MuscleMeat

Lange kuur met Test E/Deca/D-boll/Winstrol

Bezoekers in dit topic

Thx voor de reacties iedereen. Ga de kuur nog enkele weken uitstellen en BF <15% te krijgen. Voeding aangepast naar 2000 kcal / dag.
Tijdens de kuur voeding 100% clean om BF enigzins stabiel te houden. Na de kuur dan 3-4 maand off en dan eens kijken voor een cutkuurtje.

@ wxng, idd Mariadistel toegevoegd
@ Ironmind, gel blijf ik smeren tussen de kuren.

Als je gel blijft smeren dan cruise je min of meer.., in dat geval kan je WEL winny op het einde pakken!
Je kan ook stoppen met die gel en gewoon cruisen met 250mg TestE per week bv, miss goedkoper dan die gel en zeker ook veiliger met kids in huis (huid contact). Maar dat is wat ik zou doen en ook doe:P

Verder doe je er verstandig aan idd om eerst nog ff te cutten, kan je over 6/7 weekjes starten met je kuur!
Ik denk dat je dit al igenlijk al een beetje wist, maar je zocht bevestiging en die heb je nu gekregen. Ik respecteer dit alleen maar, meeste hebben schijt en knallen gewoon met gevaarlijk hoog BF en behalen niet het gewenste resultaat.

Nu lekker trainen/voeding/lezen&goede mindset en straks lekker knallen ouwe, welkom terug ;)
 
je hebt gelijk ik was niet duidelijk genoeg, ik dacht dat ik alhad gereageerd om eerst te gaan cutten maar dit was niet zo. ik doelde ook op zijn gyno gevoeligheid enz we zijn het er allebei overeens dat hij eerst 2 maanden moet cutten en daarna pas kan gaan beginnen.

Ik vind het persoonlijk te vroeg voor hem om te beginnen ideaal zou zijn eerst cutten tot 10% dan bulken 8 maanden dan weer cutten tot 10% en daarna bulkkuur naar keus (cleanbulk) na die 8 maanden bulken zou hij ook een cutkuur of recomp kunnen beginnen.
 
Vandaag de kuur gestart. Wel beetje moeilijke keuze geweest, voor deze kuur gaan of toch eerst een cutkuur? Heb toch gekozen om 'clean' te bulken, simpelweg omdat er nog te weinig is om te cutten... Maar ik ga me niet volgooien met alles wat ik tegenkom maar m'n dieetschema strikt volgen en als ik niet bijkom de porties gewoon wat groter nemen. Ipv één cheatday per week neem ik er één om de 3 weken (moeilijk maar haalbaar) en niet overdrijven.

Huidige stats: 86,5 kg @ 14,7% (11mm op de huidplooimeter). Zoals al gezegd in eerdere post is de meting met de weegschaal volkomen onbetrouwbaar...

Dieet: 3250kcal per dag (37% EW - 39% KH - 27% VT), deskjob (enige beweging is m'n dagelijkse training van 1 uur)
Ook < 2gr zout per dag om extreme vochtophoping (& hoge bloeddruk) te vermijden. Vrij smaakloos maar het werkt wel, en na een tweetal weken begint je lichaam er gewend aan te geraken en smaken de dingen langzaamaan terug beter...
Schema in bijlage. Dit is een voorbeeld van 1 dag, bruine rijst kan bv vervangen worden door bruin zoutarm brood of bruine pasta (hoeveelheid uiteraard aan te passen), kip te vervangen door kalkoen, niet-vette vis, steak, mager varkensvlees, ...

Training: 3-dagen split, A: Borst & Biceps / B: Benen & Schouders / C: Rug & Triceps (ook iedere dag afwisselend buik / onderarmen+kuiten). Ik gebruik de app "Full Fitness", kan je je training mee samenstellen, progressie mee bijhouden, enz...

Bedoeling is zoveel mogelijk massa pakken met een vet% dat ongeveer gelijk blijft.
Na deze kuur vet% langzaam laten zakken tot een 12% (0,5% per maand) en gewicht proberen stabiel houden.
 

Bijlagen

Dieetschemas NIEUW.pdf
68,1 KB · Weergaven: 180

Goed bezig man. Kuren op zo hoog bf en daarna cutten..
 
Kerel als je dan toch maar 3 keertjes traint doe dan FB. Verder vat mentos het hele verhaal prima samen in 2 zinnen.
 
Kerel als je dan toch maar 3 keertjes traint doe dan FB. Verder vat mentos het hele verhaal prima samen in 2 zinnen.

3 dagen trainen 1 dag rust 3 dagen trainen, enz...
3-day split is niet hetzelfde als 3 dagen per week trainen
 
Laatst bewerkt:
Je kan prima gainen en BF omlaag halen.., zeker na zo lang OFF te zijn geweest!
Ik ga je iig volgen, succes bro :thumbs:
 
UPDATE

Huidige stats: 87 kg @ 13,7% (10mm op de huidplooimeter).

Eten:
nog steeds clean & weinig zout. Kcal inname sinds vandaag verhoogd naar 3500 (porties muesli en rijst vergroot). Ratio EW-KH-VT is nu 32-48-20. Dit weekend mijn eerste cheatday sinds vijf weken (zou het vanaf dan houden op 1 om de 3 weken).

Training: gaat vrij goed, maar niets spectaculairs... Wel veel meer zweten en hard stinken.

Sides: Gyno begint de kop op te steken, nolva is al enkele dagen omhoog tot 40mg/dag en proviron tot 75mg/dag maar geen verbetering. Vanaf morgen Femara (1,25 mg eod - 2,5 mg eod) tot het weg is.
Puisten beginnen serieus door te komen, maar dit gaat achteraf vanzelf weg, dus ik neem geen roa (lever is al genoeg belast...). Ook ontsteking gehad van eerste injectie, na enkele dagen Brufen was dit weg. Nu wel wat maagpijn (combo dboll & Brufen denk ik...). En 's nachts ook enorm zweten (en ook stinken).
 
Laatst bewerkt:
Als je bf hoog is slaat kuur niet goed aan.
Dbol opbouwen snap ik nog enigszins om je tolerantie te bepalen, maar op en afbouwen slaat nergens op..., afbouwen om iets op te vangen? Nee je test draait dan al volle toeren, als je besloten hebt om bv een maand te pakken ivm lever whatsoever dan gewoon na maand afbreken en verder op test.
Afbouwen echt niet nodig.

Winny kan je beter laten liggen voor de volgende kuur als je bf lager ligt.., en dan gewoon als kicker int begin dus ivm cortisol..
Als je gaat cruisen of die gel blijft smeren kan je natuurlijk wel met winny afmaken!

Succes met je kuur, toch zou ik eerst ff naturel cutten met eventueel clen om 6/7 procent te zakken [emoji1303]

Hoe komt dat ?? gewoon uit interesse
 
Ik zou zelfs natty cutten tot 8% wil je test/deca/dbol cyclen, op 450test/200 deca op 12% kreeg ik al gyno, die nu een half jaar later nog sterk aanwezig is. Geen deca/oestrogene kuur meer voor mij boven de 10% bf.

Misschien ben je er wel niet gevoelig voor, maar eenmaal raak is het al te laat. Het is voor mij nu hopen dat de nolva voldoende zal zijn.
 
Ik zou zelfs natty cutten tot 8% wil je test/deca/dbol cyclen, op 450test/200 deca op 12% kreeg ik al gyno, die nu een half jaar later nog sterk aanwezig is. Geen deca/oestrogene kuur meer voor mij boven de 10% bf.

Misschien ben je er wel niet gevoelig voor, maar eenmaal raak is het al te laat. Het is voor mij nu hopen dat de nolva voldoende zal zijn.

Zie je nu nog altijd die gyno? is dit dan blijvend of trekt dit weg na je kuur.
 
Zie je nu nog altijd die gyno? is dit dan blijvend of trekt dit weg na je kuur.
Geluk hebben, het is erger geworden toen ik weer verder ging, maar dan was m'n vp ook drastisch gestegen in de nakuur. Mogelijk door de hCG, had er nog flink wat masteron naast zonder succes. Het is nu wel aardig gekrompen sinds de nolva, naar schatting 1/3e. Tijdens onderzoeken waren de resultaten verschillend, als je pech hebt moet je een flink bak betalen aan een operatie. Als je geluk hebt zal nolva het zo klein kunnen krijgen dat het niet stoort, misschien zelfs volledig weg kunnen halen. Maar nu ben ik wel afhankelijk van SERMs en AI's indien het niet volledig wegtrekt, ook best vervelend.
 
UPDATE

Huidige stats: 88 kg @ 12,7% (9mm op de huidplooimeter).

Eten:
Nog steeds clean & wel iets meer zout (ongeveer 3,5 gr/dag), ben begonnen met enkele eetlepels tomatensaus bij de pasta/rijst te doen om toch iets van smaak te hebben. Kcal inname nog steeds 3500. Voorbije weekend 1 (bijna) cheatday, enkel een kalkoenpitta & witte pasta bolognaise gegeten, voor de rest alles clean. Lust die vettige troep eigenlijk niet echt meer (frieten e.d. komen er niet meer in).

Training: Niets spectaculairs, wel wat het gevoel van overtraind te zijn (dit weekend eens niet trainen om wat te herstellen). Het zweten is wat minder (is ook minder warm geweest) en de geur is ook minder.

Sides: Ben met de Dboll gestopt, iets vroeger dan gepland omwille van de gyno, maagpijn en niet echt spectaculair resultaat als je zoutloos eet. De dag na m'n cheat (zoute pitta) woog ik wel opeens 2kg meer... (is er intussen uiteraard terug uitgeplast :)). Gyno is aan het beteren met de Femara. Ik merk wel wat gewrichtspijn in m'n schouders en armen, wellicht van de Femara + wat overtraining.
Puisten trekken stilaan weg. Libido is met pieken en dalen maar niet extreem, zelfde verhaal mentaal. Al bij al goed te doen.
Doe ook regelmatig bloeddrukcheck en deze is steeds rond de 11 over 7, dus alles ok.
 
Geluk hebben, het is erger geworden toen ik weer verder ging, maar dan was m'n vp ook drastisch gestegen in de nakuur. Mogelijk door de hCG, had er nog flink wat masteron naast zonder succes. Het is nu wel aardig gekrompen sinds de nolva, naar schatting 1/3e. Tijdens onderzoeken waren de resultaten verschillend, als je pech hebt moet je een flink bak betalen aan een operatie. Als je geluk hebt zal nolva het zo klein kunnen krijgen dat het niet stoort, misschien zelfs volledig weg kunnen halen. Maar nu ben ik wel afhankelijk van SERMs en AI's indien het niet volledig wegtrekt, ook best vervelend.

Wacht, heb je geen letro geprobeert tegen je gyno??
 
Wacht, heb je geen letro geprobeert tegen je gyno??
Nope, letro vind ik nog te extreem. Eerst mast, nu 10mg nolva bij gedaan en hCG er uit. Heb sowieso al gevoelige ogen, m'n oestrogeen te laag halen en ik huil nog door maanlicht.
 
Nope, letro vind ik nog te extreem. Eerst mast, nu 10mg nolva bij gedaan en hCG er uit. Heb sowieso al gevoelige ogen, m'n oestrogeen te laag halen en ik huil nog door maanlicht.

Aro dan?

OT: hoe gaat het met de kuur?
 
Aro dan?

OT: hoe gaat het met de kuur?
Aro voeg ik toe bij m'n volgende blast ipv mast, 200 mast & 10 nolva zou wel voldoende moeten zijn nu op 120 test.
 
UPDATE

Huidige stats: 89 kg @ 12,7% (9mm op de huidplooimeter).

Eten:
Kcal inname rond de 4000 nu (ongeveer 90% clean).

Training: Kracht begint goed toe te nemen. Het herstelweekend heeft me goed gedaan, gevoel van overtraining is weg en gewrichtspijn is ook weg.

Sides: Gyno is minder gevoelig geworden en beetje gekrompen, dus dat gaat de goede richting uit.
 
Nope, letro vind ik nog te extreem. Eerst mast, nu 10mg nolva bij gedaan en hCG er uit. Heb sowieso al gevoelige ogen, m'n oestrogeen te laag halen en ik huil nog door maanlicht.

HHa balen man
 
Back
Naar boven