AndroidHealthClinic

lange lange kuur

Bezoekers in dit topic

wonna be a frea

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
14 nov 2009
Berichten
313
Waardering
11
Lengte
1m75
Massa
101kg
Vetpercentage
8%
Hey guys,

wat vinden jullie van dit kuurvoorstel. ik heb al verschillende kuren achter de rug zowel korte (8-10w) als lange kuren (16-25w). wil nu op naar de 100kg aan +/- hetzelfde bf% van 7%. ik wil nu een heel lange kuur doen omdat ik ook al met HGH bezig ben en was van plan van week 1-49 HGH 5.4iu ed (3x 1.8iu) en T3 25mcg te gebruiken samen met :

Week 1-6 Test e 1000mg e5d
Week 7-13 Test e 1250mg e5d
Week 1-6 Deca 300mg e5d
Week 5-12 Deca 400mg e5d
Week 1-14 provi 100mg ed

Week 14 OFF

Week 15-21 test p 150mg eod
Week 15-21 mast p 150mg eod
Week 15-22 provi 50mg ed
Week 18-21 ecay 2-3tabs

Week 22 OFF

Week 23-31 sust of omnadren 250mg eod
Week 23-28 tren a 112.5mg eod
Week 29-31 tren a 150mg eod
Week 27-31 winny 100mg eod
Week 29-31 vit B12 1000mcg e4d (samen met winny)
Week 23-32 provi 100mg ed

Week 32 OFF

Week 33-40 test p 100mg eod
Week 33-40 primo 200mg eod
Week 37-40 winny 100mg eod
Week 37-40 vit B12 1000mcg e4d (samen met winny)
Week 33-41 provi 25mg ed
Week 37-40 ecay 2-3tabs

Week 42-45 clomid dag1-15 100mg, dag16-31 50mg
Week 42-47 arofixen 1tabs ed
 
Je doet eigenlijk 4 kuren achter elkaar met 1 week off ertussen. Ik denk dat je beter 1 kuur van 20 kunt doen en die HGH er gewoon bij laten lopen. Zonder HCG zou ik ook niet eens 20 weken kuren laat staan 40.

Je wilt 10 kg massa erbij. Dat moet toch ook wel in minder dan 40 weken kunnen lijkt me. Een goede bulkkuur en dan lekker cutten voor de zomer.
 
Laatst bewerkt:
Hey guys,

wat vinden jullie van dit kuurvoorstel. ik heb al verschillende kuren achter de rug zowel korte (8-10w) als lange kuren (16-25w). wil nu op naar de 100kg aan +/- hetzelfde bf% van 7%. ik wil nu een heel lange kuur doen omdat ik ook al met HGH bezig ben en was van plan van week 1-49 HGH 5.4iu ed (3x 1.8iu) en T3 25mcg te gebruiken samen met :

Week 1-6 Test e 1000mg e5d
Week 7-13 Test e 1250mg e5d
Week 1-6 Deca 300mg e5d
Week 5-12 Deca 400mg e5d
Week 1-14 provi 100mg ed

Week 14 OFF

Week 15-21 test p 150mg eod
Week 15-21 mast p 150mg eod
Week 15-22 provi 50mg ed
Week 18-21 ecay 2-3tabs

Week 22 OFF

Week 23-31 sust of omnadren 250mg eod
Week 23-28 tren a 112.5mg eod
Week 29-31 tren a 150mg eod
Week 27-31 winny 100mg eod
Week 29-31 vit B12 1000mcg e4d (samen met winny)
Week 23-32 provi 100mg ed

Week 32 OFF

Week 33-40 test p 100mg eod
Week 33-40 primo 200mg eod
Week 37-40 winny 100mg eod
Week 37-40 vit B12 1000mcg e4d (samen met winny)
Week 33-41 provi 25mg ed
Week 37-40 ecay 2-3tabs

Week 42-45 clomid dag1-15 100mg, dag16-31 50mg
Week 42-47 arofixen 1tabs ed

Als je de bulk kuur en nadien de cut kuur hebt gehad zul je wel aardig in de buurt komen.
 
Is best en Horor kuur.
Maar als je maar 1 week off wilt gaan met tussen pauze,brengt dat toch niets die week off.
Dan als je wilt knallen op die manier is die kuur goed, en die hgh gewoon door laten lopen zoals ik zie ligt het met je financeel goed dus daar voor hoef je het niet voor te doen.
Zal je deze kuur zonder hcg gaan gebruiken dan weet je het wel met je balletjes.
Maar omdat je met hgh bezig bent ,moet je geen hcg nemen,dus dat blijft lastig.
zou voor je lever shock ,toch als je er aan kunt komen foliumzuur samen mixen met B12.
En als ik heb goed heb,zou je die arofixen niet moeten gebruiken ,nagel me er niet aan vast,want je wilt hgh door trekken tot week 49,dus dan zou die hgh overbodig zijn want dat gaat tegen werken.
Ik had het alles zo gedaan hoe jij het beschreef,maar ik had de weegschaal in de gaten gehouden bij week 52 en dan licht overgaan naar arofixen.
Andere zeggen ja je kan makkelijk 10 kg eerder aankomen klopt maar geen spiermassa,zo hoe je het doet zul je het wel bereiken .
 
ik wil dus inderdaad 10kg VVM bijkomen! 10-15kg bijkomen is geen probleem maar met vocht ben ik niets dus ik spreek over 10kg vet vrije massa. dat moet normaal toch haalbaar zijn.

ik wil wel HCG gebruiken maar ik zou niet weten hoe ik het in dit schema het best kan inplannen. iemand een idee hoe ik dit het beste aanpak?
wou misschien in de week dat ik telkens OFF ben, HCG

---------- Toegevoegd om 18:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ----------

ik wil wel HCG gebruiken maar ik zou niet weten hoe ik het in dit schema het best kan inplannen. iemand een idee hoe ik dit het beste aanpak?
wou misschien in de week dat ik telkens OFF ben, HCG gebruiken aan 1000-1500iu eod voor een boost te krijgen zodat mijn testikels niet te fel krimpen en de laatste week van mijn kuur tot aan mijn nakuur 750-1000iu eod
 
Gezien de hoeveelheden die je gebruiken wilt en ook de deca is er met 1 weekje HCG niet veel te redden. Waarom ga je niet voor middelen waar je kwaliteitsmassa van wint? Laag testo + primo + bold hoog gedoseerd?
 
Gezien de hoeveelheden die je gebruiken wilt en ook de deca-durabolin>deca is er met 1 weekje HCG niet veel te redden. Waarom ga je niet voor middelen waar je kwaliteitsmassa van wint? Laag testosteron>testo + primo + bold hoog gedoseerd?

ik wil in het 1e deel goede massa kweken en daarmee verkies ik deca in combo met een hoge dosis test. voor de rest heb ik middelen waar ik kwaliteitsmassa kan opbouwen zoals o.a tren a/mast p/primo/winny.
bold vind k crap, doet zo goed als niets! zelf niet na 16weken 250mg eod!

Reacties voor een goed voorstel voor HCG in dit schema is steeds welkom.
 
kzou telkens die provi weglaten, heeft totaal geen meerwaarde
voor de rest ideale kuurtjes, zeker hoge dosis test doet goed zijn werk bij hgh
zou al zeker geen bold nemen, HCG zou ik in het begin tot het einde laten meelopen, 100iu ED of 200-250iu eod meer dan genoeg
 
kzou telkens die provi weglaten, heeft totaal geen meerwaarde
voor de rest ideale kuurtjes, zeker hoge dosis test doet goed zijn werk bij hgh
zou al zeker geen bold nemen, HCG zou ik in het begin tot het einde laten meelopen, 100iu ED of 200-250iu eod meer dan genoeg

provi houd ik in mijn kuur. om minder vocht vast te houden + gyno wat tegen gaan + meer vrije test.

dus 40weken HCG aan een stuk aan 100-250iu eod. houdt dit de optimale werking van de HGH niet tegen?
 
geen last van gehad, tzal toch moeten of je houd niets meer over beneden
ik deed vanaf week 6 tot einde 1000IU p/w, volgende keer ga ik voor 100iu ED ofwel 200iu eod,
 
provi houd ik in mijn kuur. om minder vocht vast te houden + gyno wat tegen gaan + meer vrije test.

dus 40weken HCG aan een stuk aan 100-250iu eod. houdt dit de optimale werking van de HGH niet tegen?


Die HCG hou die er nou maar buiten heeft geen enkel nut bij deze kuur.
En ja HCG houd de werking tegen van hgh.
HCG gaat van je ballen naar boven naar de hyptylamus,en hgh van boven naar onderen ,dus daar ligt de verklaring.
En gewoon de proviron mee laten lopen .
Maak er en log van ,wil dit zekker volgen .
 
Als je dan toch lang on wilt zijn kun je dan niet beter bridgen tussen kuren met uitsluitend primo? Dan kan je hypothalamus zich weer enigszins op eigen kracht leren reguleren.
 
copy and paste uit een andere thread...
proviron zou ik zeker gehele kuur mee laten lopen, doe ik zelf ook altijd.

Re: Long time On

--------------------------------------------------------------------------------

ik zou gewoon een year round op test-e of sust gaan en dan 4-6 weken op/af met iets kortwerkends of orals.

dus iets als dit:
week 1-52 test 750mg p/w
week 1-4 "oxymetholon">oxy 75mg p/d
week 9-12 "Trenbolone">tren-a 75mg p/d
week 17-20 "dianabol">dbol 50mg p/d
week 25-28 mast prop 100mg p/d
week 33-36 "oxymetholon">oxy 75mg p/d
week 41-44 NPP 100mg p/d
week 49-52 "dianabol">dbol 50mg p/d
 
geen last van gehad, tzal toch moeten of je houd niets meer over beneden
ik deed vanaf week 6 tot einde 1000IU p/w, volgende keer ga ik voor 100iu ED ofwel 200iu eod,

hoelang was je jou kuur? en gebruikte je ook HGH in je kuur?

Die HCG hou die er nou maar buiten heeft geen enkel nut bij deze kuur.
En ja HCG houd de werking tegen van hgh.
HCG gaat van je ballen naar boven naar de hyptylamus,en hgh van boven naar onderen ,dus daar ligt de verklaring.
En gewoon de proviron mee laten lopen .
Maak er en log van ,wil dit zekker volgen .

ik vrees toch dat ik wat HCG ga nodig hebben in mijn kuur want met zoveel testosteron>testo en andere dingen gaat er idd niet meer veel overblijven van mijn nuts als ik geen HCG ga gebruiken.

Als je dan toch lang on wilt zijn kun je dan niet beter bridgen tussen kuren met uitsluitend primo? Dan kan je hypothalamus zich weer enigszins op eigen kracht leren reguleren.

nee ik doe niet aan bridge, wil er telkens test naast hebben omdat ik ook HGH gebruik.

copy and paste uit een andere thread...
proviron zou ik zeker gehele kuur mee laten lopen, doe ik zelf ook altijd.

Re: Long time On

--------------------------------------------------------------------------------

ik zou gewoon een year round op test-e of sust gaan en dan 4-6 weken op/af met iets kortwerkends of orals.

dus iets als dit:
week 1-52 test 750mg p/w
week 1-4 oxymetholon>oxymetholon>oxymetholon>oxy 75mg p/d
week 9-12 Trenbolone>Trenbolone>Trenbolone>tren-a 75mg p/d
week 17-20 dianabol>dianabol>dianabol>dbol 50mg p/d
week 25-28 mast prop 100mg p/d
week 33-36 oxymetholon>oxymetholon>oxymetholon>oxy 75mg p/d
week 41-44 NPP 100mg p/d
week 49-52 dianabol>dianabol>dianabol>dbol 50mg p/d

Bedankt voor het voorstel maar middelen zoals oxymetholon>oxy en dianabol>d-bol zal ik niet nemen, daar bouw je geen kwaliteitsmassa van op, enkel vocht en dat zie ik echt niet zitten. wordt er in deze kuur ook HGH en/of HCG gebruikt? want zonder HGH is het zonde om zolang te kuren en ik zou ook enkele keren wisselen van soort test (test e/test p/susta of omnadren/...) dan slaat het telkens weer beter aan ipv 1jaar test e te nemen.
 
Bedankt voor het voorstel maar middelen zoals oxymetholon>oxymetholon>oxy en dianabol>dianabol>d-bol zal ik niet nemen, daar bouw je geen kwaliteitsmassa van op, enkel vocht en dat zie ik echt niet zitten. wordt er in deze kuur ook HGH en/of HCG gebruikt? want zonder HGH is het zonde om zolang te kuren en ik zou ook enkele keren wisselen van soort test (test e/test p/susta of omnadren/...) dan slaat het telkens weer beter aan ipv 1jaar test e te nemen.

het is slechts een copy and paste uit een andere thread. de kortwerkende aas kan je naar eigen inzicht aanpassen, en de test kan je ook gewoon wisselen al geloof ik er zelf niet in. hgh past natuurlijk prima in zulke kuren maar om het dan compleet te maken zou ik er ook (langwerkende) insuline bij pakken, die combi heeft mij ook 10kg lbm opgeleverd.
 
mijn kuur was 28 weken met hgh, opbouwend naar 6-8iu p/d
heb zeker het gevoel niet gehad dat hcg de hgh in de weg stond
en heeft zeker VEEL nut, geeft je een mega goed herstel achteraf wat toch niet onbelangrijk is
 
[/COLOR]
Bedankt voor het voorstel maar middelen zoals oxymetholon>"oxymetholon">oxy en dianabol>"dianabol">d-bol zal ik niet nemen, daar bouw je geen kwaliteitsmassa van op, enkel vocht en dat zie ik echt niet zitten.

Wut? Ze zitten alle2 bij de sterkste orale AS, eens het vocht weg is hou je wel stevig wat droge massa over, als je goed traint en eet.

mensen die alles verliezen na dbol en drol eten en trainen gewoon fout en verwarren het vocht met opgebouwde massa tijdens de kuur, en steken het dan op het product. Maar op welke producten zijn de old-skoolers grootgeworden, niet op de primo allesinds.
 
[/COLOR]

Wut? Ze zitten alle2 bij de sterkste orale AS, eens het vocht weg is hou je wel stevig wat droge massa over, als je goed traint en eet.

mensen die alles verliezen na dianabol>dbol en drol eten en trainen gewoon fout en verwarren het vocht met opgebouwde massa tijdens de kuur, en steken het dan op het product. Maar op welke producten zijn de old-skoolers grootgeworden, niet op de primo allesinds.

idd d-bol en oxy zijn de sterkste orals voor spiermassa en halotestin is ook een zware oral voor de vasculaire fysiek te verbeteren.
met d-bol en oxy houdt je zowiezo véél vocht vast en zeker de helft van je gewonnen kilo's is vocht en daar ben ik niet naar op zoek om opgeblazen als een ballon rond te lopen. verder ben ik gevoelig voor gyno en neem dus nooit geen d-bol of oxy.
t'is dus een persoonlijke keuze. ik ga liever voor droge spiermassa!
 
ik vrees toch dat ik wat HCG ga nodig hebben in mijn kuur want met zoveel testosteron>"testosteron">testo en andere dingen gaat er idd niet meer veel overblijven van mijn nuts als ik geen HCG ga gebruiken.

bemoei me eigenlijk nooit met de aas sektie.. maar dit moest gewoon even...
bij permanent ON moeten je ballen er van tijd tot tijd er aan herrinnert worden wat ze oorspronkelijk te doen hebben.
elke 6 maanden even op maat brengen is voldoende om je axis niet helemaal naar de maan te helpen...
 
Back
Naar boven