XXL Nutrition

Lange ester aan toevoegen ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BOGOSSE00

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
15 jul 2010
Berichten
60
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
105kg
Vetpercentage
12%
Ben van plan volgend kuurtje te starten volgende week,

Wk 1-8 test p 100mg eod
Wk 1-6 tren a 75mg eod

Wk 3-8 1000iu hcg ew
Wk 9-11 nolva 20mg ed


Doel is om wat massa te pakken zonder al te veel vocht en toch mn vetpercentage te laten zakken. (ik verwacht geen wonderen maar lijkt mij het proberen waard)

Vraag is of ik hier nog een lange ester zou aan toevoegen of niet, dan kan ik de kortere
Gebruiken als soort van kickstartje.


Alle advies is welkom
 
ga hetzelfde kuurtje doen, ik zet hier dan ook 250mg testex bij .dit op aanraden van een wedstrijd bber die al heel ver is ;)
 
Prima zo alleen nu nog je voeding en dan ga je knallen.
 
ga hetzelfde kuurtje doen, ik zet hier dan ook 250mg testex bij .dit op aanraden van een wedstrijd bber die al heel ver is ;)

Wat mag ik dan onder testex verstaan? En wat is de toegevoegde waarde ervan aan je kuur ? Vind er niet veel over ..
 
ga hetzelfde kuurtje doen, ik zet hier dan ook 250mg testex bij .dit op aanraden van een wedstrijd bber die al heel ver is ;)

Wat is de reden om test met een lange ester(cypionate) toe te voegen aan deze kuur ?
 
Wat is de reden om test met een lange ester(cypionate) toe te voegen aan deze kuur ?

alleen prop 100mg om de dag net te weinig is , dus 1x in de week ampulletje testex erbij is goed , bloedwaardes bijven ook gewoon stabiel.
 
Ik kan me vergissen, maar bij korte esters hoef je de tren toch niet twee hele weken eerder te stoppen? Dan voldoet een week toch ook wel?
 
alleen prop 100mg om de dag net te weinig is , dus 1x in de week ampulletje testex erbij is goed , bloedwaardes bijven ook gewoon stabiel.

Dan zet je toch iets meer mg prop. Alsof de bloedwaardes dan niet stabiel blijven:rolleyes:
 
Ik kan me vergissen, maar bij korte esters hoef je de tren toch niet twee hele weken eerder te stoppen? Dan voldoet een week toch ook wel?

Hoeft idd niet eerder gestopt te worden dan test, maar aangezien het mn eersre kuutje wordt met tren wil ik het rustig aan doen
 
Dan zet je toch iets meer mg prop. Alsof de bloedwaardes dan niet stabiel blijven:rolleyes:


dit word mij aangeraden door iemant die 113 weegt op 7 % , 176 lang met 15 wedstrijden op zijn naam 1e en 2e prijzen ! doe er iets mee of doe er niets mee, jullie weten het toch vast beter als hem :rolleyes:
 
dit word mij aangeraden door iemand die 113 weegt op 7 % , 176 lang met 15 wedstrijden op zijn naam 1e en 2e prijzen ! doe er iets mee of doe er niets mee, jullie weten het toch vast beter als hem :rolleyes:

Het heeft toch niks te maken met stats van iemand die jou het aanraad, ik zeg ook niet dat het verkeerd is maar als je kiest voor korte esters vind ik het vreemd dat je er lange esters bij neemt, je hebt er nu alleen baad bij als zgn kickstart op een kuur van lange esters, waarom heb je er geen tren E bij dan ?

---------- Post toegevoegd Mon 14 Jan 2013 om 22:10 ----------

Je kunt prop een ace ook elke dag zetten als je bang bent voor minder stabiele bloedwaarden, dan heb je meer als genoeg aan de hoeveelheden als TS noemt.
 
Het heeft toch niks te maken met stats van iemand die jou het aanraad, ik zeg ook niet dat het verkeerd is maar als je kiest voor korte esters vind ik het vreemd dat je er lange esters bij neemt, je hebt er nu alleen baad bij als zgn kickstart op een kuur van lange esters, waarom heb je er geen tren E bij dan ?

---------- Post toegevoegd Mon 14 Jan 2013 om 22:10 ----------

Je kunt prop een ace ook elke dag zetten als je bang bent voor minder stabiele bloedwaarden, dan heb je meer als genoeg aan de hoeveelheden als TS noemt.

heb nog nog nooit tren gebruikt dus als ik me er klote op voel is ace binnen 3 dagen uit me systeem vandaar dat ik geen e neem ;) bovendien is ace heftiger en sterker als e.

---------- Post toegevoegd Mon 14 Jan 2013 om 22:18 ----------

test e en sust samen worden hier ook vaak afgekeurd, ken toch ook een hoop gasten die dit vaak doen met echt goeie resultaten . wel om de 3 dagen prikken dus een gram test is een vereiste !
 
heb nog nog nooit tren gebruikt dus als ik me er klote op voel is ace binnen 3 dagen uit me systeem vandaar dat ik geen e neem ;) bovendien is ace heftiger en sterker als e.

Dat begrijp ik, maar je neemt wel een lange ester bij Test en dan vraag ik waarom niet bij Tren ?

---------- Post toegevoegd Mon 14 Jan 2013 om 22:21 ----------

heb nog nog nooit tren gebruikt dus als ik me er klote op voel is ace binnen 3 dagen uit me systeem vandaar dat ik geen e neem ;) bovendien is ace heftiger en sterker als e.

---------- Post toegevoegd Mon 14 Jan 2013 om 22:18 ----------


test e en sust samen worden hier ook vaak afgekeurd, ken toch ook een hoop gasten die dit vaak doen met echt goeie resultaten . wel om de 3 dagen prikken dus een gram test is een vereiste !

De werking van 1g test of meer is niet te vergelijken met 500mg, verder val ik je niet aan of keur ik het niet af wil alleen weten wat de reden is, zodat meer forumleden ervan kunnen leren.
 
maakt niet uit welke esters je mixt, als je je maar aan de halfwaardetijd houd van de ester die je zet ! je kan ook gewoon om de dag test e zetten met tren a ! maakt geen zak uit ! wordt heel veel gedaan.
 
Je hebt nog steeds niet echt antwoord gegeven wat voor nut t heeft om er een lange ester aan toe te voegen?
 
Je hebt nog steeds niet echt antwoord gegeven wat voor nut t heeft om er een lange ester aan toe te voegen?

ik zeg niet dat het extra nut heeft , zij alleen dat ik er een testex bij zet.
 
zal waarschijnlijk wel iets lekkerder lopen aangezien de pijn van prop niet te harden is , zou niet moeten denken aan 2 ml pfff
 
Back
Naar boven