Fitness Seller

Langdurig cutten levert geen resultaat meer.

Bezoekers in dit topic

Ik ben het eens met Marina 1975. Ik ben ook al een langere tijd aan het cutten en ik merk dat het steeds langzamer gaat. Ik ben al een poosje de matador methode aan het proberen. Dit heeft mij best goed geholpen en het is zeker het proberen waard.

Het gaat als volgt, je eet 2 weken op onderhoud en daarna ga je 2 weken weer verder cutten. De theorie is dat je metabolisme vertraagd na 2 weken dus daarom de 2 weken op onderhoud om je metabolisme te "resetten".

Hier nog een linkje met wat meer uitleg: https://www.t-nation.com/diet-fat-loss/the-matador-intermittent-diet

Ik hoop dat je hier wat mee kan.

Bedankt voor je reactie.
Dit is volledig nieuw voor mij en wellicht interessant om te proberen.

Ik ben nu net terug van vakantie waarin in totaal niét op mijn kcal heb gelet.
Mijn nieuwe gewicht heb ik nog niet gemeten, maar ik merk dat ik wel vet wat vet heb aangezet.
Wellicht dat dit werkte als een goede "reset'
 
Ja klopt, voor mij is het ook nieuw. Het werkt wel naar mijn idee. Wellicht ook interessant om wat in te lezen over hoe je metabolisme werkt. Ik merkte iig hetzelfde als jou. Steeds minder eten tijdens een lange cut en het resultaat werd ook steeds minder. Ik zat op ten duur op de 1800 kcal. Ik was erg moe en kreeg echt moeite met de trainingen. Ook had ik het gevoel dat ik zelfs stil stond en niks er niks meer vanaf ging. Succes.
 
Back
Naar boven