Fitness Seller

Lang, dunne armen en benen

Bezoekers in dit topic

Xomzi

Novice
Lid geworden
12 apr 2017
Berichten
2
Waardering
1
Lengte
1m91
Massa
72kg
Hallo allemaal,

Ik ben 19 jaar, 1 meter 91 lang, weeg rond de 72 kilo en ik heb dunne armen (ik kan zelfs tot ongeveer het midden van mijn onderarm met mijn duim en pink om mijn arm heen doen) en benen maar wel een aardig buikje. Mijn doel is om grotere armen te krijgen en een strakke buik, maar ik ben bang dat als ik heel veel meer ga eten mijn buik alleen maar dikker word en mijn armen het zelfde blijven. Het lijkt me nu ook een kansloze missie om nu naar de sportschool te gaan met mijn fysiek, alhoewel ik wel graag zou willen. Maar met mijn armen en dan krachttraining, daar schiet ik weinig mee op lijkt me. Ik zou graag willen horen wat jullie hier van denken, en wellicht tips kunnen geven.
 
Zolang je niet meer gaat eten zullen je armen nooit groeien. Download eens de app Myfitnesspall. Hou eens op een dag bij wat je eet. Met jouw lengte moet je zeker 3000 calorieën eten (en gewoon gezond en hoog in eiwitten), daar kom je hoogstwaarschijnlijk nog lang niet aan en daarom ben je zo dun. Je zal altijd bij het bulken iets in vetpercentage stijgen. Dat moet je voor lief nemen. Dat kan je altijd weer eraf trainen. Als de rest van je lichaam groter wordt zal ook je buikje minder opvangen. Als je buikspieren zich ontwikkelen zal het ook strakker lijken.

Een kansloze missie om naar de sportschool te gaan? Iedereen is ergens begonnen. Je zal naar de sportschool moeten gaan om te trainen, je armen groeien niet vanzelf. Je spieren moeten groeien. Trek je niks aan van andere, zoek een trainingsmaat en ga lekker beginnen. Zorg dat je goed en veel eet, als je dan resultaat gaat zien zal de motivatie en discipline ook stuk beter worden.

Lees dit topic eens door om meer kennis te krijgen over eten en hoe je lichaam functioneert.

Metabolisme: aankomen en afvallen
 
het eerste wat je vooral moet doen is stoppen met uitvluchten maken en gewoon naar de gym gaan.
je staat veel te mager voor uw lichaamslengte, als je krachttraining gaat doen en goed gaat eten dan zal de rest van uw lichaam wel gelijk trekken
en vooral niet vergeten
upload_2017-4-12_4-22-6.png

upload_2017-4-12_4-22-6.png
 
Hartstikke bedankt voor jullie tips!
 
geen smoesjes verzinnen toon wat Discipline naar je zelf toe. ;) en ga proberen te eten bedoel meer eten en richting gym als je groter wil worden
 
Hallo allemaal,

Ik ben 19 jaar, 1 meter 91 lang, weeg rond de 72 kilo en ik heb dunne armen (ik kan zelfs tot ongeveer het midden van mijn onderarm met mijn duim en pink om mijn arm heen doen) en benen maar wel een aardig buikje. Mijn doel is om grotere armen te krijgen en een strakke buik, maar ik ben bang dat als ik heel veel meer ga eten mijn buik alleen maar dikker word en mijn armen het zelfde blijven. Het lijkt me nu ook een kansloze missie om nu naar de sportschool te gaan met mijn fysiek, alhoewel ik wel graag zou willen. Maar met mijn armen en dan krachttraining, daar schiet ik weinig mee op lijkt me. Ik zou graag willen horen wat jullie hier van denken, en wellicht tips kunnen geven.

Met deze instelling start je dus ook nooit een opleiding, want 'hoe kan ik nu ooit programmeren, ik weet nog niks' of 'ik ga nooit een dokter zijn want 'ik weet niet hoe t lichaam werkt' of nooit werken want 'ik heb helemaal geen geld'.

Kut voor je man, dat je dunne armen hebt. Juist een reden om naar de gym te gaan toch, Fuck wat jij denkt dat de rest van je denkt. Waarschijnlijk letten ze niet eens op je, en even if they do, laat ze lekker. je zit daar voor jezelf; jij irriteert je aan je huidige fysiek, en je gaat daarheen om daar iets aan te doen.

Iedereen begint ergens. Als je maar begint.
 
Dun zijn is niet leuk.. vertel me wat want ik zit zelf ook zo. Maar dat houdt me niet tegen om de gym in the duiken.
Ik train hard en ook al kom ik niet aan ik bouw wel wat op. Je moet gewoon beginnen en vooral goed gaan eten én daarbij gaan trainen.
Hou eens bij wat je op een dag eet... kijk eens hoeveel aan kcal het is. Ik post zo even een lange post waar je mogelijk al wat aan hebt. :)
 
Misschien kan je er al wat mee starten met deze info. :)
succes!

Een oude post van me hieronder kan je helpen om alles te berekenen.

je kan je onderhoud berekenen op verschillende sites op internet maar ook in de bijgevoegde sheet. Maar hou er rekening mee dat dit een berekening is. Een schatting gebaseerd op formules.
Je echte onderhoud bepaal je door een xxxx aantal kcal te eten en als je dan met je huidige activiteit in gewicht gelijk blijft is dat je onderhoud.

Qua voeding moet je zelf kijken wat je lekker vind en wat er in je schema past.

Voeding die je kan nemen:
Koolhydraten: havermout, rijst, pasta, aardappelen, zoete aardappel, wraps, pannenkoeken, brood, crackers etc.
vetten: eieren, pinda's, pindakaas, noten, olie, roomboter, vette vis, avocado, pure chocolade, zaden en pitten etc
Eiwitten: eieren, vlees, vis, kip, melk, kwark, yoghurt etc

Sausjes kan je ook best wel nemen. Mits het in je macro's past.

Met deze voedingsmiddelen kan je best een schema maken.

Maak een schema voor jezelf en post hem hier. Dan kunnen wij je mogelijk verder helpen.
succes.

afvallen/aankomen moet niet te snel gaan. In het begin kan het wat sneller gaan zeg rond de 1 kg per week. Maar over het algemeen richt een beetje op 0,5 kg per week.

om zicht te krijgen op wat je aan het doen bent... en wat je zou moeten/kunnen doen; maak je een voedingsschema

maak een schema op basis van je onderhoudsbehoefte,
-500 cal als je wil cutten
+500 cal als je wil bulken

zorg voor
2-2,5 gr eiw/kg lich. gewicht
min 1 gr (goede) vetten/ kg lich.gewicht
de rest van je benodigde cal kan je uit je KH halen

gebruik de bijgevoegde excel sheet
om alles wat je eet in te zetten, overzicht te krijgen en eventueel aanpassingen te maken.
Vul wel je eigen voedingsmiddelen in in de calorietabel.
Dus bij een product wel even de kcal en ekv van JOUW product invullen.
Staat iets er niet in dan vul je dat in op een plek van iets wat je niet eet.

en daarnaast uiteraard trainen!
 

Bijlagen

  • schema leeg.xlsx
    116 KB · Weergaven: 270
Zonder krachttraining zal er zeker geen verandering in komen.
 
Back
Naar boven