Fitness Seller

Langdurig gebruik slecht?

Bezoekers in dit topic

Luc Rijnders

Cool Novice
Lid geworden
29 jun 2016
Berichten
172
Waardering
26
Lengte
1m80
Massa
76kg
Zijn er nadelen aan langdurig gebruik van citrulline malate en beta-alanine als preworkout supplement in combinatie met creatine en cafeïne?
Ik ben van plan om ze namelijk te gaan nemen om mijn workouts nog beter te laten verlopen, ik train nu bijna 2 jaar en ben 18 jaar.
Speelt leeftijd hier nog een rol in?
Hebben mensen hier ervaring met deze 4 producten als pre, zo ja goede?

Groetjes Luc
 
De meeste sups kun je zonder zorgen lange periodes nemen. Toevallig verschijnt daar binnenkort een boek over... Galen :D

Je zult normaal gesproken echt niet elke training een pre workout nodig hebben.
 
De meeste sups kun je zonder zorgen lange periodes nemen. Toevallig verschijnt daar binnenkort een boek over... Galen :D

Je zult normaal gesproken echt niet elke training een pre workout nodig hebben.
ik vind crea en beta en de citruline niet echt een PWO.
Het zit wel vaak in PWO maar das een andere zaak.
 
ik vind crea en beta en de citruline niet echt een PWO.
Het zit wel vaak in PWO maar das een andere zaak.
Je hebt gelijk.

Creatine neem ik gewoon dagelijks, met een rust periode als ik de pot leeg heb. (Is ook niet persé nodig, maar zo doe ik het)

Het zit in veel pwo's omdat het bekend is, en een goedkope grondstof. Beta en citrulline hebben zijn wel onderdeel van mijn pre workout mix.
 
Je hebt gelijk.

Creatine neem ik gewoon dagelijks, met een rust periode als ik de pot leeg heb. (Is ook niet persé nodig, maar zo doe ik het)

Het zit in veel pwo's omdat het bekend is, en een goedkope grondstof. Beta en citrulline hebben zijn wel onderdeel van mijn pre workout mix.
Bij mij hoort de beta gewoon bij mn creatine. Beiden samen geven beter resultaat dan apart.

Mij interesseerd focus en energierush van de PWO niet.
 
Back
Naar boven