XXL Nutrition

Lange sportkleding

Bezoekers in dit topic

Elmasientje

Cool Novice
Lid geworden
14 nov 2020
Berichten
124
Waardering
92
Lengte
1m67
Massa
63kg
Vetpercentage
26%
Hoi allemaal,

Ik heb al een legging om te sporten maar ik wil iets dat lang en wijd is erbovenop aandoen. Maar kan niks vinden, of zijn ze heel duur (100 euro).

Bijv zoiets maar dit is een trui.. :(

Groet,
Elmasientje
 

Bijlagen

  • Screenshot_20201115-143551_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20201115-143551_Samsung Internet.jpg
    79,1 KB · Weergaven: 248
Jaaaaa idd! Ideaal om hiermee te sporten.
Thnx ^^
 
vrouwen doen dit meestal om hun dikke kont te verbergen,als een vrouw weet dat ze mooie billen heeft
mag heel de wereld dat zien
The truth has been spoken
 
Hoi allemaal

Kleine vraag aan de dames. Ik zag dat het hier veel over kleding ging dus de perfecte plek. Wat vinden jullie van setjes? ik wil ook graag serieus gaan sporten. wat ik nu nog doe in een jogging broek en en oversized t-shirt maar dit is niet ideaal. nu kreeg ik van een vriendin van mij deze site door gestuurd: https://www.fitenstyle.nl/sets/. kent iemand deze website en is dit goed? ik hoop dat iemand mij hier kan helpen met mijn vragen.

Groetjes
Sylvie
Ken de website niet, maar ik zie oa glanzende stof. Ik heb nog nooit iemand gezien die dat goed staat. En om daar nu €100 voor te betalen..

Weet niet wat je wil in een legging?
Ik zou meer kijken naar naadloos aan de voorkant, een uitsnede die in je voordeel werkt (geen lage taille of smalle taille band) een beetje fatsoenlijk materiaal.

Als je het niet weet zou ik gewoon wat dingen bestellen die je makkelijk kan retourneren. Als het uit het buitenland komt is dat wat lastiger.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ken de website niet, maar ik zie oa glanzende stof. Ik heb nog nooit iemand gezien die dat goed staat. En om daar nu €100 voor te betalen..

Weet niet wat je wil in een legging?
Ik zou meer kijken naar naadloos aan de voorkant, een uitsnede die in je voordeel werkt (geen lage taille of smalle taille band) een beetje fatsoenlijk materiaal.

Als je het niet weet zou ik gewoon wat dingen bestellen die je makkelijk kan retourneren. Als het uit het buitenland komt is dat wat lastiger.
Is gewoon spamaccount
 
Hoi allemaal

Kleine vraag aan de dames. Ik zag dat het hier veel over kleding ging dus de perfecte plek. Wat vinden jullie van setjes? ik wil ook graag serieus gaan sporten. wat ik nu nog doe in een jogging broek en en oversized t-shirt maar dit is niet ideaal. nu kreeg ik van een vriendin van mij deze site door ... kent iemand deze website en is dit goed? ik hoop dat iemand mij hier kan helpen met mijn vragen.

Groetjes
Sylvie
Kathlinoo Ben jij hier model ?
😍

Gremlin link verwijdert. org. bericht is ook verwijdert maar niet in onze quote
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven