MuscleMeat

Lange jas

Bezoekers in dit topic

die nickelson jassen zuigen zwaar. werden eerst ook altijd gedragen door van die dunne gastjes die dan per se een XXL maat gaan kopen. Lijken ze nog groter want in die nickelson jassen zie je er eerlijk gezegd wel groot uit. zonder schoudervullingen nog wel.
 
axestream zei:
Nou, 30-32 bedoel je. Hoe ouder, hoe kinkier. Misschien ook wel iets voor jou. :D

Hmmm je hebt gelijk milf's van 30-32 zijn zeker lekker..ik ben 10 jaar jonger ..wordt moeilijk.. :D
 
zeker, zeker die MILFs die ook in de gym trainen
 
Man-Mountain zei:
zeker, zeker die MILFs die ook in de gym trainen


ja..man..mijn bazin op mijn stageplek is ook een milf..jaartje of 32 ...mooi kopje..lekkere dijen..volle reet.. :D

damn..ze maakt mij zoo geil :rolleyes:
 
30-32 ... hee lekker zo'n jong ding ;)
 
Levrone@ zei:
Hmmm je hebt gelijk milf's van 30-32 zijn zeker lekker..ik ben 10 jaar jonger ..wordt moeilijk.. :D


laat ik nou net een leuk linkje hebben voor je
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=12341&highlight=milf

Levrone@ zei:
Misschien is het in Dendermonde normaal om met zo'n jas te lopen. :p .maar bij ons ben je gelijk een potloodventer :D
woon je toevallig in Eindhoven:p..anne frank plantsoen dan he...ff erbij vermelden en bij nader inzien niet eens grappig...:rolleyes:

nou, geniet dan maar van de link en laat je gedachten de vrije loop
 
Levrone@ zei:
ja..man..mijn bazin op mijn stageplek is ook een milf..jaartje of 32 ...mooi kopje..lekkere dijen..volle reet.. :D

damn..ze maakt mij zoo geil :rolleyes:


ik ken ze, die lekkere ass-milfs, damn testo schiet gelijk de lucht in
 
Om ff on-topic te gaan, ik heb zo'n lange zwarte jas van Allegri. Enige is dat je wel zwaar moet dokken voor een beetje kwaliteit, zo'n standaardjas hangt er een beetje bij. Kwaliteitsjas zit gelijk als gegoten. Mijn jas trouwens met een fluwelen buitenkant, behoorlijk pimpen als je daar mee gaat shoppen.
 
Back
Naar boven