XXL Nutrition

landmacht

Bezoekers in dit topic

ah voila dan weet ik dat ook in 1 weg :-)
thanks guy's

Ikzelf ben ook beroeps militair en ik kan je het volgende vertellen:

Tijdens elke veld oefening die je krijgt zal je slecht slapen, eten en trainen. Mijn eigen ervaring is dan ook een flink gewichtsverlies na iedere veldoefening. Nu gelukkig is mijn tijd in het veld voorbij en kan ik me weer volledig richten op BB. In het veld is erg leuk, maar niet te combineren met BB. Als je bijvoorbeeld bij de infanterie zit dan heb je veel veldoefeningen en zal je trainen dus achterwege blijven.

@dandy: Ik heb zelf ook het Korps Mariniers gezeten. Veel hardlopen, stormbanen etc. Ook veel veldoefeningen maar toch beter te combineren met BB.

Suc6 allemaal!

Originally posted by Dr. Worf

@dandy: Ik heb zelf ook het Korps Mariniers gezeten. Veel hardlopen, stormbanen etc. Ook veel veldoefeningen maar toch beter te combineren met BB.

Suc6 allemaal!

interessant Worf, maar waar zit dan precies t verschil in?

en hoelang heb je dat dan gedaan?
Baal zelf nog steeds dat ik ben afgekeurd, leievr bij t korps dan dat ik groot zou worden (klinkt als forumverraad maar t lijkt menog steeds gewedlig om daar aan deel te mogen nemen. al die ervaring die je opdoet. Ik had zelf t idee om naderhand bij de BBE te gaan. Welke dienstgroep heb jij daar gevolgd?

Mag je er in het beligsch leger eigenlijk supplementen gebruiken? En zou ik mijn schema moeten aanpassen ( meer trainen) als ik elke dag moet lopen?

Back
Naar boven