AndroidHealthClinic

Lang gebruik as (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

murat

Cool Novice
Lid geworden
22 dec 2020
Berichten
54
Waardering
15
Lengte
1m77
Massa
84kg
Vetpercentage
14%
Hoi.ik ben murat 50jaar oud ben 1.77momenteel 84 killo woog 92bulk nu dieet.mijn vraag is ben nu 2jaar on .nooit out tijdens out 2ml testo.in 3testo 2tren mijn vraag is kan ik voor onderhoud 2testo blijven nememen voor 8weken dan trtug op 2testo 2tren .heeft het zin dat ik 8weken onderhoud doe met 2testo per week dan weet 20weken on 2testo 2tren mvg
 
Ja ben nu terug op 2ml testo wegens gym dicht .ze hebben me verteld dat je altijd de volgende kuur hoger moet zetten.
 
Ik zou terug gaan naar max 1 testo per week, halve testo per week is ook prima.

En je hoeft niet elke x perse hoger te doseren
 
Kuur nu 15 jaar maar nooit zo lang on gezeten normaal kuur ik 2keer per jaar bulk &cutten
 
Ja iedereen zegt wat anders heb deze zomer 3testo 2tren genomen ik zit nu ongeveer 10 weken op 2susta
 
Ja iedereen zegt wat anders heb deze zomer 3testo 2tren genomen ik zit nu ongeveer 10 weken op 2susta

Je zegt van alles door elkaar
Neem gewoon een halve testo per week
 
Ze hebben gezegd door mijn kuur verleden en mijn ouderdom moest ik hoger doseren
 
Sorry mannen ben nieuw hier.
 
Ik zou me eerst eens echt goed inlezen als ik jou was. Je gebruikt vrij veel roids (en kennelijk al 15 jaar) terwijl je stats echt niet indrukwekkend zijn. Je doet dus ergens iets fout en het is zaak nu te achterhalen wat dit is.
 
Probleem is ook dat ik ben verslaafd .ben bang dat mijn gains weg gaan
 
Ok ik zal dan op 1ml blijven tot de gym weer opengaat dank u 🙏
 
Ik zou me eerst eens echt goed inlezen als ik jou was. Je gebruikt vrij veel roids (en kennelijk al 15 jaar) terwijl je stats echt niet indrukwekkend zijn. Je doet dus ergens iets fout en het is zaak nu te achterhalen wat dit is.
Weet niet wat ik fout doe weet ook niet hoe ik da moet onderzoeken
 
Weet niet wat ik fout doe weet ook niet hoe ik da moet onderzoeken

Je hebt hier allerlei stickies die je even door moet lezen over voeding.
Je eet verkeerd en te weinig probably
 
Ik at ongeveer 5000 kcl per dag en over 200 mg eiwitten.5maaltijden per dag
 
Je hebt hier allerlei stickies die je even door moet lezen over voeding.
Je eet verkeerd en te weinig probably
Het is niet gemakkelijk als je 50bent 🤪
 
Maar het is wel zonde om zoveel gear te gebruiken en niet alles eruit te halen...
Klopt maat ga voor me een voedingschema laten maken .anders heeft het geen zin
 
Klopt maat ga voor me een voedingschema laten maken .anders heeft het geen zin
Probleem is ook langdurige kuren &voeding word je moe van
 
Back
Naar boven