijn prima.
Maar je moet wel onder je kcal blijven om te cutten he! ;)
 
De vetten zijn prima.
Maar je moet wel onder je kcal blijven om te cutten he! ;)
Yup, er worden er teveel meegenomen in de algemene stelling dat noten goed voor je zijn. Dat zijn ze ook, maar je moet idd wel even rekening houden met de berg calorieën die erin zit.
 
Aii duidelijk. Ja ik gebruikte nootjes ook voor me bulk maar die laat ik dan wel achterwegen nu
 
Kan je niet gewoon beter op onderhoud gaan eten en wat meer massa proberen te kweken? Volgens mij train je nog maar net en kun je nog goede newbe gains maken ? Je mag van mij cutten hoor, maar je zult er dan niet bij lopen als een gespierd persoon of zo, je hebt veel meer massa nodig...
 
hoeveel kg weeg je zo op die 185cm ?????
 
Was ook veel smaller en altijd onder gewicht
 
Hier aan het cutten op 2600Kcal en eet elke dag 30gram noten, 100 gram blauwe bessen en 25 gram pure chocolade bij mijn kwark bij mijn ontbijt. Zolang je macro's kloppen, kan je gewoon lekker ook noten eten en nog afvallen. Hier gaat het cutten super dus zo is het ook makkelijker vol te houden.

Maar zoals andere zeggen, inderdaad je Kcal gaan tellen. Eerst je onderhoud uitrekenen waarop je niet aankomt en niet afvalt en daar -500Kcal gaan zitten.

Hier weeg ik elke dag, zo houd je het beste alles onder controle en kan je aanpassen waar nodig is :)
 
Hier aan het cutten op 2600Kcal en eet elke dag 30gram noten, 100 gram blauwe bessen en 25 gram pure chocolade bij mijn kwark bij mijn ontbijt. Zolang je macro's kloppen, kan je gewoon lekker ook noten eten en nog afvallen. Hier gaat het cutten super dus zo is het ook makkelijker vol te houden.

Maar zoals andere zeggen, inderdaad je Kcal gaan tellen. Eerst je onderhoud uitrekenen waarop je niet aankomt en niet afvalt en daar -500Kcal gaan zitten.

Hier weeg ik elke dag, zo houd je het beste alles onder controle en kan je aanpassen waar nodig is :)
Goeie shit, lekker gezond ook. ik ga vanaf vandaag beginnen met tellen :)
 
Back
Naar boven