XXL Nutrition

Langer worden door oestrogeen to blokkeren?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdgg

Novice
Lid geworden
24 jan 2023
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
73kg
Vetpercentage
15%
Ik ben nog een beginner zowel in de gym als op het gebied van hormonen, maar van het beetje onderzoek dat ik heb gedaan ben ik erachter gekomen dat je alleen stopt door groeien omdat je groeiplaten sluiten, wat oa door oestrogeen komt.

Ik ben redelijk laat geweest met mijn groeispurt, altijd al een van de kleineren van de klas geweest en afgelopen jaar ong 2cm gegroeid, dus vgm zijn mijn groeiplaten nog niet dicht.

Mijn vader is 180 en mn moeder ong 167. verder eet ik veel dierlijk protaine, slaap ik goed en is verder mijn dieet erg stabiel.

Mijn vraag is, hoe kan ik nog veilig langer worden? Ik weet dat SERMS en AI's het een en ander kan doen, meer die binden met bepaalde enzymen en dus verlagen de productie zelf niet, en zou dus niet werken?? als dat incorrect was, is het dan wel veilig om dat te nemen op mijn 17e? Kunnen bepaalde HGH peptides zoals Ipamorelin nog wat doen?

Mijn doel is geen 1.90 worden. 180 zou ideaal zijn maar ik weet dat ik misschien nog een paar cm eruit kan halen. wat stellen jullie voor?
 
Hangt af van je leeftijd, volgens mij had Leo longetivity hier een video over gemaakt, zou je even kunnen opzoeken. Volgens mij heeft dat wel impact op cognitieve vaardigheden, maar ook dat wordt netjes besproken in zijn video. Succes.
 
Ik stel voor dat je je probleem ergens anders voorlegt, wij staan niet achter je keuzes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven