Fitness Seller

Langdurige kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vincent1970

Novice
Lid geworden
12 sep 2018
Berichten
17
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
100kg
Vetpercentage
22%
Hallo,

Vorig jaar heb ik een kuurtje test+e tren+e gebruikt. Het effect was prima. Groeide behoorlijk en mooi droog.

Nu zit ik te denken om de dosering wat lager te doen. Vorig jaar 12 weken lang test+e en na 2 weken 10 weken tren+e.

Mijn libido was te hoog hahaha. Ik wil dit jaar wat langer gebruiken met het liefst een lagere dosering maar wel effectief.

Ben sinds 6 weken bezig met tren+e en om de 2 weken 1 ml 250mg. Deze lagere hoeveelheid heeft wel het gewenst effect teweeg gebracht.

Ik boek meer progressie. Nu vraag ik me af of het verstandig is om om de week 1 ml test+e te gebruiken en de week erop 1ml tren+e.

Al met al een kuur van 20 weken. Zodat ik de hele zomer met minimale dosering het gewenst effect bereik. Wat is wijsheid? Korte kuur hoge dosering of langer kuur met lagere dosering?

Graag advies van iemand die weet wat de juiste balans is qua dosering.
 
Ik begrijp je huidige kuur niet echt.
Gaat het als volgt
week 1: 250mg test e
week 2: 250mg tren e
week 3: 250mg test e
week 4: 250mg tren e
Zoiets?
 
Klopt inderdaad
 
Hoger in test-E en Tren eruit gooien, veel te toxic...gewoon troep.

Zeker als je een langere kuur wilt doen, dan is het echt vragen om problemen.

Test-E beter stacken met b.v. Deca en/of Anadrol / D-bol.

Persoonlijk zou ik Test-E ook vervangen voor Sustanon.
 
Hoger in test-E en Tren eruit gooien, veel te toxic...gewoon troep.

Zeker als je een langere kuur wilt doen, dan is het echt vragen om problemen.

Test-E beter stacken met b.v. Deca en/of Anadrol / D-bol.

Persoonlijk zou ik Test-E ook vervangen voor Sustanon.
Waarom test vervangen met sust(Test met 4 verschilende esters)?
Tren troep noemen maar wel met anadrol en dianabol aankomen....
 
Waarom test vervangen met sust(Test met 4 verschilende esters)?
Tren troep noemen maar wel met anadrol en dianabol aankomen....

Als je al aan een mening vraagt aan een ander en ook nog mij om uitleg... Hoe en en waarom.

Dan weet je echt niet waar je over praat, maar lekker Tren blijven verdedigen...

Daarnaast Sus heeft 5 verschillende esters...dus...Pfff

:roflol:
 
Als je al aan een mening vraagt aan een ander en ook nog mij om uitleg... Hoe en en waarom.

Dan weet je echt niet waar je over praat, maar lekker Tren blijven verdedigen...

Daarnaast Sus heeft 5 verschillende esters...dus...Pfff

:roflol:

Ik begin echt fan te raken van jou. Vooral blijven posten! :D
 
Ik begin echt fan te raken van jou. Vooral blijven posten! :D

Thx...ik post alleen maar om mensen hopelijk wat wijzer te maken, reageren op negatieve en niet onderbouwde reacties reageer ik helemaal niet.

Het zelfde als de reactie gewoon te dom voor woorden is en ze je constant vragen om uitleg en de ondeskundigheid er vanaf druipt...

Nu ook weer...heeft iemand vragen omtrent squaten en ondervind problemen en geeft je een reactie waar het eventueel aan kan liggen en wat te doen..

Zijn er nog mensen die vragen, waarom dit en waarom dat en met tegen argumenten komen, die nergens opslaan...lezen PN...

Daar reageer ik dus ook niet op...zoek het lekker uit...;):D
 
Het zelfde als de reactie gewoon te dom voor woorden is en ze je constant vragen om uitleg en de onderstundigheid er vanaf druipt...

Nu ook weer...heeft iemand vragen omtrent squaten en ondervind problemen en geeft je een reactie waar het eventueel aan kan liggen en wat te doen..

Zijn er nog mensen die vragen, waarom dit en waarom dat en met tegen argumenten komen, die nergens opslaan...lezen PN...

Daar reageer ik dus ook niet op...zoek het lekker uit...;):D
Dus reageer je er maar op in een ander topic zodat je er lekker over kan zaniken en de discussie niet aan hoeft te gaan in het topic zelf. Als je de tegenargumenten nergens op vindt slaan dan hoor ik graag waarom.
 
Dus reageer je er maar op in een ander topic zodat je er lekker over kan zaniken en de discussie niet aan hoeft te gaan in het topic zelf. Als je de tegenargumenten nergens op vindt slaan dan hoor ik graag waarom.

Ik zanik nergens, geef advies...

Mensen die zaniken en je afbranden, zonder onderbouwing, daar reageer ik niet op.

Weet waar je het overhebt en onderbouw het, anders ... Geen reactie
 
Raaaaage
Hallo,

Vorig jaar heb ik een kuurtje test+e tren+e gebruikt. Het effect was prima. Groeide behoorlijk en mooi droog.

Nu zit ik te denken om de dosering wat lager te doen. Vorig jaar 12 weken lang test+e en na 2 weken 10 weken tren+e.

Mijn libido was te hoog hahaha. Ik wil dit jaar wat langer gebruiken met het liefst een lagere dosering maar wel effectief.

Ben sinds 6 weken bezig met tren+e en om de 2 weken 1 ml 250mg. Deze lagere hoeveelheid heeft wel het gewenst effect teweeg gebracht.

Ik boek meer progressie. Nu vraag ik me af of het verstandig is om om de week 1 ml test+e te gebruiken en de week erop 1ml tren+e.

Al met al een kuur van 20 weken. Zodat ik de hele zomer met minimale dosering het gewenst effect bereik. Wat is wijsheid? Korte kuur hoge dosering of langer kuur met lagere dosering?

Graag advies van iemand die weet wat de juiste balans is qua dosering.

Mits je nakuur goed is, is dit wel te doen. Misschien wat masteron erbij een idee.
 
Thx...ik post alleen maar om mensen hopelijk wat wijzer te maken, reageren op negatieve en niet onderbouwde reacties reageer ik helemaal niet.

Het zelfde als de reactie gewoon te dom voor woorden is en ze je constant vragen om uitleg en de ondeskundigheid er vanaf druipt...

Nu ook weer...heeft iemand vragen omtrent squaten en ondervind problemen en geeft je een reactie waar het eventueel aan kan liggen en wat te doen..

Zijn er nog mensen die vragen, waarom dit en waarom dat en met tegen argumenten komen, die nergens opslaan...lezen PN...

Daar reageer ik dus ook niet op...zoek het lekker uit...;):D

Inderdaad. Allemaal papegaaien hier. Ben blij dat er nog leden zijn die verstand van zaken hebben.
 
Hoger in test-E en Tren eruit gooien, veel te toxic...gewoon troep.

Zeker als je een langere kuur wilt doen, dan is het echt vragen om problemen.

Test-E beter stacken met b.v. Deca en/of Anadrol / D-bol.

Persoonlijk zou ik Test-E ook vervangen voor Sustanon.

Goed onderbouwd ook:thumbup::thumbup::thumbup::wave2:
 
Vincent1970 een beetje een rare kuur nu op het moment. Maar als tren e E2W je al goede resultaten geeft zal alternerend test e erbij nog beter werken vermoed ik.
Hebben de felle hormoonschommelingen geen effect op je humeur enzo?
Geeft dit ook niet kans op bijwerkingen?
Het is langs de andere kant dan wel weer fijn dat je op een lage dosering toch goed vooruit gaat.
Laat je hier even iets weten hoe uiteindelijk de kuur ging? Persoonlijk ken ik niemand die het zo heeft gedaan dus heb ik ook geen echt beeld wat de voor en nadelen van E2W injecteren zijn, maar mij lijkt het niet het meest logische. (Maar langs de andere kant word bij trt test e ook vaak E2W gezet heb ik hier al gelezen)
 
Back
Naar boven