AndroidHealthClinic

Lang leve de baas! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Soulreaver

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
3.884
Waardering
0
hahaha, zat effe te ouwehoeren met me baas dat ik geen kip met rijst kan eten, kan het niet opwarmen. zegt ie, dan haal ik toch een magnetron. is die nu een magnetron kopen voor mij.. secundaire abreidsvoorwaarden zegt ie met een smile..

tenminste een baas die mijn sport begrijpt..
 
Heel goed, potje kluifen doet wonderen blijkbaar.......:D
 
Als ik jou was zou ik daar maar blijven werken! Zulke "werkgevers" zijn zeldzaam en die kan je maar beter koesteren.
 
:thumb: Top, zo'n baas!

Ik had het geluk dat hier al een magnetron en koelkast waren .. De koelkast zag er wel verschrikkelijk uit, erger dan op de studentenflat waar ik woon ooit geweest is (hij stonk vooral ...). Ik heb hem pasgeleden helemaal uitgemest en nu ben ik ook nog eens die uitzendkracht met hart voor de zaak, bij wijze van ;) Maaruh, geen wonder dat ik ga solliciteren op een baan in dienst van mijn (nu nog) opdrachtgever, ipv uitzendbureau, natuurlijk met meer vastigheid, en meer uitdaging. Dit soort secundaire (of zijn het tertiaire?) arbeidsvoorwaarden is mij daarnaast ook wel wat waard :)
 
Ik ben nou net 22 en heb nog niet zoveel gewerkt, maar de 2 bedrijven (eerst een magazijn en nu repro op het ministerie) waar ik een langere tijd gewerkt heb vinden het alleen maar mooi asjuh zoveel vreet :)
Op een gegeven moment weten ze een beetje je eettijden en dan krijg je ook wel leuk commentaar enzo.

Hier op het moment is het zo dat ik "Dat varken met die trog" ben :) Loop ik hier 4x brinta te eten op mn werk, vinden die gasten wel mooi :D

Nog wel een leuk iets is dat er vorige keer sinds een tijdje weer de vertegenwoordiger van xerox langskwam en die zei tegen een collega van mij "Jezus, heeft hij gebruikt ofzo? kan toch niet normaal zijn" En daarna tegen mij "Is dat nou allemaal naturel? dat kan toch niet joh, je ben veel te hard gegroeit, spuitjes zeker ook, dat herken ik wel ja"
Whaha, dattie me gelijk voor spuiter uitmaakt ken ik dan wel ZO kwaad om worden, maar aan de andere kant ook wel leuk dat hij het verschil ziet :thumb:
 
Ultieme compliment toch Wouz... ;)
dat er tegen je gezegd wordt dat je AS gebruikt, terwijl je zelf weet dat dat niet zo is...

kheb die opmerking ook een keer gehad... supermooi... :D
 
Mjah, is ook wel leuk, maar het is ook de manier waarop het gezegt word. Zoals hij het zei was het niet zo leuk, meer een soort beschuldiging (voor lul zetten), als die vent nog zoiets flikt trap ik um dr uit, zielig simpel figuur... :p
 
Originally posted by WoUz
Mjah, is ook wel leuk, maar het is ook de manier waarop het gezegt word. Zoals hij het zei was het niet zo leuk, meer een soort beschuldiging (voor lul zetten), als die vent nog zoiets flikt trap ik um dr uit, zielig simpel figuur... :p

gewoon niet op letten..
dat is meer de gedachte van 'jezus was ik maar niet zo klein maar groot als hem'

some ppl
 
Originally posted by WoUz
.... Whaha, dattie me gelijk voor spuiter uitmaakt ken ik dan wel ZO kwaad om worden, maar aan de andere kant ook wel leuk dat hij het verschil ziet :thumb: ....

:D Hij ziet het verschil juist niet want je bent toch naturel :D

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by smalluser


:D Hij ziet het verschil juist niet want je bent toch naturel :D

Groet Smalluser :thumb:

whaha, in grootte natuurlijk lijp :D
 
Originally posted by WoUz
"Jezus, heeft hij gebruikt ofzo? kan toch niet normaal zijn"
En gelijk heeft ie ... Je gebruikt toch? ...




















... brinta? :lol: :P :flipoff: ;)
 
lol nee dat misbruikt die :D
 
Originally posted by wateengedoe2

En gelijk heeft ie ... Je gebruikt toch? ...




... brinta? :lol: :P :flipoff: ;)


Whahaha :finger: , ja brinta mettun dikke naald in mn bibsje spuiten :D
 
ik heb dat ook .... op zaterdag werken is ook mijn "snack"dag.. dus alleen al in de middag pauze een kilo lasagne en een quiche.... je moet ze zien kijken hoe ik dat naar binnenprop.. vinden ze ook prachtig

Originally posted by WoUz
Ik ben nou net 22 en heb nog niet zoveel gewerkt, maar de 2 bedrijven (eerst een magazijn en nu repro op het ministerie) waar ik een langere tijd gewerkt heb vinden het alleen maar mooi asjuh zoveel vreet :)
Op een gegeven moment weten ze een beetje je eettijden en dan krijg je ook wel leuk commentaar enzo.

Hier op het moment is het zo dat ik "Dat varken met die trog" ben :) Loop ik hier 4x brinta te eten op mn werk, vinden die gasten wel mooi :D

Nog wel een leuk iets is dat er vorige keer sinds een tijdje weer de vertegenwoordiger van xerox langskwam en die zei tegen een collega van mij "Jezus, heeft hij gebruikt ofzo? kan toch niet normaal zijn" En daarna tegen mij "Is dat nou allemaal naturel? dat kan toch niet joh, je ben veel te hard gegroeit, spuitjes zeker ook, dat herken ik wel ja"
Whaha, dattie me gelijk voor spuiter uitmaakt ken ik dan wel ZO kwaad om worden, maar aan de andere kant ook wel leuk dat hij het verschil ziet :thumb:
 
Sinds 2 maanden zit ik op een speciaal voedingsschema en elke dag sjouw ik dus met een heel brood en een aantal pakken kipfilet/kaas onder mijn armen mijn kantoor binnen. Je moet die gezichten elke dag eens zien :D. Mijn vriendin noemt me al 'Beest' en collega's roepen de hele tijd dat ik niet goed wijs ben. Maar ze roepen ook steeds vaker dat ik niet 'te breed' moet lopen :D. Verschil mag er dus al zijn.

Het mooiste was laatst een belofte van een collega die een keer zou trakteren op kibbelingen (een grote zak vol). Komt die gast na de pauze mee aanzetten, heb ik net 4 plakken bruinbrood, een banaan, halve liter yoghurt en een klein blikje tonijn weg zitten werken, knal ik binnen no-time die zak kibbelingen er achteraan. Hehehehehehe als ik die gezichten van mijn collega's herinner!!! :D
 
Back
Naar boven