AndroidHealthClinic

Lang gebruik as (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hoi ben in turkije ben begonnen met hgh heb geen ervaring kan iemand me helpen heb gelezen dat je 1uur voor prik niets mag eten na 1uur geen carbs geen vet kan iemand me helpen aub
 
Hoe bedoel je
 
Niemand gaat je hier enig advies geven op deze manier. Je zit al aan de hgh en komt aanzetten met beginnersvragen. Zorg dat je eerst wat basiskennis hebt en stel dan specifieke vragen.
Heb toch niets verkeerd gezegd of gevloekt heb beetje ervaring maar niet veel kan toch ik snap het niet beetje raad is toch niet veel gevraagd.als gij of iemand mij raad vraagd ga ik niet beginnen te zagen ik zal mijn best dien om hem te helpen julie kunnen de pot op jonge
 
Heb toch niets verkeerd gezegd of gevloekt heb beetje ervaring maar niet veel kan toch ik snap het niet beetje raad is toch niet veel gevraagd.als gij of iemand mij raad vraagd ga ik niet beginnen te zagen ik zal mijn best dien om hem te helpen julie kunnen de pot op jonge

Adios:roflol:
 
Heb toch niets verkeerd gezegd of gevloekt heb beetje ervaring maar niet veel kan toch ik snap het niet beetje raad is toch niet veel gevraagd.als gij of iemand mij raad vraagd ga ik niet beginnen te zagen ik zal mijn best dien om hem te helpen julie kunnen de pot op jonge
Je maakt dezelfde spelfouten als Tommaster
Natuurlijke selectie
 
???
 
Hahahahahahahahahahh.
 
Hoi ben in turkije ben begonnen met hgh heb geen ervaring kan iemand me helpen heb gelezen dat je 1uur voor prik niets mag eten na 1uur geen carbs geen vet kan iemand me helpen aub

Hoi ik ben net uit een vliegtuig gesprongen maar weet nog niet hoe de parachute open moet, kan iemand me snel helpen anders val ik te pletter..
Vaak is het handig als je weet hoe je de parachute opent voordat je springt toch?
 
Hoi ik ben net uit een vliegtuig gesprongen maar weet nog niet hoe de parachute open moet, kan iemand me snel helpen anders val ik te pletter..
Vaak is het handig als je weet hoe je de parachute opent voordat je springt toch?
Zal Portonia1 aan het juiste touwtje hebben getrokken? :shrug:
Hij zal al wel beneden zijn, bericht is een uur oud.
 
Denk dat het beter voor je is om terug te gaan naar de basis, zou eerst proberen te herstellen van het zware gebruik zoals jij aangaf in je 1e post. De hgh zou ik overslaan omdat er zat andere middelen zijn om enigszins progressie te kunnen maken ook op 50 jarige leeftijd. Er is al genoeg gezegd hier om je te (waarschuwen) hoop dat je verstandig besluit omtrent het gebruik van!
 
Back
Naar boven