XXL Nutrition

Lange en korte esters.

Bezoekers in dit topic

martinezzz26

Harcore for muscle
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
10 feb 2007
Berichten
2.144
Waardering
220
Lengte
1m73
Massa
85kg
Vetpercentage
8%
Wat vinden jullie van het volgende kuurtje voor een beginner (een vriend van mij).
Hij traint 3 jaar is 1m76 met 82 kg tussen de 9 en 10 % bodyfat.

Week 1 t/m 10

1 x 250 mg sustanon p/w
1 x 250 mg testosteron enanthaat p/w
4 x 10 mg Turinabol p/d gedurende de eerste 6 weken.

week 11 t/m 12

om de 5 dagen HCG 1500 iu elke dag 50 mg clomiphene en 10 mg tamoxifen elke dag.

De rede dat ik sustanon combineer met enanthaat is vanwegen de rustige opbouw, het begint al na 4,5 dagen en loopt tot 15/18 dagen met een enanthaat.

Het moet geen massa kuur zijn, maar een redelijk droge kuur icm met test.
dus vandaar de combo van turinabol, novaldex is ook een goede keuze maar misschien hindert dit te erg bij lage doseringen.

Gaarne jullie reactie over de samen werking van lang en kort werkende esters, en of dit beter met novaldex of met turinabol gebruikt kan worden?
Ik begrijp dat Turinabol geen anti oestrogeen is dus daar ben ik mij bewust van, ik heb alleen zelf niet zo veel ervaring icm Turinabol.

Ik ben zelf een test en boldenone gebruiker naar hart en nieren en heb zelf dus nooit turinabol op.

Graag een reactie,
 
Opzich leuk bedacht die test met sust alleen die tboll zou ik skippen.
voor mij PERSOONLIJK niet mijn ding.
 
Of miss de sustanon vervangen door Test Prop en die gebruik je de dan de eerste 4 weken voor een leuke kickstart. Turinabol eruit laten en op het einde Mast prop gebruiken. Nolvadex bij de hand houden van eventuele gyno.
 
Als het zijn eerste kuur wordt zou ik eerder 500mg test e nemen met de eerste 4 weken dbol. weet je meteen hoe je gaat op beide producten.
 
1-10 500mg test e w
13-14 40mg nolva
15-16 20mg nolva

Zo zou ik het doen.
Is z'n 1e kuur, hou het lekker simpel.
Eventueel kun je een kickstart doen van test p oid, vind het alleen voor een 1e kuur niet echt nodig.
 
zou de t-bol zeker weglaten, is maar slappe koek imo en je moet al hoge dosissen nemen om er iets van te merken.

test e met sust zou ik niet combineren, zou maar 1 van de 2 nemen.
sust. 500mg/week gedurende 10 weken lijkt me wel wat.
misschien de laatste 6 weken 50mg winny/dag bijnemen aangezien je een droge kuur wil.
 
Alsof die 40mg propionaat de moeite is in de sustanon als je hem maar 1x in de week zet, doe dan 2ml susta per week of 2ml test enan.
 
Thxs allemaal voor de reactie, misschien is test prop wel een goede optie met novaldex er na.

greets martijn
 
Back
Naar boven