Fitness Seller

langdurig gebruik NO producten

Bezoekers in dit topic

RonDrago

Cool Novice
Lid geworden
20 jul 2011
Berichten
68
Waardering
4
Lengte
1m92
Massa
111kg
Waarde mede-sportschool fanaten:cool:

Ik heb een vraag over het langdurig gebruik van NO-producten;

(Ik ben vanaf mijn 14e begonnen, heb altijd doorgetraind bij defensie, en ben nu sinds 2 jaar defensie-af, en serieus aan het trainen. vetpercentage is onbekend, gewicht 112 kg bij een lengte van 1.90 mtr.)

Ik ben ongeveer een jaar geleden begonnen met NO-xplode (BSN), daarna stapte ik over op Crack, Napo Vapor, Maximize, Jack3D en momenteel ben ik bezig met 1 MR.

Van ieder merk heb ik meerdere potten gebruikt. op een gegeven moment merkte ik dat ik bij Jack3d ipv het maximum van 3 scheppen al richting 5 scheppen moest gaan om iets te voelen.

1 MR heeft mij welgeteld 4 goede trainingen bezorgd, aansluitend was het gevoel weg. (met gevoel bedoel een bepaalde 'state of mind' het opgefokte zeg maar.)
Nu ben ik, achteraf gezien, misschien te lang doorgegaan met NO producten. ik wil hier eigenlijk eens een pauze in nemen. een maandje trainen zonder N.O ofzo.. ik ben alleen bang dat ik dan waardeloze trainingen heb en dus eigenlijk mijn tijd ben aan het verdoen.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

En tips? ff stoppen of gewoon doorgaan en nieuwe producten uitproberen?


voor de liefhebber, mijn meningen over mijn gebruikte N.O-producten;;)

NO-Xplode (BSN); leuke opstart, maar als je echt serieus traint en veel ervaring hebt geen toegevoegde waarde.

Crack; Troep. mijn huid tintelt, moest continue naar de WC... geen succes.

Napo Vapor; goede ervaringen mee, alleen te duur naar mijn mening. ook redelijk snel uitgewerkt

Maximize; geef me geen middelvinger tijdens het rijden wat ik trek je je auto uit.. goed spul, alleen veel kleurstoffen (lijkt alsof je een beker bloed moet drinken)

Jack3d; goeie prijs, goed spul. ik ben alleen bang dat door mijn resistent worden ik de werking niet optimaal kan beoordelen.

1 MR; zie Jack3d..


de volgende wordt HEMO RAGE (nutrex) :p
 
Ik heb toen dit soor producten net in kwam op diverse fora en bij diverse leveranciers de volgende vragen gesteld:

- wat gebeurt er met de vaatwand flexibiliteit en vaatwanddikte als je langdurig vaatverwijderaars gebruik.
- wat gebeurt er als je stopt
- wat voor invloed heeft het op je bloeddruk

Tot op heden heb ik daar nog geen antwoord op gekregen en voor zover ik weet is dit ook nog niet onderzocht
 
Je spreekt over een "opgefokte state of mind" die je van deze producten krijgt. Dit gevoel wordt niet veroorzaakt door de NO-booster component, maar door de stimulerende middelen die in elk van deze mengsels zit; cafeïne en eventueel methylhexanamine/geranamine. Van deze produkten bouw je ook tolerantie op waardoor je steeds meer nodig hebt voor hetzelfde effect.
 
Je spreekt over een "opgefokte state of mind" die je van deze producten krijgt. Dit gevoel wordt niet veroorzaakt door de NO-booster component, maar door de stimulerende middelen die in elk van deze mengsels zit; cafeïne en eventueel methylhexanamine/geranamine. Van deze produkten bouw je ook tolerantie op waardoor je steeds meer nodig hebt voor hetzelfde effect.

Dan ga ik er toch ff volledig mee stoppen.. krijg ik tenminste weer een goeie boost van als ik weer ga gebruiken.
 
Ik heb toen dit soor producten net in kwam op diverse fora en bij diverse leveranciers de volgende vragen gesteld:

- wat gebeurt er met de vaatwand flexibiliteit en vaatwanddikte als je langdurig vaatverwijderaars gebruik.
- wat gebeurt er als je stopt
- wat voor invloed heeft het op je bloeddruk

Tot op heden heb ik daar nog geen antwoord op gekregen en voor zover ik weet is dit ook nog niet onderzocht

Vooral wat er met je bloedvaten gebeurt ben ik dan wel ERG benieuwd naar. ???
 
Back
Naar boven